Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor liefie » 26 apr 2016 12:04

Het is vooral dat je nu nog slecht aan een zomerjas kan komen :oops: Ik had voor Nina een hele leuke Lief! zomerjas gekocht alleen toen ze hem 2 weken terug ging dragen bleek het een hele vervelende jas te zijn :( Waardoor ik hem terug mocht sturen alleen nu heb ik geen jas meer voor haar :D
Overal al geweest maar nergens meer de goede maat of jassen van 100 euro en dat vind ik voor de zomer echt niet nodig.
Nu kunnen ze met gemak hun winterjas nog aan en ze heeft nog een hele mooie bodywarmer ik denk dat we het daar maar even bij houden.

Wij gaan binnenkort ook op sandalen jacht bij de omoda voor de meiden zag van de week dat ze hele leuke hebben :8>

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 26 apr 2016 17:39

ik vind sowieso dat ze weinig een zomerjas aanhebben. De winterjas draag je vaak tot eind april. Dan even een zomerjas en dan weken helemaal geen jas of een vestje. En eind september hebben ze vaak al weer een dikkere jas nodig,omdat het 's morgens vroeg best fris is op de fiets.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 26 apr 2016 19:36

Ik vind dat ook wat een zomerjas betreft. Heb voor F een goedkoopje van de Zara, voor J kon ik er geen vinden, dus dat wordt vest + bodywarmer. Dat had F vorig jaar en ging prima. Ik kon nu alleen nergens een bodywarmer voor F vinden, overal z'n maat uitverkocht, dus hij draagt zn iets te kleine van vorig jaar nog maar even.

@ppm nee geen plaatselijk bureau, maar een bureau waar school/ib'er goede ervaring mee had en waar van ik uit omgeving meerdere positieve ervaringen heb gehoord. Hooggespannen verwachtingen dus ;-)
ML is hb, en we herkennen veel van man in F. ;-)

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor liefie » 26 apr 2016 20:39

Klopt wat zomerjassen betreft daarom heb ik voor de 'zomer' meestal een iets dikkere zomerjas die je in het voor en najaar aan kan. Alleen nu hebben we die gewoon niet ook niet bij de goedkopere winkels kan ik nog wat vinden in Nina's maat.

Nu maar opzoek naar een vest maar dat valt ook nog niet mee haha; Of ik ben gewoon te moeilijk :D

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Acire » 26 apr 2016 21:23

Heb je marktplaats al gehad? :)

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 apr 2016 21:27

ter stal had ze ook weer

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor liefie » 27 apr 2016 13:31

Mp niet want ik wil wel kunnen passen en ik ben niet echt fan van 2hands kleding

Ter stal ben ik ook geweest :D

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 28 apr 2016 06:14

Zomerjassen worden hier wel echt gedragen.
Vestjes bijna nooit, ik geloof dat DL er niet eens één heeft momenteel.
Ik reis veel met het ov met de kids en 's avonds is het toch vaak een tikje fris op 't perron, dan is een zomerjasje handig.

Blegh verder zijn we hier min of meer geveld door een snotterig griepje ofzo.
Huilerige baby, pruilende peuter en zelf ben ik eigenlijk ziek (griep en astma) maar ja, dat gaat met twee zieke kids wat lastig.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 28 apr 2016 07:21

Daarom heb ik voor C ook een soort windjack gekocht bij de H&M. Blauw met noppen, ideaal'. Ze moeten toch s'morgens een half uur fietsen en dan is het nog fris. Voor O had ik nog een soort windjack liggen en de andere jongens hebben een spijkerjack van de Zara met stoffen mouwen en capuchon. Dus eigenlijk een beetje zoals Jannoek het doet.

Tweede hands via mp ben ik ook geen fan van. Vorig jaar heb ik wel op een rommelmarkt een paar leuke witte jurken/rokken gekocht voor C van O'lilly, maar eigenlijk doe ik dat ook nooit.

@ ppm hoe gaat het nu met M op school? Wat is de reden dat hij de lagere school ws niet af kan maken?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23587
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Marnix » 28 apr 2016 08:58

Gisteren op de vrijmarkt een zomerjas gescoord voor 2 euro :D en nog 10 andere dingen voor 8 euro :) Ideaal. Superleuke dingen voor heel weinig geld.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 29 apr 2016 09:57

Wauw, voor de derde keer in een week met j bij de huisarts geweest. Arm kind. Van de week heel benauwd en koorts, koorts was net weer weg en vanmorgen haalde ik m weer met 39,4 uit bed. Blijkt hij nu weer oorontsteking te hebben.. Hopelijk helpt een ab kuur m nu van het gekwakkel af..

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 29 apr 2016 10:44

Sterkte Jannoek!

Moet dan altijd denken aan de tijd dat AB nog niet was uitgevonden en vind het akelig te bedenken dat men waarschuwt dat de tijd komt dat het niet meer werkt



@ajl , je koopt zelf enkel nieuwe kleren maar wat niet meer past dat gooi je toch niet weg? ( vn je dochter ) van de jongens schuif je toch ook wel door?
Hier voornamelijk 2e hands, zie er geen enkel probleem in, fijn juist

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Chaya » 29 apr 2016 10:51

meribel schreef:Moet dan altijd denken aan de tijd dat AB nog niet was uitgevonden en vind het akelig te bedenken dat men waarschuwt dat de tijd komt dat het niet meer werkt

In Nederland is die kans heel erg klein, daar artsen zeer terughoudend zijn geworden met het voorschrijven van a.b. (i.t.t. zuidelijke landen bijv)
Resistentie kan optreden wanneer een kuur niet wordt afgemaakt.
Of dat er onnodig een breed spectrum a.b. wordt voorgeschreven (met een kanon op een mug schieten) ipv een smaller werkend a.b., dus gericht op die ziekmakende bacterie.
Toen de a.b. er nog niet was, had je een crisis-punt tijdens een ziekte.
Tijdens een longontsteking was de 9e dag de beruchte dag, het ging er dan op of onder.
Jannoek schreef:Wauw, voor de derde keer in een week met j bij de huisarts geweest. Arm kind. Van de week heel benauwd en koorts, koorts was net weer weg en vanmorgen haalde ik m weer met 39,4 uit bed. Blijkt hij nu weer oorontsteking te hebben.. Hopelijk helpt een ab kuur m nu van het gekwakkel af..

Huisarts wilde zeker eerst kijken of het zonder a.b. ook opknapte, bij een virus lukt dat. Maar kennelijk is er een bacterie bij gekomen.
Beterschap voor de kleine!
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 29 apr 2016 12:19

@chaya, het is mooi dat nederland terughoudend is met ab voorschrijven, maar uiteindelijk maakt dat niets uit als dat niet wereldwijd gebeurd.
En dat gebeurd niet wereldwijd helaas.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor vpk » 29 apr 2016 13:08

Vervelend jannoek, Beterschap met hem!

duschka knapt het bij jullie al weer wat op? Sterkte..

@ zomerjas: hier vanmorgen bij ter stal voor beide dames zo'n 'lederlook' jas gehaald, voor de één een roze, de ander een groene. Staat superleuk en met 20% korting ook nog een leuk prijsje. .
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten