Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 15 apr 2018 09:44

Die Amalia pop. Kon het nog ouder en vadsiger? Bea ziet er beter uit. Oppakken die lui. Belediging van het koningshuis.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boekenlezer » 28 apr 2018 20:23

Dat ze bij de AH vrijwel geen brood meer hadden!
Vanmiddag - om 12:30 heb ik afgerekend bij de kassa - was ik in de winkel. Ik zag wel brood liggen, maar niet precies het brood dat ik wilde (dit dus). Dat zie ik veel te vaak niet liggen!
Ik zag nog wel drie van de net andere versie, maar ik dacht in mijn optimisme dat ik na het middageten nog wel even ging kijken bij de andere vestigingen voor de volkorenversie, en liet die drie maar liggen. Een dom besluit! #-o Dat plan vergat ik gewoon. En in de avond bedacht ik dat ik nog achter brood aan moest! Maar dan hebben ze dus vrijwel niets meer.

Uiteindelijk heb ik maar drie van deze meegenomen: verpakt vloerbrood meergranen. Eens kijken of daar een beetje op te leven valt.

Waarom bieden ze veel te weinig brood aan voor een dag? Ik had de indruk dat er nog wel meer klanten brood wilden hebben. Hadden ze meer kunnen verkopen, en dat kan toch alleen maar goed voor ze zijn?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 28 apr 2018 21:06

Boekenlezer schreef:Dat ze bij de AH vrijwel geen brood meer hadden!
Vanmiddag - om 12:30 heb ik afgerekend bij de kassa - was ik in de winkel. Ik zag wel brood liggen, maar niet precies het brood dat ik wilde (dit dus). Dat zie ik veel te vaak niet liggen!
Ik zag nog wel drie van de net andere versie, maar ik dacht in mijn optimisme dat ik na het middageten nog wel even ging kijken bij de andere vestigingen voor de volkorenversie, en liet die drie maar liggen. Een dom besluit! #-o Dat plan vergat ik gewoon. En in de avond bedacht ik dat ik nog achter brood aan moest! Maar dan hebben ze dus vrijwel niets meer.

Uiteindelijk heb ik maar drie van deze meegenomen: verpakt vloerbrood meergranen. Eens kijken of daar een beetje op te leven valt.

Waarom bieden ze veel te weinig brood aan voor een dag? Ik had de indruk dat er nog wel meer klanten brood wilden hebben. Hadden ze meer kunnen verkopen, en dat kan toch alleen maar goed voor ze zijn?

Raar dat had ik vrijdag ook. Alleen nog rozijnenbrood was er en van dat voorbakbrood. Het is wel lekker gelukkig.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boekenlezer » 01 jul 2018 08:05

Gisteravond was ik bij de Albert Heijn, de vestiging die het dichtst bij is. Hadden ze geen appels. Volgens een melding was dat door een storing bij het distributiecentrum. (En ik kon niet aan voldoende pakjes karnemelk komen.)
Ga ik naar de andere vestiging, de enige die nog open is in mijn woonplaats. Verwacht je een zelfde probleem met de appels, maar nee hoor, daar was niets aan de hand.

C1000 had als slogan: geen fratsen, dat scheelt. Maar ja, C1000 bestaat niet meer. Ik doe mijn boodschappen bij de Albert Heijn. En dan heb je dus wèl fratsen. :(

Jammer hoor! Het kost op die manier weer extra tijd, die ik eigenlijk niet heb!
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Ergernissen

Berichtdoor hans0166 » 01 jul 2018 08:34

Boekenlezer schreef:Gisteravond was ik bij de Albert Heijn, de vestiging die het dichtst bij is. Hadden ze geen appels. Volgens een melding was dat door een storing bij het distributiecentrum. (En ik kon niet aan voldoende pakjes karnemelk komen.)
Ga ik naar de andere vestiging, de enige die nog open is in mijn woonplaats. Verwacht je een zelfde probleem met de appels, maar nee hoor, daar was niets aan de hand.

C1000 had als slogan: geen fratsen, dat scheelt. Maar ja, C1000 bestaat niet meer. Ik doe mijn boodschappen bij de Albert Heijn. En dan heb je dus wèl fratsen. :(

Jammer hoor! Het kost op die manier weer extra tijd, die ik eigenlijk niet heb!


je maakt je druk om je broodje waar net dat ene zaadje niet inzit of een dag zonder appeltje??....grote grutten nog aan toe, wat een ondraaglijke ellende.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 01 jul 2018 09:11

hans0166 schreef:je maakt je druk om je broodje waar net dat ene zaadje niet inzit of een dag zonder appeltje??....grote grutten nog aan toe, wat een ondraaglijke ellende.

