Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 08 aug 2018 09:06

.
Laatst gewijzigd door Marnix op 08 aug 2018 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 08 aug 2018 09:43

Johan100 schreef:Je leest niet zoals ik het bedoel. Ik bedoel het niet star letterlijk. Ik reageer slechts op Marnix die vrucht van de Geest aanhaalt en ik bedoel m.a.w.: wat jij doet is vrucht van de Geest zeker? Sorry als het verkeerd over kwam, dat was niet de bedoeling.

Ok helder, mooi dst je er zo op terug komt.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 08 aug 2018 09:44

Marnix schreef:=D> :lol:

Niet dat hij er ook maar iets van ter harte zal nemen want in zijn ogen doet hij nooit iets fout :-)


Flauw om zo te reageren, terwijl hij eerder ‘sorry’ zegt voor de wijze waarop hij poste.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor naamloos » 08 aug 2018 10:40

Speedy schreef:Flauw om zo te reageren, terwijl hij eerder ‘sorry’ zegt voor de wijze waarop hij poste.
De sorry-post ging over een andere post van hem dan zijn openingspost (van het inmiddels verwijderde topic) waar wij op doelden.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 08 aug 2018 11:20

Speedy schreef:Flauw om zo te reageren, terwijl hij eerder ‘sorry’ zegt voor de wijze waarop hij poste.


Sorry je hebt gelijk, ik heb het weggehaald. (overigens was de "sorry" wel een "sorry als het verkeerd over kwam en je in het verkeerde keelgat schoot" waarbij het probleem vooral bij mij ligt. Het was niet verkeerd maar het kwam blijkbaar op mij verkeerd over. Zie ook zijn eerdere reactie: "Jazeker. Ik daag hem een beetje uit, is niet verkeerd bedoeld hoor. Sommige mensen moet je uit hun tent lokken."

Maar goed, genoeg hierover gezegd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 08 aug 2018 15:58

naamloos schreef:Marnix verwoorde precies mijn gedachten (aannames) na het lezen van je openingspost, mede daarbij in aanmerking genomen de inhoud van de rest van je posts.
Goed dat Henkie er een slot op gooide. Bovendien is er al een topic over dat onderwerp.
En verders, je opent een topic en komt na een paar dagen weer eens even kijken om direct verontwaardigd te reageren.
En zelf zet je, in een ander topic, een reactie neer en als daar binnen een uurtje of 5 geen reactie op komt geeft het jou te denken :lol: :lol: :lol:
Komt die reactie er een dag later toch dan reageer je er niet op. Dat geeft mij nou weer iets te denken.
Het topic met de reden voor het slotje heeft er beduidend langer gestaan dan 5 uur.
Verbeter eerst jezelf voor je komt klagen.

Het boeit me niet zoveel wat jij denkt.
Voor stemmen in je hoofd heb je overigens gewoon medicatie.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 08 aug 2018 16:00

Marnix schreef:=D> :lol:

Niet dat hij er ook maar iets van ter harte zal nemen want in zijn ogen doet hij nooit iets fout :-)

Valse beschuldigingen zijn voor je eigen rekening. (geen vrucht van de Geest)
Ik hoop dat jij het ter harte neemt dat ik wat aan henkie vraag en niet aan jou. :)
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor naamloos » 08 aug 2018 16:17

Johan100 schreef:Het boeit me niet zoveel wat jij denkt.
Voor stemmen in je hoofd heb je overigens gewoon medicatie.
Als ik last van stemmen in nn hoofd krijg zal ik oom Dok zeker om een pilletje vragen.
En verders: als je op een forum zit lijkt het wel handig om te lezen wat anderen denken. (Tenzij je er opuit bent alleen je eigen "waarheid" te ventileren :-k )
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Race406 » 08 aug 2018 16:23

Johan100 schreef:Het boeit me niet zoveel wat jij denkt.
Voor stemmen in je hoofd heb je overigens gewoon medicatie.

Deze reactie is wel in tegenspraak met je onderschrift..... [-X
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 08 aug 2018 16:43

naamloos schreef:
En verders: als je op een forum zit lijkt het wel handig om te lezen wat anderen denken. (Tenzij je er opuit bent alleen je eigen "waarheid" te ventileren :-k )

Nou, dat lijkt me niet altijd zo boeiend. Als ik henkie netjes vraag waar een topic is gebleven en Marnix vult van alles in en jij walst daar nog even overheen door hetzelfde weer in te vullen lijkt me dat niet zoveel toegevoegde waarde hebben.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 08 aug 2018 16:44

Race406 schreef:Deze reactie is wel in tegenspraak met je onderschrift..... [-X

Is dat zo? Nou, ik wil ook weleens even lekker een beetje stout zijn. Ik ben niet volmaakt.

Mensen die alleen maar meelezen en niks zeggen kunnen ook niks fout doen. Lekker veilig. Maar wel met het vingertje wijzen.
Als je niet werkt kun je ook geen fouten maken denk ik dan maar.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Race406 » 08 aug 2018 17:15

Johan100 schreef:Is dat zo? Nou, ik wil ook weleens even lekker een beetje stout zijn. Ik ben niet volmaakt.

Mensen die alleen maar meelezen en niks zeggen kunnen ook niks fout doen. Lekker veilig. Maar wel met het vingertje wijzen.
Als je niet werkt kun je ook geen fouten maken denk ik dan maar.
Ik proef enige frustratie.. :wink:
Ik lees veel mee en reageer niet vaak inderdaad. De meeste discussies spreken mij niet zo aan. Maar als er een keer een onderwerp is dat me aanspreekt dan hoor je nog wel van me. 8)
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor naamloos » 08 aug 2018 17:28

Johan100 schreef:Is dat zo? Nou, ik wil ook weleens even lekker een beetje stout zijn. Ik ben niet volmaakt.
Johan100 schreef:Nou, dat lijkt me niet altijd zo boeiend. Als ik henkie netjes vraag waar een topic is gebleven en Marnix vult van alles in en jij walst daar nog even overheen door hetzelfde weer in te vullen lijkt me dat niet zoveel toegevoegde waarde hebben.
Hé stoutert, als ik lees dat meerdere forummers dezelfde (verkeerde?) gedachtes bij mn posts krijgen, dan zou ik er over na gaan denken of ik mijn gedachten wel zo goed verwoord als dat ze bedoeld zijn.
Misschien zou ik zelfs denken of mijn gedachtes zelf wel kloppen.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 08 aug 2018 18:22

naamloos schreef:Hé stoutert, als ik lees dat meerdere forummers dezelfde (verkeerde?) gedachtes bij mn posts krijgen, dan zou ik er over na gaan denken of ik mijn gedachten wel zo goed verwoord als dat ze bedoeld zijn.
Misschien zou ik zelfs denken of mijn gedachtes zelf wel kloppen.

He stout meisje, wat goed van jou dat jij dat zogenaamd doet. Nu de praktijk nog.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor naamloos » 08 aug 2018 18:27

Johan100 schreef:He stout meisje, wat goed van jou dat jij dat doet. Nu de praktijk nog.
Dan moet er toch echt iets meer komen als (ik citeer je uit een ander topic): @Johan100 "waarom zeg je dan geen amen, niet omdat ik het zeg maar omdat het zo is." :lol:
Laatst gewijzigd door naamloos op 08 aug 2018 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten