Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 08 jul 2018 02:41

coby6 schreef:Ergerlijk rotspeelgoed. Ik gooi dat kado weg. 60 euro. pech gehad.
Zoveel uur verpest, terwijl ik wassen moest doen en een koffer inpakken en de zooi opruimen.

Erg frustrerend dat het niet lukt! ](*,)
coby6 schreef:Morgen gaan we hamertje tik doen en rammen we 'm kapot. Misschien is het wel het beeld van het beest.

Een beest van een beeld! :lol:

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 08 jul 2018 10:13

4 keer opnieuw in en uit elkaar gehaald. Hij doet het hoor
en zn gezicht staat niet meer op zn kop.
Vinden jullie het wel leuk jongens?
Oh ja.
Anders doe je maar alsof.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 08 jul 2018 10:55

coby6 schreef:4 keer opnieuw in en uit elkaar gehaald. Hij doet het hoor
en zn gezicht staat niet meer op zn kop.
Vinden jullie het wel leuk jongens?
Oh ja.
Anders doe je maar alsof.

Goed gedaan hoor! En heb je de troep ook al opgeruimd? [-X

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 08 jul 2018 16:31

mohamed schreef:Goed gedaan hoor! En heb je de troep ook al opgeruimd? [-X

Nee dat gaat hij doen. Hij kan dingen oppakken en wegzetten.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 08 jul 2018 21:37

coby6 schreef:Nee dat gaat hij doen. Hij kan dingen oppakken en wegzetten.

Doe mij ook maar zo'n ding! :idea:

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 09 jul 2018 00:31

mohamed schreef:Doe mij ook maar zo'n ding! :idea:

Ja is goed. Ik stuur je wel een bouwpakket. In 5 minuutjes heb je 'm in elkaar:
https://m.youtube.com/watch?v=4_t1Mrg04uY&t=135s
3:25

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 09 jul 2018 15:54

Boekenlezer schreef:Gisteravond was ik bij de Albert Heijn, de vestiging die het dichtst bij is. Hadden ze geen appels. Volgens een melding was dat door een storing bij het distributiecentrum. (En ik kon niet aan voldoende pakjes karnemelk komen.)
Ga ik naar de andere vestiging, de enige die nog open is in mijn woonplaats. Verwacht je een zelfde probleem met de appels, maar nee hoor, daar was niets aan de hand.

C1000 had als slogan: geen fratsen, dat scheelt. Maar ja, C1000 bestaat niet meer. Ik doe mijn boodschappen bij de Albert Heijn. En dan heb je dus wèl fratsen. :(

Jammer hoor! Het kost op die manier weer extra tijd, die ik eigenlijk niet heb!

Ga maar niet naar de campingwinkel hier. Het is net de Dikvoormekaarshow. Dat hebben we niet. Prachtig. Ze hadden wel 2 appels.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 09 jul 2018 17:06

coby6 schreef:Ja is goed. Ik stuur je wel een bouwpakket. In 5 minuutjes heb je 'm in elkaar:
https://m.youtube.com/watch?v=4_t1Mrg04uY&t=135s
3:25

Heb je dat in elkaar gezet? Petje af! <|:)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Ergernissen

Berichtdoor Marnix » 17 jul 2018 23:39

Boekenlezer schreef:Nee, ik maakte me druk over dat ik weer een omweg moest bewandelen, waar ik geen tijd voor had.


Je had ook een ander brood kunnen pakken of bolletjes of wat dan ook. En in plaats van appels een ander soort fruit kunnen kiezen, dit is de tijd van de aardbeien, bessen, meloenen etcetera. Ik ga altijd naar de winkel met het idee van: ik moet iets van brood hebben. En fruit. En dan zie ik wel wat er is. Kom je altijd met wat lekkers thuis. Is een stuk makkelijker dan wanneer je precies die soort en dat merk moet hebben, dan kan je nog wel eens pech hebben ja.

Tenzij je een heel specifiek product voor een gerecht wil hebben of net een appeltaart wil bakken. ;-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 04 aug 2018 12:48

Ik heb een klacht ingediend bij de Appie. Ze verkopen geen wortelloof meer. Dat knippen ze gewoon af van de wortels. Houden alleen maar rekening met mensen. Denk toch eens aan mijn konijnen. Wat is dat voor een service?

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Ergernissen

Berichtdoor Chaya » 04 aug 2018 12:50

coby6 schreef:Ik heb een klacht ingediend bij de Appie. Ze verkopen geen wortelloof meer. Dat knippen ze gewoon af van de wortels. Houden alleen maar rekening met mensen. Denk toch eens aan mijn konijnen. Wat is dat voor een service?

Bij mijn groentenman vragen ze altijd: wilt u met of zonder loof? Ook als je boskrootjes koopt kun je hiervoor kiezen.
Bij de middenstander is de service en klantvriendelijkheid vaak zoveel beter.
Grote kans dat je een hele kist groente meekrijgt als je tegen sluitingstijd gaat.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 04 aug 2018 12:56

Chaya schreef:Bij mijn groentenman vragen ze altijd: wilt u met of zonder loof? Ook als je boskrootjes koopt kun je hiervoor kiezen.
Bij de middenstander is de service en klantvriendelijkheid vaak zoveel beter.
Grote kans dat je een hele kist groente meekrijgt als je tegen sluitingstijd gaat.

Oh dat is een goed idee. Ik ga ze voortaan daar kopen. Bij de Jumbo knippen ze het nu ook af.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Ergernissen

Berichtdoor Chaya » 04 aug 2018 13:13

coby6 schreef:Oh dat is een goed idee. Ik ga ze voortaan daar kopen. Bij de Jumbo knippen ze het nu ook af.

Ik vind dat heel raar. Bij AH liggen ook van die korte preitjes. Zogenaamd met de reden dat je dan goedkoper uit bent.
Weet je waar je ook een goede kans maakt? Op de weekmarkt. Daar willen ze aan het einde van de dag ook van hun spullen af en kun je veel dingen kopen voor een prikkie. Op de site van eenvoudigleven lees ik dat.
Hele kist stoofperen voor 5 euro.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 04 aug 2018 16:20

Chaya schreef:Ik vind dat heel raar. Bij AH liggen ook van die korte preitjes. Zogenaamd met de reden dat je dan goedkoper uit bent.
Weet je waar je ook een goede kans maakt? Op de weekmarkt. Daar willen ze aan het einde van de dag ook van hun spullen af en kun je veel dingen kopen voor een prikkie. Op de site van eenvoudigleven lees ik dat.
Hele kist stoofperen voor 5 euro.

Oh goed idee! Ik heb geen zin meer om van die dure lof en andijvie voor die beesten te kopen.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Ergernissen

Berichtdoor hans0166 » 04 aug 2018 16:59

coby6 schreef:Oh goed idee! Ik heb geen zin meer om van die dure lof en andijvie voor die beesten te kopen.


kijk in de buurt anders ook eens voor een schoon veldje waar geen honden uitgelaten worden... konijnen zijn gek op paardebloemplanten.
( overigens.. je kunt paardebloemen opkweken op dezelfde methode als witlof... is supergezond voor jezelf, in vroeger dagen ook wel aangeduid als "molsla")


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten