Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Suggesties

Berichtdoor henkie » 14 jun 2017 08:57

Het is inderdaad vervelend en slordig maar om daar nu tijd in te gaan steken... :-?

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Suggesties

Berichtdoor Mortlach » 27 aug 2017 23:15

Ik zie tot mijn verbazing een nieuwe functie, de youtube-tag! Dat is echt erg handig! En volgens mij is de strikethrough ook nieuw. Ik wist al wel dat die werkte, maar nu er een snelknop voor is, is dat extra handig!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Suggesties

Berichtdoor henkie » 04 sep 2017 08:47

Ja, leuk dat het kan inderdaad! Alleen weet nog niet iedereen het denk ik...

Ali636
Verkenner
Verkenner
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2017 11:06

Re: Suggesties

Berichtdoor Ali636 » 03 dec 2017 14:46

Suggestie. Waarom krijg ik onophoudelijk allerlei artikelen tussen vraag en antwoord...en de reacties van verschillende leden....die me zeggen ...dit kan u ook interesseren....die vaak ...erg vaak met sex te maken hebben . Bikinilijn, schaamhaar. Etc. Erg interessant als ik daarover eens iets wil weten. Maar het terugkerende ervan dag in dag uit begint grondig te vervelen. Wat mij nog meer interesseert is niet gelinkt aan het onderwerp van de vraag. En dat zou nou juist wel moeten...
En vertel me nu niet dat dat komt omdat ik ..bikini..en schaamhaar....te vaak als zoekwoord op google gebruik want dat is niet zo.

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Suggesties

Berichtdoor coby5 » 03 dec 2017 14:58

Ali636 schreef:Suggestie. Waarom krijg ik onophoudelijk allerlei artikelen tussen vraag en antwoord...en de reacties van verschillende leden....die me zeggen ...dit kan u ook interesseren....die vaak ...erg vaak met sex te maken hebben . Bikinilijn, schaamhaar. Etc. Erg interessant als ik daarover eens iets wil weten. Maar het terugkerende ervan dag in dag uit begint grondig te vervelen. Wat mij nog meer interesseert is niet gelinkt aan het onderwerp van de vraag. En dat zou nou juist wel moeten...
En vertel me nu niet dat dat komt omdat ik ..bikini..en schaamhaar....te vaak als zoekwoord op google gebruik want dat is niet zo.

:lol:

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Suggesties

Berichtdoor henkie » 04 dec 2017 09:27

Ali636 schreef:Suggestie. Waarom krijg ik onophoudelijk allerlei artikelen tussen vraag en antwoord...en de reacties van verschillende leden....die me zeggen ...dit kan u ook interesseren....die vaak ...erg vaak met sex te maken hebben . Bikinilijn, schaamhaar. Etc. Erg interessant als ik daarover eens iets wil weten. Maar het terugkerende ervan dag in dag uit begint grondig te vervelen. Wat mij nog meer interesseert is niet gelinkt aan het onderwerp van de vraag. En dat zou nou juist wel moeten...
En vertel me nu niet dat dat komt omdat ik ..bikini..en schaamhaar....te vaak als zoekwoord op google gebruik want dat is niet zo.


Dat zijn artikelen die er automatisch uitgepikt worden omdat ze vaak gelezen worden. Daar hebben we zelf geen invloed op.
Misschien is een bannervrij abonnement iets voor jou: http://www.refoweb.nl/bannervrij/ Dan zie je dit ook niet meer.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Suggesties

Berichtdoor Mortlach » 08 jul 2018 09:33

Zo, weer een hele rits illegale-paspoortspam gemeld.

Het is ongetwijfeld geen topprioriteit, maar het zit me elke keer weer niet lekker dat er eigenlijk geen geschikte categorie is in het meldingsvervolgkeuzemenu. De spam bevat geen koppelingen naar illegale software en hoewel het technisch gezien reclame maakt voor een product, valt het daar toch eigenlijk ook niet goed binnen.

Suggestie: kleine aanpassing van de categorieomschrijvingen zodat ze beter passen. Nogmaals, heeft absoluut geen prioriteit.

Of nog beter, is er een manier om te filteren op bepaalde termen en die standaard te blokkeren? Die spamberichten staan altijd vol met termen die op zich niet zo heel vaak terugkomen in de 'normale' refowebberichten.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Yoshi

Re: Suggesties

Berichtdoor Yoshi » 08 jul 2018 09:36

Kan Refoweb desbetreffend Spam niet doorgeven aan de politie zodat de bron eens aangepakt kan worden.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Suggesties

Berichtdoor henkie » 09 jul 2018 12:42

Mijn voorkeur heeft dat het verwijderd is voordat iemand het kan melden :mrgreen:

Ik vermoed dat het met een update van het forum verholpen is. Maar dat is toch wat lastiger dan gedacht. Ben er onlangs nog een uur of 3 zonder succes zoet mee geweest. Binnenkort een nieuwe poging!

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Suggesties

Berichtdoor Johan100 » 30 jul 2018 18:39

Christelijke jongerencommunity veranderen in christelijke community.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Suggesties

Berichtdoor hans0166 » 30 jul 2018 18:48

Johan100 schreef:Christelijke jongerencommunity veranderen in christelijke community.


indien het de signatuur dient te behouden "christelijke community op reformatorische grondslag"

met gewoon Christelijk krijg je vast nog meer van "ons" "anderen" te horen.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Suggesties

Berichtdoor coby6 » 30 jul 2018 19:06

Johan100 schreef:Christelijke jongerencommunity veranderen in christelijke community.

Of christelijke oudere jongeren community
In de eerste kerk waar ik kwam zaten er mensen van in de 30 in de jeugddiensten.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Suggesties

Berichtdoor MoesTuin » 30 jul 2018 22:30

Als eerste vind ik de naam Refoweb altijd zo klinken alsof mensen vast zitten als een spin in een (refo)web.

Ik zou de naam gewoon algemeen houden naar de opdracht van de Heere Jezus die niet vraagt om een religie met Hem, maar om een relatie met Hem....

Dit forum neemt een heel belangrijke plaats in omdat het (gemakkelijker dan een kerk / gemeente) te bereiken is.
Ik zie het ook als een voornamelijk Evangeliserend doel, naar de opdracht van de Heere Jezus om Hem te zoeken en te vinden in Geloof en een relatie met Hem aan te gaan in Geloof alleen.

Om elkaar hierin te bemoedigen, aan te moedigen.
En wie denkt dat in huidige kerken / gemeenten evangeliseren niet nodig is, maar enkel ver weg, die heeft het hier en daar toch mis.

Afbeelding
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Suggesties

Berichtdoor Chaya » 31 jul 2018 11:28

Refo is het allang niet meer.
Er zit hier geen enkele forummer meer die aan deze benaming voldoet.
Nu maakt dat verder niet uit, maar het schept wel onduidelijkheid.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Suggesties

Berichtdoor Johan100 » 31 jul 2018 11:33

Chaya schreef:Refo is het allang niet meer.
Er zit hier geen enkele forummer meer die aan deze benaming voldoet.
Nu maakt dat verder niet uit, maar het schept wel onduidelijkheid.

Echt wel. Jij bent misschien geen refo, maar ik wel.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten