Westers Chinees is net zulke inspiratieloze fastfood als bij de gemiddelde snackbar. Vet, zoet / zout, ongezond, smakeloos, weinig groente enz. De dag des Heren en de rest van de week verdient beter eten! :-) Sowieso haalden we niks op zondag, dus dat was wel afgekaart... En inderdaad, westers chin...