:lol:

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 01 jul 2018 09:13

Boekenlezer schreef:Gisteravond was ik bij de Albert Heijn, de vestiging die het dichtst bij is. Hadden ze geen appels. Volgens een melding was dat door een storing bij het distributiecentrum. (En ik kon niet aan voldoende pakjes karnemelk komen.)
Ga ik naar de andere vestiging, de enige die nog open is in mijn woonplaats. Verwacht je een zelfde probleem met de appels, maar nee hoor, daar was niets aan de hand.

C1000 had als slogan: geen fratsen, dat scheelt. Maar ja, C1000 bestaat niet meer. Ik doe mijn boodschappen bij de Albert Heijn. En dan heb je dus wèl fratsen. :(

Jammer hoor! Het kost op die manier weer extra tijd, die ik eigenlijk niet heb!

Heb je geen winkelcentrum? Ik ga naar de Jumbo in een ander dorp. Stukken goedkoper dan de Albert Heijn om de hoek. Daarnaast zit een Aldi en een groenteboer. Vast ergens wel een appel te vinden'.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 01 jul 2018 10:39

coby6 schreef:Heb je geen winkelcentrum? Ik ga naar de Jumbo in een ander dorp. Stukken goedkoper dan de Albert Heijn om de hoek. Daarnaast zit een Aldi en een groenteboer. Vast ergens wel een appel te vinden'.

De Jumbo ga ik ook altijd naartoe, prima winkel en het fruit is er ook zeer goed!

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boekenlezer » 03 jul 2018 18:54

hans0166 schreef:je maakt je druk om je broodje waar net dat ene zaadje niet inzit of een dag zonder appeltje??....grote grutten nog aan toe, wat een ondraaglijke ellende.

Nee, ik maakte me druk over dat ik weer een omweg moest bewandelen, waar ik geen tijd voor had.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boekenlezer » 03 jul 2018 18:56

coby6 schreef:Heb je geen winkelcentrum? Ik ga naar de Jumbo in een ander dorp. Stukken goedkoper dan de Albert Heijn om de hoek. Daarnaast zit een Aldi en een groenteboer. Vast ergens wel een appel te vinden'.

Ik ga meestal naar de dichtstbijzijnde supermarkt, en dat is voor mij een Albert Heijn. Ik kan er zo heen lopen.
Een Jumbo zit ook in mijn woonplaats, maar daar moet ik wel een stukje voor fietsen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Ergernissen

Berichtdoor hans0166 » 07 jul 2018 07:31

Boekenlezer schreef: waar ik geen tijd voor had.


als 6 dagen met 24 uur (waarvan winkels vaak meer dan 12 uur van open zijn) niet genoeg is om je boodschappen te doen denk ik dat je nodig eens naar je agenda moet kijken. Is niet gezond.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Ergernissen

Berichtdoor Chaya » 07 jul 2018 08:37

Boekenlezer schreef:Nee, ik maakte me druk over dat ik weer een omweg moest bewandelen, waar ik geen tijd voor had.

Boekenlezer schreef:Ik ga meestal naar de dichtstbijzijnde supermarkt, en dat is voor mij een Albert Heijn. Ik kan er zo heen lopen.
Een Jumbo zit ook in mijn woonplaats, maar daar moet ik wel een stukje voor fietsen.

Ik denk dat jij last hebt van een luxeprobleem.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 07 jul 2018 20:17

hans0166 schreef:als 6 dagen met 24 uur (waarvan winkels vaak meer dan 12 uur van open zijn) niet genoeg is om je boodschappen te doen denk ik dat je nodig eens naar je agenda moet kijken. Is niet gezond.

Hij moet ook nog boeken lezen. Als het niet hoefde zou ik ook geen eind fietsen. Maar ik fiets liever even om dan dat ik meer ga werken. Ieder z'n ding.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 07 jul 2018 20:48

-

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 08 jul 2018 00:16

Ergerlijk rotspeelgoed. Ik gooi dat kado weg. 60 euro. pech gehad.
Zoveel uur verpest, terwijl ik wassen moest doen en een koffer inpakken en de zooi opruimen.
Morgen gaan we hamertje tik doen en rammen we 'm kapot. Misschien is het wel het beeld van het beest.


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten