Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Dat lijkt me een prima idee. Hopelijk zijn we dan meteen af van de lhbti-genezers.rotterdam schreef:Kerken die pastorale zorg bieden aan lhbti’ers krijgen als het aan het kabinet ligt voortaan te maken met een gedragscode.
Dat heeft zorgminister Hugo de Jonge (CDA) aangekondigd aan de Tweede Kamer.
Het kabinet heeft het Humanistisch Verbond al gevraagd een eerste concept op te stellen „voor een brede bespreking in kerken en andere religieuze instellingen.”
Het kabinet laat het humanisch verbond een concept gedragcode opstellen voor de kerken.
Gekker moet het niet worden.
De Christen Unie gromt een beetje maar blijft gewoon in het pluche zitten.
Is er nog iemand onder de CU aanhangers die dit nog begrijpt ?
naamloos schreef:Dat lijkt me een prima idee. Hopelijk zijn we dan meteen af van de lhbti-genezers.
rotterdam schreef:Kerken die pastorale zorg bieden aan lhbti’ers krijgen als het aan het kabinet ligt voortaan te maken met een gedragscode.
Dat heeft zorgminister Hugo de Jonge (CDA) aangekondigd aan de Tweede Kamer.
Het kabinet heeft het Humanistisch Verbond al gevraagd een eerste concept op te stellen „voor een brede bespreking in kerken en andere religieuze instellingen.”
Het kabinet laat het humanisch verbond een concept gedragcode opstellen voor de kerken.
rotterdam schreef:Ik probeer het nog een keer - de vraag was en is
rotterdam schreef:Ik probeer het nog een keer - de vraag was en is
Ja.rotterdam schreef:Ik probeer het nog een keer - de vraag was en is
benefietdiner schreef:Ik denk dat je jezelf niet goed begrijpt.
Een leugenaar is iemand die de waarheid niet verteld. En die zogenaamde genezers liegen dat ze barsten.rotterdam schreef:Wie is de leugenaar ? Dan die loochent dat Jezus de Christus is. Deze is de antichrist, die de Vader en de Zoon loochent.
Wat een eenzijdig ongenuanceerd antwoord (als je geen rekening houdt met verschillende aspecten van uitspraken over de godsdienst van anderen).rotterdam schreef:Ik denk dat jij het niet begrijpt. Als je het HV een onafhankelijke organisatie noemt dan ben je echt de weg kwijt. Wie is de leugenaar ? Dan die loochent dat Jezus de Christus is. Deze is de antichrist, die de Vader en de Zoon loochent.
naamloos schreef:Maar hoe je er ook over denkt, je kunt daarnaast gewoon in de Vader en de Zoon geloven, en dat Jezus de Christus is.
benefietdiner schreef:Soms moet ik mij schamen voor het mede Christendom. Als het aan sommigen mede Christenen gelegen ligt wordt de guillotine opnieuw ingevoerd voor lhbti’ers.
Ik ben blij dat Hugo de Jonge het aan het HV gevraagd heeft en niet aan de kerk van rotterdam.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten