Reisorganisatie Vakanz

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.
(Off topic en niet-serieuze posts worden verwijderd)

Moderators: johannes1, Moderafo's

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Reisorganisatie Vakanz

Berichtdoor Optimatus » 29 aug 2018 16:05

Is er iemand bekend met de christelijke reisorganisatie Vakanz?
In Te, Domine, speravi, non confundar in aeternum.

Speedy
Majoor
Majoor

Re: Reisorganisatie Vakanz

Berichtdoor Speedy » 29 aug 2018 16:57

Wat wil je weten?
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Nina
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Nina » 29 aug 2018 17:46

Optimatus schreef:Is er iemand bekend met de christelijke reisorganisatie Vakanz?

Ik een beetje. Een van mijn kinderen is er jeugdleider geweest, hij is er zeer enthousiast over.
Laatst gewijzigd door Nina op 29 aug 2018 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Ravo540
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ravo540 » 29 aug 2018 18:40

Ik ben ook wel een beetje bekend met de reisorganisatie Vakanz, maar niet echt.

Dorpeling
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Dorpeling » 29 aug 2018 21:25

Hier eens een leuke week gehad op een park van Vakanz.
Zie het Lam Gods, Dat de zonde der wereld wegneemt! Joh. 1:29

lekkerbek
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor lekkerbek » 03 sep 2018 04:11

Ik ben een aantal keren via vakanz op vakantie geweest, beviel goed!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 03 sep 2018 13:23

Wij zijn deze zomer een weekje met VakanZ geweest. Wij vonden het erg leuk! Er werden leuke dingen georganiseerd voor het hele gezin, vooral ook voor de kinderen. En tja.. heel cliché, maar als die het naar de zin hebben, hebben wij het ook!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 03 sep 2018 13:36

vpk schreef:Wij zijn deze zomer een weekje met VakanZ geweest. Wij vonden het erg leuk! Er werden leuke dingen georganiseerd voor het hele gezin, vooral ook voor de kinderen. En tja.. heel cliché, maar als die het naar de zin hebben, hebben wij het ook!

Idem dito
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Veendam
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Veendam » 03 sep 2018 14:01

vpk schreef:Wij zijn deze zomer een weekje met VakanZ geweest. Wij vonden het erg leuk! Er werden leuke dingen georganiseerd voor het hele gezin, vooral ook voor de kinderen. En tja.. heel cliché, maar als die het naar de zin hebben, hebben wij het ook!

Waarin verschilt de organisatie dan met een niet christelijke organisatie ?

coby6
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby6 » 03 sep 2018 14:04

Veendam schreef:Waarin verschilt de organisatie dan met een niet christelijke organisatie ?

Geen hoempapa muziek op het park?

Veendam
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Veendam » 03 sep 2018 14:35

coby6 schreef:Geen hoempapa muziek op het park?

Is dat het enigste verschil ?

Dus dingen die ergens anders wel zijn worden hier weggelaten ?
Maar voegen ze nu ook daadwerkelijk iets toe aan wat niet christelijke organisaties niet hebben ?

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 03 sep 2018 15:10

Veendam schreef:Is dat het enigste verschil ?

Dus dingen die ergens anders wel zijn worden hier weggelaten ?
Maar voegen ze nu ook daadwerkelijk iets toe aan wat niet christelijke organisaties niet hebben ?

Wat wil je nu weten? Zodat je af kan geven op refo's en consorten?

Het is een bedrijf die vakanties organiseert door huisjes te verhuren aan mensen, waarin duidelijk wordt aangegeven dat de activiteiten een christelijke achtergrond hebben, dat betekent dat de activiteiten voor de kleintjes's morgens met Bijbelverhaal en zingen beginnen, dat op zondag twee samenkomsten worden gehouden waarin predikanten en ambtsdragers voorgaan vanuit de Herv.Kerk. (GB)/HHK/CGK/GG. 's avonds is er een sing-in en is er een preekbespreking met de jongeren van 16 jaar en ouder. Indien gewenst kan er ook een preekbespreking met de ouderen zijn. Duidelijk wordt aangegeven dat op zondag er geen activiteiten worden gehouden en dat de zondagsrust in acht wordt genomen. (Dus geen gebruik van allerlei services die van ma t/m za er wel zijn en het zwembad indien aanwezig wordt niet gebruikt).

