Berichtdoor bloempie » 25 mei 2004 15:36
Als je de verkeerde tegen het lijf loopt, dan kom je daar vaak in je verkeringstijd al wel achter. Dan kun je het dus nog uit maken.
Maar je kunt ook je oogkleppen op houden en doen of jullie wel voor elkaar gemaakt zijn en hopen dat het beter wordt als jullie getrouwd zijn. Dan krijg dus een rothuwelijk ja.
Ik denk ook dat het heel belangrijk is dat je aan God vraagt of je voor elkaar bestemd bent. Ik heb heel vaak getwijfeld of mijn vriend en ik bij elkaar hoorden. In het begin ging het helemaal niet goed tussen ons. We hadden nooit diepgaande gesprekken met elkaar, maakten rotopmerkingen naar elkaar. Ik voelde ook al een hele tijd geen vlinders meer als ik hem zag. Ik heb toen aan God gevraagd wat Zijn wil was, of ik er een punt achter moest zetten, of dat we door moesten gaan.
Toen ik de keer daarop mijn vriend zag, werd ik opeens zo ontzettend verliefd! Ik smolt van binnen gewoon en alle rotopmerkingen die hij had gemaakt kon ik vergeven en vergeten. Ook m'n vriend werd helemaal verliefd.
En daarna bleef God in onze relatie werken. We kunnen nu onwijs goed met elkaar praten, zijn helemaal naar elkaar toegegroeid. We lachen samen, hebben dezelfde humor en we genieten echt van elkaars aanwezigheid.
Ik geloof echt dat dit van God is, en dat het Gods antwoord op mijn vraag is of we bij elkaar horen of niet.
Wat denk ik ook heel belangrijk is, is dat je aan God vraagt wat Hij wil. Ik geloof dat er tegenwoordig zoveel huwelijken stranden, omdat er vaak geen ruimte meer is voor God. Maar zolang die er wel is, en God heeft jullie voor elkaar bestemd, dan geloof ik dat Hij Zijn zegen geeft.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009