Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Discussies over het nieuws en de politiek.
(Off topic en niet-serieuze posts worden verwijderd)

Moderators: Memmem, Moderafo's

Chaya
Generaal
Generaal

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Chaya » 11 jun 2018 16:14

Afbeelding
Deze foto staat op RD.nl

Waarom willen deze mensen er allemaal bij aanwezig zijn? Telkens als ik nieuws voorbij zie komen (werkelijk alle details worden getwitterd) lopen de rillingen over mijn rug.
Ik denk voortdurend aan de familie van Anne, wat moet er door hen heengaan als ze dit horen?
Die vent is knettergek, het gaat toch niet gebeuren dat ie over een jaar of 10 weer vrij rond loopt he?
Wat is een mens toch tot alles in staat, als hij geheel is overgeleverd in de handen van de satan.
Wee de mens die zich niet elke dag minstens een uur kan bezinnen over zichzelf ~ Rabbi Mosje Leib van Sasow

Bruno

Berichtdoor Bruno » 11 jun 2018 16:34

Wat een onmens! “Ik heb dit gedaan om wraak te nemen op de politie.”
Wat een lafaard, dan maar een weerloos meisje grijpen? Misselijkmakend!

Daar zijn wel gepaste straffen voor, maar de gutmenschen weigerden signalen in het verleden te stellen. Wellicht is de dader geen onbekende bij het gerecht, maar je mag niet luidop zeggen dat het systeem criminelen pampert en slachtoffers natrapt.
De politie collaboreert rustig verder met de onmensen en zwijgt terwijl ze het laag loon incasseert. De ziel voor een almoes verkocht.

Bruno

Berichtdoor Bruno » 13 jun 2018 18:39

Beschonken allochtonen slaan dakloze dood in Brussel, maar moeten niet naar gevangenis.

Als de zwerver Yassin heette en de dader Bert was het natuurlijk levenslang en een witte mars tegen racisme.

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/besc ... ~a24e8e43/

Terug naar “Actualiteit & Politiek”