Deze zomer een aantal mensen gesproken die eerder altijd naar een seculiere camping gingen en nu blij waren dat ze voor vakanz gekozen hadden.

Veendam
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Veendam » 03 sep 2018 15:56

Speedy schreef:Wat wil je nu weten? Zodat je af kan geven op refo's en consorten?

Dat maak jij er van, helaas.
Wellicht heb jij in je dagelijkse leven alleen maar dit sort ervaringen, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die hartsgesteldheid heeft.
Misschien is het nog nooit bij jou opgekomen dat het ook een serieuze vraag kan zijn, welgemeend, zonder enige negatieve bijbedoeling ?

Speedy schreef:Het is een bedrijf die vakanties organiseert door huisjes te verhuren aan mensen, waarin duidelijk wordt aangegeven dat de activiteiten een christelijke achtergrond hebben, dat betekent dat de activiteiten voor de kleintjes's morgens met Bijbelverhaal en zingen beginnen, dat op zondag twee samenkomsten worden gehouden waarin predikanten en ambtsdragers voorgaan vanuit de Herv.Kerk. (GB)/HHK/CGK/GG. 's avonds is er een sing-in en is er een preekbespreking met de jongeren van 16 jaar en ouder. Indien gewenst kan er ook een preekbespreking met de ouderen zijn. Duidelijk wordt aangegeven dat op zondag er geen activiteiten worden gehouden en dat de zondagsrust in acht wordt genomen. (Dus geen gebruik van allerlei services die van ma t/m za er wel zijn en het zwembad indien aanwezig wordt niet gebruikt).

Deze zomer een aantal mensen gesproken die eerder altijd naar een seculiere camping gingen en nu blij waren dat ze voor vakanz gekozen hadden.

Nou beste Speedy, als je dat nu gelijk gezegt had dan was dat een stuk makkelijker geweest.
Zoals ik de opsomming zie die Speedy gedaan heeft dan steekt er eindelijk een keer een organisatie boven het maaiveld uit door ook serieus een invulling te geven aan het "christelijk" dan voor de naam gezet is.
Gezien het feit dat er voor de verschillende leeftijden wat gedaan wordt moet ik zeggen dat het wat opzet betreft heel goed gedaan is om er zo voor te zorgen dat er niemand alleen komt te staan omdat er niks voor gedaan zou worden.
Echt dus een organisatie die ik aan anderen kan aanraden.
Bedankt voor de welgemeend gegeven informatie Speedy !!!

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 03 sep 2018 16:41

Veendam schreef:Dat maak jij er van, helaas.
Wellicht heb jij in je dagelijkse leven alleen maar dit sort ervaringen, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die hartsgesteldheid heeft.
Misschien is het nog nooit bij jou opgekomen dat het ook een serieuze vraag kan zijn, welgemeend, zonder enige negatieve bijbedoeling ?

Nou beste Speedy, als je dat nu gelijk gezegt had dan was dat een stuk makkelijker geweest.
Zoals ik de opsomming zie die Speedy gedaan heeft dan steekt er eindelijk een keer een organisatie boven het maaiveld uit door ook serieus een invulling te geven aan het "christelijk" dan voor de naam gezet is.
Gezien het feit dat er voor de verschillende leeftijden wat gedaan wordt moet ik zeggen dat het wat opzet betreft heel goed gedaan is om er zo voor te zorgen dat er niemand alleen komt te staan omdat er niks voor gedaan zou worden.
Echt dus een organisatie die ik aan anderen kan aanraden.
Bedankt voor de welgemeend gegeven informatie Speedy !!!

Dank voor je uitleg. Excuus voor mijn reactie richting jou

Veendam
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Veendam » 03 sep 2018 17:30

Speedy schreef:Dank voor je uitleg. Excuus voor mijn reactie richting jou

Graag gedaan, excuus aanvaard :)

Terug naar “Algemene Zaken”