Ik ben net even op www.omsionswil.nl wezen kijken, maar daar ben ik niet refo genoeg voor... ik mag me niet eens inschrijven...

Moderator: Moderafo's
anna schreef:nou dat is wel heel krom. Ik mag er wel komen....
Hoe kun je daar nou afgewezen worden?
Vertl.
Citaat van OmSionsWil schreef:Voorwaarde om aan te melden :
Behorende tot of verwant zijn met de Gereformeerde Gezindte !!!
wat inhoudt, behorende tot Ned. Herv. Kerk, (oud) Ger Gem (in Ned) Christelijk gereformeerd, Vrij gereformeerde gemeenten , thuislezers in de lijn van de reformatie.
anna schreef:tja ik BEHOOR tot de gergem........ Maar dat zegt totaal niks....
TheEdge schreef:Ik ben net even op www.omsionswil.nl wezen kijken, maar daar ben ik niet refo genoeg voor... ik mag me niet eens inschrijven...
henkie schreef:Ze hebben dit gedaan om te zorgen ze als reformatorisch forum herkenbaar blijven. Het zou ook niet onze keuze zijn, maar ik kan de gedachtengang wel begrijpen. Stel dat er een topic met de kinderdoop als (reformatorisch) uitgangspunt is en dat wordt op zijn kop gezet door een niet-refo die dat bestrijdt door te zeggen dat hij voor een volwassendoop is en een niet-gelovige die verkondigt dat het onzin is, omdat God niet zou bestaan. Er is niet veel dat irritanter is en wat een onderwerp meer door de war schopt.
Wij hebben gekozen om dat soort posts gewoon te verwijderen omdat ze offtopic zijn
TheEdge schreef:Owkay, maar RefoWeb dan? Ik kan best begrijpen dat christenen danig in verwarring worden gebracht door de mening van niet-christenen hier aanwezig. Waarom hebben jullie gekozen voor zo'n ook-voor-niet-christenen-open formule in plaats van een alleen-voor-christenen-forum?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten