Ha die Mensen...
Dit jaar trouwen er nogal wat mensen in mijn omgeving. Tot nu toe heb ik al vier bruiloften die bekend zijn waar ik de hele dag mee mag...!
Ik ben dit jaar 2x tot ceremoniemeester gebombadeerd. Erg leuk en ik doe het graag.
Er komen een heleboel zaken bij kijken.
De trouwkrant vind ik altijd al een taak apart. Hoe maak je die leuk? Waar vul je hem mee? Hoe blijft hij origineel en leuk?
Iemand voorbeelden en tips?
Dan de stukjes 's avonds, wat accepteer je wel? Wat niet? Ik houd van persoonlijke stukjes, maar hoe voer je die uit? Ervaringen waar je van denkt: Hee, zo werd het leuk gedaan?
Ook werd me gevraagd mee te denken over bedankjes en het gastenboek. Daar zijn tegenwoordig ook kei veel leuke ideen voor.
Kortom....laten we hier ee ntopic maken om elkaar te inspireren en op ideen te helpen...! Want misschien weet jij wel een origineel gedichtje, tekst voor in de trouwkrant, heb je leuke ideen om de namen op te zetten, of dacht je: Hee dat was leuk om mee te nemen naar een bruiloft?
Misschien ben ik nog wel zaken vergeten te noemen? Post ze gerust. Hoe meer ideen en inspiratie hoe leuker het is....