Op de website staat een artikel over of je wel of niet een lesbisch huwelijkspaar feliciteert met hun huwelijk. Ik hang de stelling aan dat de kijk die onze kerk heeft op homoseksualiteit dezelfde weg zal gaan als onze verhouding tot slavernij. Het weerhoud mij niet van een oprecht geloof, het weer...