stiekem vaccineren

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 06 jul 2018 13:03

Chaya schreef:Niet iedereen werd ziek en ook niet iedereen overleed.
Bij een polio- of roodvonkuitbraak zie je dat er toch mensen zijn die de ziekte niet krijgen. Net als bij de griep.
Dus niet ingeënt wil niet zeggen dat je het dan krijgt, andersom net zo min.


Nee, je moet er ontvankelijk voor zijn. Ik heb eens toen de mazelen rondging, een van mijn ongevaccineerde kinderen die de mazelen nog niet had gehad, op bezoek laten gaan bij een ziek vriendje. Je kan de mazelen maar beter krijgen wanneer je jong bent, want op oudere leeftijd ben je er goed ziek van. Uiteraard had ik hem goed beschermd met extra vitamine A, om mogelijk nare bijwerkingen van de mazelen te voorkomen, maar hij kreeg de mazelen gewoon niet.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Chaya » 06 jul 2018 13:22

Nina schreef:Nee, je moet er ontvankelijk voor zijn. Ik heb eens toen de mazelen rondging, een van mijn ongevaccineerde kinderen die de mazelen nog niet had gehad, op bezoek laten gaan bij een ziek vriendje. Je kan de mazelen maar beter krijgen wanneer je jong bent, want op oudere leeftijd ben je er goed ziek van. Uiteraard had ik hem goed beschermd met extra vitamine A, om mogelijk nare bijwerkingen van de mazelen te voorkomen, maar hij kreeg de mazelen gewoon niet.

Mijn oudste zat onbekommerd op de kleuterschool tussen de waterpokjes, diverse keren. Hij kreeg ze niet. Mijn moeder kreeg later gordelroos, ook toen bleef hij gevrijwaard.
Toen hij 17 was was er een uitbraak in het ziekenhuis waar hij toen in lag. Ondanks alle goede zorgen (o.m. een gammaglobuline-injektie) kreeg hij ze toen toch en was er niet echt ziek van, maar voor een 17 jarige was het wel heel vervelend om van top tot teen onder pokjes te zitten.

Ouders deden dat inderdaad voordat er gevaccineerd was, want kinderziektes moest je doormaken op jonge leeftijd. Ik kreeg op latere leeftijd de bof en ben daar heel erg ziek van geweest, met complicaties, dokter twijfelde om mij op te laten nemen in het ziekenhuis. Het keerde op tijd ten goede.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor StillAwake » 06 jul 2018 15:40

Chaya schreef:Niet iedereen werd ziek en ook niet iedereen overleed.
Bij een polio- of roodvonkuitbraak zie je dat er toch mensen zijn die de ziekte niet krijgen. Net als bij de griep.
Dus niet ingeënt wil niet zeggen dat je het dan krijgt, andersom net zo min.

Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. geen kanker gekregen en 98 geworden.
Mijn buurman leefde altijd gezond. Op zijn 41e overleden aan longkanker.

of is het nu ineens een drogredenering?
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Optimatus » 06 jul 2018 15:50

Johan100 schreef:Nou, inderdaad. Is dat geen discriminatie/racisme? Tja, die blanke mensen hebben het geld en dus de macht en de zwarte mensen niet. Als gevolg dat zij, de zwarte mensen, de proefkonijnen zijn. En zie ons, die blanken, nu die zwarten zo goed helpen. Ben benieuwd als er geen geld mee verdient wordt of ze dan nog helpen.


Dat is inderdaad een heel smiechterige vorm van racisme. Geld is in dit geval een hele smerige drijfveer.

(vergelijking vaccinatie en jas aantrekken)

Rare vergelijking ;)


Waarom is dat een rare vergelijking? Mensen die op God vertrouwen in geval van ziekte en niet in een preventief werkend vaccin, vertrouwen blijkbaar niet op God in geval van vrieskou, maar wel in het preventief aantrekken van een trui.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Pcrtje » 10 jul 2018 08:13

Nina schreef:Nee, je moet er ontvankelijk voor zijn. Ik heb eens toen de mazelen rondging, een van mijn ongevaccineerde kinderen die de mazelen nog niet had gehad, op bezoek laten gaan bij een ziek vriendje. Je kan de mazelen maar beter krijgen wanneer je jong bent, want op oudere leeftijd ben je er goed ziek van. Uiteraard had ik hem goed beschermd met extra vitamine A, om mogelijk nare bijwerkingen van de mazelen te voorkomen, maar hij kreeg de mazelen gewoon niet.
Als je mazelen hebt ben je niet de gehele ziekteperiode besmettelijk. Kinderen onder de 5 jaar zijn het vatbaarst voor ernstige complicaties.

