Wilders is eigenlijk best gewoon een nette vent welke de zaken bij name durft te benoemen.
ik gun de PVV dat ze meer erkenning krijgen.
Moderators: Memmem, Moderafo's
ben db bd schreef:Wilders is eigenlijk best gewoon een nette vent welke de zaken bij name durft te benoemen.
ik gun de PVV dat ze meer erkenning krijgen.
benefietdiner schreef:
Waarom komen ze hier zo laat achter wat iedereen in de Bouw al lang weet!!
Optimatus schreef:Gelukkig dat de vrienden van Wilders in Oostenrijk gisteren een fijne nederlaag geleden hebben. In Oostenrijk zijn ze de vervelende ervaringen met extreem-rechts nog niet vergeten, daarom werd Prof. Alexander Van der Bellen tot bondspresident gekozen en niet Norbert Hofer.
elbert schreef:Wilders is dus veroordeeld om zijn "minder, minder" uitspraak over Marokkanen, maar krijgt op typisch Nederlandse wijze geen straf.
elbert schreef:Verder gaat hij hiermee stemmen winnen bij de verkiezingen en het zou mij niet verbazen als de PVV dan de grootste partij wordt.
elbert schreef:Het lijkt me dat Wilders door zal gaan tot de Hoge Raad.
Dit was natuurlijk een vooropgezet 1-2 tje, zo doorzichtig was het dan ook wel weer.Chaya schreef:Als je het betreffende filmpje bekijkt, hoor je hoe Wilders vraagt aan zijn toehoorders: Willen jullie meer of minder Marokkanen?
Het publiek scandeert vervolgens: Minder, minder.
Hij zegt het dus zelf niet!
elbert schreef:Dit was natuurlijk een vooropgezet 1-2 tje, zo doorzichtig was het dan ook wel weer.
Als deze uitspraak standhoudt, dan kunnen er nog wel wat meer mensen worden vervolgd inderdaad. Iedereen die "minder, minder" riep bijvoorbeeld.Chaya schreef:Dat is waar maar het gaat toch om het juridisch aspekt ervan? Heb je dit gezegd of heb je dit niet gezegd?
Het publiek had ook kunnen zwijgen, of meer kunnen roepen.
Is het publiek dan niet schuldig?
elbert schreef:Als deze uitspraak standhoudt, dan kunnen er nog wel wat meer mensen worden vervolgd inderdaad. Iedereen die "minder, minder" riep bijvoorbeeld.
elbert schreef:Of mensen die vinden dat er minder Ajax aanhangers moeten zijn.
Of mensen die vinden dat er minder "noem maar een groep"... enzovoorts.
Daar doelde ik inderdaad op. Dit kan gevolgen hebben die verder reiken dan alleen Wilders.Chaya schreef:Je doelde hierop?
Daarmee kan het hek wel eens van de dam zijn.
Gelre schreef:Nu is een extreem linkse man aan de macht. En meestal zijn linkse lui niet goed voor de autochtone bevolking en dus de Christenen
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast