Annemieke86 schreef:Mondriaan schreef:hallo allemaal, in het topic lekker vrijgezel kwamen we op een punt kinderen in je huwelijk.
zelf zie ik dat als een grote verantwoordlijkheid en kroon op het huwelijk
de bedoeling is hier mee een breed onderwerp te openen over kinderen in relatie met huwelijk
even een opletter ik ben nog vrij gezel dus nog zonder relatie.
Hoe denken jullie vrijgezellen hier ook tegen aan. denken jullie er ook al over!
en stelletjes en getrouwden hoe jullie
ehm vragen is bij mij vrij
mondriaan
Ik ben weliswaar geen vrijgezel maar ik reageer toch... Ik vind kinderen een kroon op het huwelijk maar aan de andere kant is het een grote verantwoording. [
Even persoonlijk: Mijn moeder kon eigenlijk geen kinderen aan. Nadat ze mijn (enige) zus had gekregen slikte ze anti-depressiva. Zelfs toen ze zwanger was van mij. Ze hebben mij echt nooit liefde gegeven.] Dit is dus een enorme verantwoording. Liefde is een groot deel wat je moet hebben om je kind(eren) op te kunnen voeden. Verder is het handig als je financieel goed zit om je kind(eren) te laten studeren!
Ik persoonlijk denk er wel eens over om kinderen te nemen maar zeker niet meteen nadat ik getrouwd ben. Ik wil eerst lekker werken en sparen voordat ik mijn kinderen een zonnige toekomst kan geven!!
ja ik denk dat je voor een kind een basis moet hebben, kun je kinderen aan !
ben je samen zo één dat je samen sterk staat en elkaar begrijp!
kun je elkaar lief hebben! zo ja ook je kind
kun je je inleven in je kind.
.........? en wat nog al niet meer
fincieele basis
alleen spreek je volgens mij niet van kinderen nemen maar krijgen,
je hebt het zlef namelijk niet in de hand.
En je kind mag mijn inziens niet 2e rang zijn