Chaya schreef:Mijn oudste zat onbekommerd op de kleuterschool tussen de waterpokjes, diverse keren. Hij kreeg ze niet. Mijn moeder kreeg later gordelroos, ook toen bleef hij gevrijwaard.
Gordelroos is niet zo besmettelijk en als je toch besmet wordt krijg je zelf geen gordelroos. Waterpokken is niet zo erg om te ondergaan, maar als een vrouw ze in de kindertijd niet heeft gehad kan ze een ernstig misvormd kind ter wereld brengen.
"Een libelle zweeft over het water..."

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 12 jul 2018 07:30

Twee babies overleden na BMR vaccinatie:
https://www.radionz.co.nz/international ... two-deaths

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 12 jul 2018 10:20

Goed dat ze daar zo bovenop zitten. Als er iets in dat vaccin zit dat er niet in hoort, moet de fabrikant de grond in worden aangeklaagd.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor StillAwake » 12 jul 2018 10:25

Nina schreef:Twee babies overleden na BMR vaccinatie:
https://www.radionz.co.nz/international ... two-deaths

Triest.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Chaya » 12 jul 2018 10:34

,,Jimmy was een lief, vrolijk, leergierig en sterk mannetje,’’ sprak moeder in de rechtszaal toen ze het woord kreeg. Volgens haar ging de gezondheid van Jimmy met stappen achteruit toen hij zijn vaccinaties kreeg en is hij uiteindelijk daaraan overleden. ,,Ik ben van mening dat er in deze zaak een kokervisie is, er wordt alleen vertrouwd op de rapportage van het NFI. Wat de mogelijke invloed van de vaccinatie is, is niet onderzocht!’’


De advocaat van Cora, Joost Dionisius, wees ook op de vaccinaties. Hij verwees onder meer naar Jannes Koetsier, een gepensioneerd huisarts die veel onderzoek doet naar shakenbaby-syndrom. Koetsier zegt dat de hersenbeschadigingen onstaan kunnen zijn door de inentingen, door een virale infectie of door een aangeboren afwijking. ,,Bij Jimmy was het geen shakenbaby-syndroom.’’
BRON
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 12 jul 2018 11:06

Chaya schreef:"Wat de mogelijke invloed van de vaccinatie is, is niet onderzocht!’’


Bedoelen ze dit specifieke geval of in het algemeen, want in het laatste geval is het uiteraard niet waar.

De advocaat van Cora, Joost Dionisius, wees ook op de vaccinaties. Hij verwees onder meer naar Jannes Koetsier, een gepensioneerd huisarts die veel onderzoek doet naar shakenbaby-syndrom. Koetsier zegt dat de hersenbeschadigingen onstaan kunnen zijn door de inentingen, door een virale infectie of door een aangeboren afwijking. ,,Bij Jimmy was het geen shakenbaby-syndroom.’’
BRON


Hoewel het natuurlijk genoemd mag en moet worden, hoop ik niet dat we nu elk geval wereldwijd waar het een keer fout gaat breed gaan uitmeten. Want vrij letterlijk is er voor elk geval waar het tragisch fout gaat, 99,999 gevallen te geven waar alles gewoon goed gaat. En het argument "ja maar de industrie wil gewoon meer geld verdienen" komt ook altijd een beetje complotdenkerig op me over.

Ik vind het AD artikeltje wel een beetje vreemd; alsof zij precies weten wat er is gebeurd. Cora kan ook 'gewoon' een psychopaat zijn die de ouders heeft weten te overtuigen. (daar zijn psychopaten over het algemeen nogal goed in).
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 12 jul 2018 12:29

Dit zeg je Mortlach, totdat het JOUW kind is dat overlijdt...

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 12 jul 2018 12:31

Nina schreef:Dit zeg je Mortlach, totdat het JOUW kind is dat overlijdt...


Ja, dat begrijp ik, maar statistisch gezien is de kans enorm veel groter dat ze zou overlijden aan de ziekte dan aan de vaccinatie.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Yoshi

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Yoshi » 12 jul 2018 12:33

Nina schreef:Dit zeg je Mortlach, totdat het JOUW kind is dat overlijdt...

Dat zeg je Nina, totdat jouw kind aan een ziekte overleid en in je christelijke gemeente die hele generatie ernstig ziek wordt en een deel overlijdt.


Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Chaya » 17 jul 2018 09:05

Yoshi schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/2311981/grootscheepse-actie-iedere-puber-krijgt-prikje

Voor 14-18 jarigen.

Ja ik las het ook.
Hup nog maar een prik er in. Als die jongeren ook nog naar een land gaan waar anderen inentingen worden aanbevolen, draait dat afweersysteem van hen overuren. Is daar weleens onderzoek naar gedaan, de gevolgen op de lange termijn?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten