PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23544
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor Marnix » 17 apr 2015 08:23

benefietdiner schreef:Zie de laatste regel van dit stukje als antwoord op je vraag:

Het viel me op dat zowat alle vrouwen van moslimmannen, moslima's en andere, dezelfde problemen ervaarden met hun man. Je hoeft er trouwens maar enkele moslima-fora op na te lezen en het valt eht wel op. Het dient gezegd dat de islam ideaal is om dergelijk persoonlijheidsprobleem te scheppen en te onderhouden. Volgens mij lijden zeer veel moslimmannen dus aan deze psychische ziekte, ontstaan in de kinder- en jeugdtijd als een soort van overlevingsstrategie. Het maakt hen tot zeer onleefbare mensen, zonder echte inhoud. Ze hebben een slachtoffer nodig om zich heel te voelen. Het zijn psychische vampiers van het ergste soort.

Ga hier nu niet uit afleiden dat ik beweer dat moslimmannen hieraan lijden, maar de psychisch gezonde moslimman is eerder uitzondering dan regel volgens mij.

Enkele kenmerken van de manipulatorische perverse narcist :

- totaal gebrek aan empathie
- egocentrisme
- constante manipulatie van het slachtoffer
- verschillende 'maskers' naargelang de omstandigheden
- sluwheid in het gebruiken van anderen om het gekozen doel te bereiken
- geen verantwoordelijkheden opnemen
- eigen fouten nooit kunnen inzien
- strenge eisen van moraliteit naar anderen toe, hoewel zelf niet onberispelijk
- vaagheid in eisen en vragen naar de anderen toe
- ziekelijke jaloersheid
- onvoorspelbaarheid
....

zoals jullie zien geen mooi tableau, maar vergeet niet dat dergelijke persoonlijkheid best wel hoog opgeleid, vriendelijk en sympathiek kan zijn naar de buitenwereld toe.
En ook nog : moslims hebben hier niet het alleenrecht op, er zijn ook anderen die eraan lijden.

Genezen ervan is uiterst moeilijk en komt zeer zelden voor...

http://dutch.faithfreedom.org/forum/vie ... hp?t=10431


Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. De vraag was niet wat het probleem is maar wat je oplossing is. Zeker omdat onderaan staat dat genezen moeilijk is en zelden voorkomt. Wat is dan je oplossing? Of is die er gewoon niet op korte termijn? (los van het feit dat de opsomming nogal een karikatuur (zwartmakerij) is)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 18 apr 2015 07:37

Marnix schreef:Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. De vraag was niet wat het probleem is maar wat je oplossing is. Zeker omdat onderaan staat dat genezen moeilijk is en zelden voorkomt. Wat is dan je oplossing? Of is die er gewoon niet op korte termijn? (los van het feit dat de opsomming nogal een karikatuur (zwartmakerij) is)

Ayaan Hirsi Ali weet de oplossing:
De islam is wel degelijk te veranderen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... -bij.dhtml

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23544
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor Marnix » 19 apr 2015 21:42

Opnieuw staat er niet hoe het verandert. Dus je ontwijkt mijn vraag, je weet het antwoord niet of je wil het niet geven. Dus reageer je weer met een linkje waar het ook niet staat. Ik kan daar niets mee.

Ps. In het stuk staat dat het generaties gaat duren voor het allemaal echt veranderd is. Je moet dus wel geduld hebben.
Laatst gewijzigd door Marnix op 04 mei 2015 07:03, 1 keer totaal gewijzigd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 02 mei 2015 11:47

Haatimam op tournee
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2399 ... nee__.html
De PVV in Groningen is boos. 'Hij krijgt nota bene een dag na de Dodenherdenking, op Bevrijdingsdag, gelegenheid zijn haat tegen joden en christenen ook in Groningen te botvieren'.

Zo zei hij dat 'joden en christenen van het Arabisch schiereiland verdreven moeten worden'.

En ....... Welke politieke partij hoor je hier nog meer over?

NEDERLAND u slaapt !!!!!!

antoon

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor antoon » 02 mei 2015 16:54

Het blijft moeilijk, ik weet ook geen pasklare oplossing waarbij je iedereen recht doet, in iedergeval schrok ik van de opmerking van Merkel: Islaam hoort in Duitsland, het zou weleens een historische uitspraak kunnen worden, die over 25 jaar aangehaald wordt als ze het hebben over de oorlog die islam voert met onthoofde lichamen en vernielde kerkgebouwen ook in de bonds republiek
Aan de andere kant hoeft het er niet perce op uit telopen, misschien stabiliseerd de situatie zich, dan is het ook een historische uitspraak, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. ik denk weleens aan Russische roulette dat regeerders lijken te spelen.

ik denk dat de islam eerder in de oude analen van de geschiedenis hoort, de enige juiste plek

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 02 mei 2015 17:29

antoon schreef: in iedergeval schrok ik van de opmerking van Merkel: Islaam hoort in Duitsland, het zou weleens een historische uitspraak kunnen worden, die over 25 jaar aangehaald wordt als ze het hebben over de oorlog die islam voert met onthoofde lichamen en vernielde kerkgebouwen ook in de bonds republiek

Zeker kun je gerust van schrikken, wordt tijd dat die politiek-correcte dame het veld ruimt. Eerst verklaarde ze het multiculturalisme nog (terecht) tot volledig mislukt, inmiddels demoniseert ze tegenstanders van de multicul. Alle geloofwaardigheid verdwenen, het gaat enkel nog om de politieke macht.

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor ben db bd » 03 mei 2015 19:57

ik denk dat we de toekomst gewoon zullen moeten lijden.
m.i. zijn de krachten (voornamelijk geestelijke machten in de 'hemelse gewesten') te groot om er wat zinnigs tegen te kunnen doen.
m.i. hebben we het hier gewoon gehad en zijn de voorbije 70 jaren een schone herinnering.
'Je hebt tijden en weertijden', leerde ik vroeger. m.i. zijn we nu de eindtijd ingegaan en kan Wilders daar ook niks meer aan doen.

Daar komt bij dat we m.i. 5x zo ver aan Europa zijn verkocht als dat we denken.
Veel mensen stemmen niet eens meer, omdat het nut niet aanwijsbaar meer is op zaken welke er echt toe doen.
Voor mij is het politiek schuinlinks wegkijken ook gewoon een aanwijzing dat op de glijbaan geen rem zit waar men bij kan.
Het sharia-kalifaat is in sommige wijken al een feit in Londen, in Parijs en nog een stuk of wat grote steden.
Bij een paar procent groei wordt een veelvoud aan macht overgenomen. Er is echt geen 40% nodig om de gehele macht over te nemen hoor. Waarschijnlijk nog geen 30%. Daar zijn overigens ervaringscijfers van, weten we. (dat zou ook wel 20% kunnen zijn.)

Voor ons christenen is het een troostwoord dat onze HEER met ons meegaat deze tijd in, tot aan de voleinding daarvan.
Financieel, moreel, economisch, qua vrijheid, het gaat allemaal stuk. Maar dat brengt allemaal Zijn Vredetijd, Zijn Koninkrijk slechts dichterbij!

antoon

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor antoon » 06 mei 2015 15:07

Voor mij is het politiek schuinlinks wegkijken ook gewoon een aanwijzing dat op de glijbaan geen rem zit waar men bij kan.

Dat denk ik ook, toch is het schokkend dat Arabisten en Islam deskundigen met hun waarschuwingen niet serieus genomen worden, zo lijkt het, al decennia lang niet, ik herinner mij in mijn jeugd dat ik ik zo naïef was om te denken dat regeerders super verstandig waren, want anders zou je geen regeerder worden inmiddels weet ik wel beter en voel ik weleens de behoefte om te waarschuwen, niet dat het een zier uitmaakt, ze luisteren echt niet, daarom nam ik het besluit om mij er niet mee te bemoeien en niet op een fora te schrijven, nu doe ik het toch weer.

De moeder aller oorlogen lijkt nu voor de deur te staan, het zou met de eindtijd te maken kunnen hebben, er is hier iemand geweest die er zeker van was dat het een oorlog van de Islam versus de wereld zou worden, echter de bijbel geeft geen enkele indicatie welke groep erbij betrokken is, het kan de Islam zijn, maar het kan ook iets heel anders worden.

antoon

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor antoon » 08 mei 2015 12:03

Radicaliseren daar hebben moslims niet het alleenrecht op, in iedere religie is het mogelijk , katholiek, hervormd pinksterbeweging en noem maar, zelf heb ik er ook voor op moeten passen.
Het begint vaak vanuit een netelige positie, zoals werkeloosheid, drugsverslaafd , straat crimineel enz. maar ook gesettelde aangepaste te mensen kan het overkomen.

Je gaat je teveel met geloof bezighouden meer dan dat de schepper of de schrift van je verlangt, je komt in een cocon, en alles daarbuiten zijn of worden vijanden, bv. je komt van een dienst thuis, zet de tv aan als je die tenminste niet al weggedaan hebt als een tooltje van Satan, dan kan je geconfronteerd worden met uitspattingen van carnaval, vakantie, seks drugs en rock en roll, het werkt als een catalisator die je gevoelens van wanhoop aanwakkeren, je kruipt nog meer in je cocon en zoekt gelijkgezinden, dan ga je de greep op de werkelijkheid verliezen en zie het als noodzakelijk om in te grijpen desnoods met veel geweld en doden.

Als een katholiek protestant of zoiets in die situatie komt zijn er vangnetten om je te tot de werkelijkheid terug te brengen, dingen worden namelijk besproken, je hebt toegang tot iedereen en last not list de schrift kan je helpen om tot een nuchtere zienswijze te komen.

Bij moslims ligt dat anders, hun gevoelens worden door diverse haat predikers aangewakkerd , de koran biedt vaak niet het antwoord, en vaak de hopeloze situatie waarin ze verkeren doet er ook geen goed aan.
kortom het is een zeer gevaarlijke wereld waarin we leven, regeerder willen of kunnen het antwoord niet geven , ze kunnen alleen met de geheime dienst symptomen bestrijden, het ziet er naar uit dat dat straks ook niet meer kan, Wilders ziet het gevaar, maar of hij er iets aan kan doen ???

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 29 mei 2015 20:01

Martin Bosma: ‘Kijk naar lot Afrikaners: dit staat u te wachten’

Afbeelding

Het is een hele exercitie die Martin Bosma opbouwt in zijn nieuwe boek Minderheid in eigen land, dat vandaag wordt gepresenteerd. Aan de hand van het lot van de ‘Afrikaners (oftewel de Boeren)’ in Zuid-Afrika voorspelt het Tweede Kamer-lid voor de PVV hoe het de autochtone Nederlanders zal vergaan.
http://cult.thepostonline.nl/2015/05/28 ... e-wachten/

Helemaal gelijk Marin. :jaknikken:
Mijn kinderen zullen geen christen in Nederland meer kunnen zijn. :neeschudden:
*)
Luister naar Marin zijn verklaring bij Pauw.
http://www.npo.nl/pauw/28-05-2015/VARA_ ... ARA_882617

antoon

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor antoon » 30 mei 2015 17:44

We zitten in een neerwaartse spiraal, ik denk dat niemand er nog iets aan kan veranderen, ook Wilders niet, ik noem een Armageddon van moslims tegen de gevestigde wereld onwaarschijnlijk, echter niet uitgesloten.

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor ben db bd » 30 mei 2015 19:34

o wat opereerde Bosma voorzichtig bij Jeroen Pauw. Hij had zichtbaar geen zin om zich verder uit zijn holletje te laten lokken dan hij zich vooraf had voorgenomen. Niet onverstandig. Toch vond ik zijn laatste voorbeeld van Noord Afrika als vroeger hoofdzakelijk christelijk en nu islamitisch, een duidelijke, reële en actuele waarschuwing voor ons Europa.

Maar het heeft daar honderden jaren geduurd doch zou hier niet meer dan enkele decennia behoeven, zoals ik er tegenaan kijk. En daar zijn er natuurlijk al verschillende van om. En de (zelf)islamiseringsversnelling welke we waar kunnen nemen opgeteld bij onze maatschappelijke degeneratie, belooft m.i. een kalifaat in de helft van de tijd als waar ik aan denk, als de Heere het niet Zelf verhoedt.
Stort dan ook nog heel ons economisch bestel en financiële systeem in, - cash geld moet nu al gaan wijken t.b.v. afstaan financiële vrijheid voor betere grip en controle, - dan komen apocalyptische tijden m.i. heel snel op ons af.

En steeds meer zieners erkennen de zichtbare mogelijkheid dat apocalyptische tijden ook islamtijden kunnen worden. ISIS heeft voorlopig de aanhang, de groei, de wil en de wreedheid om zich niet meer tegen te laten houden.
Als het Erdogan gaat lukken om zich aan het hoofd van de beweging naar een Ottomaans herstel te posteren en de moslimbroederkrachten te bundelen, dan kunnen we alleen nog maar hopen dat het geweld zich nog even in het Midden Oosten blijft ophouden. Dat zijn doel daarbij is om Jeruzalem te bevrijden van de zionistische bezetter, (te verdedigen, noemt hij het zelfs) is een heel sterke troef in de nu nog verdeelde moslim-jihad-gelederen.

antoon

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor antoon » 07 jul 2015 16:40

Het ziet er inderdaad naar uit, een moslim overheersing over tenminste een groot deel van de wereld en het afslachten van talloze ongelovigen, het is nu een ver van ons bed show maar hoe snel kan het overslaan naar de westerse wereld, en als zij werkelijk de hand aan Europa slaan dan zijn hier al genoeg aanhangers, net als het paard van Troye zijn ze hier binnengehaald, een doem scenario , ik weet het en hopelijk schrijf ik dit voor niets en draait het daar niet opuit.

Leeuwenhart
Verkenner
Verkenner
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 jun 2015 19:46

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor Leeuwenhart » 07 jul 2015 20:05

benefietdiner schreef:Zie de laatste regel van dit stukje als antwoord op je vraag:

Het viel me op dat zowat alle vrouwen van moslimmannen, moslima's en andere, dezelfde problemen ervaarden met hun man. Je hoeft er trouwens maar enkele moslima-fora op na te lezen en het valt eht wel op. Het dient gezegd dat de islam ideaal is om dergelijk persoonlijheidsprobleem te scheppen en te onderhouden. Volgens mij lijden zeer veel moslimmannen dus aan deze psychische ziekte, ontstaan in de kinder- en jeugdtijd als een soort van overlevingsstrategie. Het maakt hen tot zeer onleefbare mensen, zonder echte inhoud. Ze hebben een slachtoffer nodig om zich heel te voelen. Het zijn psychische vampiers van het ergste soort.

Ga hier nu niet uit afleiden dat ik beweer dat moslimmannen hieraan lijden, maar de psychisch gezonde moslimman is eerder uitzondering dan regel volgens mij.

Enkele kenmerken van de manipulatorische perverse narcist :

- totaal gebrek aan empathie
- egocentrisme
- constante manipulatie van het slachtoffer
- verschillende 'maskers' naargelang de omstandigheden
- sluwheid in het gebruiken van anderen om het gekozen doel te bereiken
- geen verantwoordelijkheden opnemen
- eigen fouten nooit kunnen inzien
- strenge eisen van moraliteit naar anderen toe, hoewel zelf niet onberispelijk
- vaagheid in eisen en vragen naar de anderen toe
- ziekelijke jaloersheid
- onvoorspelbaarheid
....

zoals jullie zien geen mooi tableau, maar vergeet niet dat dergelijke persoonlijkheid best wel hoog opgeleid, vriendelijk en sympathiek kan zijn naar de buitenwereld toe.
En ook nog : moslims hebben hier niet het alleenrecht op, er zijn ook anderen die eraan lijden.

Genezen ervan is uiterst moeilijk en komt zeer zelden voor...

http://dutch.faithfreedom.org/forum/vie ... hp?t=10431


Nog niet zo lang geleden kwam ik erachter dat deze beschrijving naadloos past op het beeld van de psychopathie.
En er schijnt dus wel een soort remedie te zijn, die bij psychopathische ratten werkte: Oxytocine, daar blijken dit soort persoonlijkheden een tekort aan te hebben en het weer toevoegen heft dat tekort op.

Een interessante uitzending van Labyrint over dit onderwerp geeft het goed weer:http://www.npowetenschap.nl/programmes/labyrint/labyrint-tv/2011/april/12-04.html Compleet met het rattenonderzoek.

Leeuwenhart
Verkenner
Verkenner
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 jun 2015 19:46

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor Leeuwenhart » 07 jul 2015 20:21

Bambi schreef:

Het ging hier over moslims die allah dienen en die aan anderen op willen dringen.
En allah is God niet, allah is een verzinsel van de duvel.

Abraham volgde de Ware God en de hoofdman waar het in dat gedeelte van Handelingen over gaat, geloofde ook in de Ware God.

En als moslims tot bekering komen tot het Christendom, ruilen ze toch echt allah in voor de Ware God.


Interessant is het in deze context om te weten dat Jezus (Dat is de Griekse vertaling van zijn echte naam: Yashua of Yeheshua) zich meestal in de Aramese taal uitdrukte. In deze taal richt de gelovige zich tot God middels het woord ALAHA, hetgeen Heilige Eenheid betekent.

Wellicht is Allah hiervan afgeleid.


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten