Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Saskia » 28 mar 2015 23:08

Wat fijn, Duschka! Van harte gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor LeChat » 29 mar 2015 12:24

vpk schreef:Ahhh, superleuk duschka, van harte gefeliciteerd! Wel heftig om weer zo'n pittige tijd in te gaan.. sterkte!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Acire » 29 mar 2015 12:48

Duschka schreef:@Acire
De borstvoeding loopt momenteel nog wel.
Heb ook een lck geraadpleegt, die het advies gaf om ondanks de pijn, vooral aan te leggen. Nou dat is geen probleem gezien "de vraag" hier.
Lastiger vind ik, dat ik zó misselijk ben, dat ik eigenlijk niemand in mijn naaste omgeving duld, ook dreumes niet :oops: , enfin, ik heb mezelf voorgenomen haar op verzoek te blijven voeden, maar vind het nu wel pittig.


Ja, ik geloof het :( Ik vond het ook pijnlijk en pittig. Echt jodelen bij het aanleggen. Hopelijk gaat het bij jou zoals bij mij: de pijn wordt minder.
Bij mij werd de melk ook minder trouwens, dus van een keer of 8 per dag zaten we aan het eind van de zwangerschap op 3 keer en die hebben we nu nog steeds.
Wie weet ben je straks ook aan het tandemmen. Maar dan eerst die rottige maar toch bijzondere 30 weken door komen. Succes!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 29 mar 2015 13:22

Duschka Van harte gefeliciteerd! Mooi nieuws

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 29 mar 2015 15:34

Gefeliciteerd Duschka!
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Evelien » 29 mar 2015 18:23

Gefeliciteerd.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor ajl » 30 mar 2015 07:32

Wat ontzettend leuk nieuws Duschka! Gefeliciteerd! Vervelend dat jij weer zo misselijk bent. Helpt medicatie helemaal niet? Bij mij hielp emsefene wel redelijk. Ik hoefde in ieder geval niet te braken als ik dat innam.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor paprikameisje2 » 30 mar 2015 07:49

oooh kom ik ook nog eens aan ) van harte Acire! prachtige orginele naam!!

EN DUschka: van harte maar ook meteen veeel sterkte.... ooooh wat pittig moet het zijn zeg... :( alles voor het goede doel....

tja... al denk ik wel eens... wanneer zal het makkelijker worden. Na de melktest een vreselijk onrstig mannetje over gehouden.... :( lig er savonds gelijk in met J.... dus acht uur... :( ach jah... alles zal makkelijker worden denk ik maar altijd

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Memmem » 30 mar 2015 08:10

Gefeliciteerd Duschka, vervelend om zo misselijk te zijn. Sterkte ermee

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 mar 2015 09:29

Duschka gefeliciteerd! Sterkte met de misselijkheid!

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Lidia » 30 mar 2015 09:50

@Duschka: gefeliciteerd en sterkte toegewenst!

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor 654321 » 30 mar 2015 13:05

Gebruik je medicatie Duschka? Hier gaf Emesafene echt verlichting. Vooral in de hoeveelheid braken.
Hoe doe je het in huis, met kind, boodschappen, de was, eten koken etc? Heb je hulp?

Hoop voor je Duschka dat deze zwangerschap beter verloopt. Wie weet ga jij je nu veel eerder dan 30 weken weer beter voelen!?

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Stip » 30 mar 2015 13:55

Wat een mooi nieuws Duschka! Maar wat zit je nu in een pittige periode! Heel veel sterkte daarme!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 31 mar 2015 01:17

654321 schreef:Gebruik je medicatie Duschka? Hier gaf Emesafene echt verlichting. Vooral in de hoeveelheid braken.
Hoe doe je het in huis, met kind, boodschappen, de was, eten koken etc? Heb je hulp?


Voorlopig is 't allemaal (in de beleving van ML en mij) een stuk heftiger dan de vorige maal.
Heb Primperan gekregen, omdat Emefasene de vorige maal totaal niets deed, maar reageer hier heel heftig op, dus durf dat niet te nemen als ML er niet. (en zorverlof wordt geweiger door de werkgever ](*,) )

Hulp is hier eigenlijk niet voor handen, maar gelukkig wel een zeer handige ML en daarnaast is't nu even een kwestie van prioriteiten stellen.
De zorg voor dreumes gaat voor, de rest is bijzaak. Dus ML besteed met name veel tijd aan dreumes.
Gelukkig kan dreumes zichzelf ook prima vermaken, dat scheelt echt enorm. Ik lig op bed, tot ML naar zijn werk gaat (wisseldiensten en veelal pas 's middags, dus dat is fijn), dan verhuis ik naar de bank.
Dan word ik bedolven onder de zakdoekjes, want dreumes heeft begrepen dat ik niet lekker ben, en in haar beleving heb je dan last van een snotneus :mrgreen: .

Enfin, het is even ontzettend heftig en soms baal ik wel een beetje dat het allemaal niet zo voorspoedig gaat :oops: , maar ja... dan kijk ik weer naar dreumes en dan weet ik ook weer dat het achteraf beslist alle moeite waard is.

@Acire
Wanneer liep de voeding bij jou terug?

@PPM
Ik heb van mijn ouders begrepen dat het pas écht makkelijker wordt, als je kids kleinkinderen krijgen.... haha
Maar euh... zielig zo'n onrustig ventje!
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor meribel » 31 mar 2015 08:49

waar woon je Duschka, in de randstad?
Dit ga je toch niet volhouden zo 9 maanden zonder extra hulp?
Heb je misschien mensen uit de gemeente die helpen of familie leden?

Ik had gewoon normale zwangerschappen maar bij de derde wel extreem moe...en dat is niet te vergelijken met extreem misselijk zo vroeg al ...maar ik was zeer dankbaar voor hulp van mijn moeder of andere moeders die even de kindjes meenamen om te spelen op woensdag middag bijv. dat ik ook dan kon slapen.
voor je kleintje is nog 6 maanden ook zo enorme tijd!
en was je bij de vorige nu in het ziekenhuis geëindigd?


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten