vragen bij homo's in Gods Schepping

Moderators: Memmem, Moderafo's

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: vragen bij homo's in Gods Schepping

Berichtdoor coby5 » 22 nov 2017 15:50

Mortlach schreef:Right... en waar staat dat precies in de Bijbel? Ik zie het namelijk niet staan, dus het lijkt erop dat je hier wat van je zelf aan het toevoegen bent.

Maar het is een bekende redenering hoor. Bepaalde voorgangers van allerlei vage welvaartsevangelies zitten in hun privéjet maar zeggen dat dat geen probleem is "omdat ze hun hart er niet op hebben gezet".... :-oo

Jezus zei niet tegen iedereen dat ze alles moesten verkopen. Het was geen wet. In Handelingen verkochten ze huizen als ze er meerdere hadden, maar gingen niet zelf op straat wonen. Bij Ken Gott in Engeland hebben ze allemaal hun dure huizen verkocht en zijn in een goedkoper huis gaan wonen.
Die vrouw die olie over Hem goot, Hij zei niet dat ze het moest verkopen en aan de armen geven. Dat spul was peperduur las ik. Dat hadden ze voor als ze gingen trouwen. Zij gaf het aan de Bruidegom.

https://www.google.nl/amp/s/melijoy.wor ... r-jar/amp/

Bambi

Re: vragen bij homo's in Gods Schepping

Berichtdoor Bambi » 22 nov 2017 16:00

Welvaart predikers zijn sowieso narcisten die hun hart op ego hebben omdat ze zelf belangrijk willen zijn, macht door hocus pocus en geld om die 2 te bevestigen.

Die staan mijlenver van God af en hebben hun eigen koninkrijk, waar ze God voor gebruiken

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: vragen bij homo's in Gods Schepping

Berichtdoor coby5 » 22 nov 2017 20:16

Bambi schreef:Welvaart predikers zijn sowieso narcisten die hun hart op ego hebben omdat ze zelf belangrijk willen zijn, macht door hocus pocus en geld om die 2 te bevestigen.

Die staan mijlenver van God af en hebben hun eigen koninkrijk, waar ze God voor gebruiken


3en zij zullen uit hebzucht met verzonnen redeneringen u als koopwaar behandelen

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: vragen bij homo's in Gods Schepping

Berichtdoor Memmem » 22 nov 2017 20:37

De topicopener heeft een antwoord gekregen op zijn vraag en reageert verder zelf niet meer. Dus ga ik dit topic sluiten.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron