stiekem vaccineren

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 04 jul 2018 17:15

Nina schreef:Als men eerlijk over is over bijwerkingen die kunnen ontstaan, laat dan elke ouder zelf beslissen wat men wil. Ik begrijp trouwens niks van opmerkingen dat mensen die hun kinderen niet laten vaccineren onverantwoord bezig zijn naar anderen toe. Hoezo breng je anderen in gevaar? Als die ander gevaccineerd is, (en gelooft in de werkzaamheid er van) dan zou die toch beschermd moeten zijn?


Ja, en wat nou als je kind net geboren is en pas na 6 maanden kan worden gevaccineerd? Of als je immuunsysteem onderdrukt is omdat je bijvoorbeeld ook kanker hebt met de bijbehorende chemokuren? Er zijn gewoon mensen die zich niet KUNNEN laten inenten, zullen we die mensen niet gewoon laten barsten?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 04 jul 2018 17:19

Mortlach schreef:Wauw, hier staat echt zo veel kolder dat ik niet eens weet waar ik zou moeten beginnen. Wist je dat de aardkorst voor 7 PROCENT uit aluminium bestaat? Denk je echt dat we dan niet tegen een beetje aluminium kunnen? En kwik, ook een leuke, klinkt hardstikke eng maar over welke verbinding gaat het? Ik zeg dan altijd dit: Chloor, dat is pas een naar goedje, en Natrium explodeert letterlijk als het water aanraakt. Maar als je ze samenvoegt tot natriumchloride (oftewel gewoon keukenzout), dan is het heerlijk op een eitje. Enge stofnaampjes roepen doet mij dus niet zo veel.

Abortus erbijsleuren, dan weet je direct dat het van een site komt die je niet serieus hoeft te nemen.



je kunt me belachelijk maken, maar ga maar eens echt onderzoek doen. Een vriend van mij werkt bij een groot farmaceutisch bedrijf, en hij bevestigt dit.

Natuurlijk weet ik dat aluminium voorkomt in de natuur, de vraag is wat het effect is van aluminium regelrecht in de bloedbaan.
Ziektes als bof, mazelen, rode hond loop je niet op via bloed contact, ook hier is het weer de vraag of het verstandig is dit regelrecht in de bloedbaan te spuiten. En dan met 6 heftige ziektes tegelijk. (dat is geen natuurlijke situatie)

Van mij mag jij je kinderen vaccineren Mortlach, maar ik vind je toontje erg vervelend. Dat schiet me verkeerd met de heftige ervaringen die ik heb met vaccins.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 04 jul 2018 17:20

Nina schreef:Ik ben voor betere, en EERLIJKE informatie.


Volgens mij zijn de cijfers gewoon op te zoeken en ik heb geen enkele reden te denken dat de overheid ons stelselmatig loopt voor te liegen.

Die "eerlijke" informatie waar je om vraagt komt helaas vaak van blogmama's die denken dat alles natuurlijk gezond is en dat je van vaccinaties autistisch wordt want dat heeft dat Amerikaanse B-sterretje Jenny McCarthy een keer gezegd. En dan overlijdt je kind ineens aan kinkhoest.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 04 jul 2018 17:22

En dan overlijdt je kind ineens aan kinkhoest.


Of je baby krijgt kinkhoest van het vaccin. Zelf meegemaakt. En de conclusie was van de kinderarts zelf.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 04 jul 2018 17:27

Nina schreef:je kunt me belachelijk maken, maar ga maar eens echt onderzoek doen. Een vriend van mij werkt bij een groot farmaceutisch bedrijf, en hij bevestigt dit.

Natuurlijk weet ik dat aluminium voorkomt in de natuur, de vraag is wat het effect is van aluminium regelrecht in de bloedbaan.


Nee, want via het eten komt het natuurlijk nooit in de bloedbaan terecht? Echt, dit is gewoon zo'n ongelooflijke bangmaker. Een metaal dat echt OVERAL in voorkomt is ineens gevaarlijk! Kook je ook niet in aluminium pannen of is je auto nog van gietijzer?

En die vriend van jou, als het echt zo is dat de farmaceutische industrie allerlei ongure zaken uitspookt, waarom werkt hij er dan nog aan mee?

Ziektes als bof, mazelen, rode hond loop je niet op via bloed contact, ook hier is het weer de vraag of het verstandig is dit regelrecht in de bloedbaan te spuiten. En dan met 6 heftige ziektes tegelijk. (dat is geen natuurlijke situatie)


Alsof we mensen met levend bof- of mazelenvirus inspuiten. Maar als je je gedeactiveerde mazelenvirus liever inhaleert, dan is er vast wel een spray van te maken.


Van mij mag jij je kinderen vaccineren Mortlach,


Nou, gelukkig maar.

maar ik vind je toontje erg vervelend. Dat schiet me verkeerd met de heftige ervaringen die ik heb met vaccins.


Het spijt me oprecht dat je negatieve ervaringen hebt gehad met vaccinaties en dan nemen we voor het gemak maar even aan dat de gevolgen inderdaad rechtstreeks door de vaccinaties zijn veroorzaakt. Het feit blijft dat miljoenen mensen probleemloos vaccinaties kunnen ontvangen en daar jarenlang zo niet levenslang van profiteren. Ik ben zelf bijzonder blij dat ik me een hoop zorgen kan maken over mijn dochters maar dat ik in ieder geval niet bang hoef te zijn dat ze polio oplopen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 04 jul 2018 17:32

Nina schreef:Of je baby krijgt kinkhoest van het vaccin. Zelf meegemaakt. En de conclusie was van de kinderarts zelf.


van de site van het rijksvaccinatieprogramma:
Welke bijwerkingen kunnen er mogelijk worden verwacht?
Zoals bij alle vaccinaties kunnen er milde bijwerkingen worden verwacht zoals slaperigheid, hoofdpijn en plaatselijke reacties zoals roodheid, zwelling en pijn op de injectieplaats. Zeer zeldzame reacties, zoals een ernstige allergische reactie, zijn niet uit te sluiten. Voor meer informatie en een overzicht van de meldingen van vermoede bijwerkingen na een vaccinatie kunt u terecht op de website van het Bijwerkingencentrum Lareb. Het gaat bij deze meldingen dus om het vermoeden bij de melder dat het een bijwerking betreft. De relatie met het vaccin staat niet vast, het kan ook gaan om een gebeurtenis die om een andere reden plaats vindt en die in de tijd samen valt met vaccinatie. Een uitgebreide beschrijving van mogelijke bijwerkingen is te vinden in de bijsluiter van het vaccin.


en

Het kinkhoestvaccin bestaat uit stukjes van de kinkhoestbacterie. Je krijgt er geen kinkhoest van, je lichaam maakt afweerstoffen tegen deze stukjes. Je kunt dan minder snel kinkhoest krijgen en als je het krijgt is het niet zo ernstig.



Je moet je dus afvragen HOE iemand van dat vaccin kinkhoest krijgt. Tenzij er een enorme blunder is gemaakt en mensen met de volledige en levende bacterie zijn ingespoten, maar dan waren er honderden doden gevallen destijds.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 04 jul 2018 17:45

Mortlach schreef:van de site van het rijksvaccinatieprogramma:
Welke bijwerkingen kunnen er mogelijk worden verwacht?
Zoals bij alle vaccinaties kunnen er milde bijwerkingen worden verwacht zoals slaperigheid, hoofdpijn en plaatselijke reacties zoals roodheid, zwelling en pijn op de injectieplaats. Zeer zeldzame reacties, zoals een ernstige allergische reactie, zijn niet uit te sluiten. Voor meer informatie en een overzicht van de meldingen van vermoede bijwerkingen na een vaccinatie kunt u terecht op de website van het Bijwerkingencentrum Lareb. Het gaat bij deze meldingen dus om het vermoeden bij de melder dat het een bijwerking betreft. De relatie met het vaccin staat niet vast, het kan ook gaan om een gebeurtenis die om een andere reden plaats vindt en die in de tijd samen valt met vaccinatie. Een uitgebreide beschrijving van mogelijke bijwerkingen is te vinden in de bijsluiter van het vaccin.


en

Het kinkhoestvaccin bestaat uit stukjes van de kinkhoestbacterie. Je krijgt er geen kinkhoest van, je lichaam maakt afweerstoffen tegen deze stukjes. Je kunt dan minder snel kinkhoest krijgen en als je het krijgt is het niet zo ernstig.



Je moet je dus afvragen HOE iemand van dat vaccin kinkhoest krijgt. Tenzij er een enorme blunder is gemaakt en mensen met de volledige en levende bacterie zijn ingespoten, maar dan waren er honderden doden gevallen destijds.


Het lijkt er op dat je suggereert dat ik maar wat verzin.
Als er een probleem is met het immuunsysteem, (wat niet altijd meteen merkbaar is) kan een kind de vaccinaties niet (voldoende) verwerken, en ernstig ziek worden van het vaccin.
Als jij een longontsteking hebt, kan het zomaar gebeuren dat jij helemaal niet goed reageert op de voorgeschreven antibioticakuur, terwijl je partner er helemaal van opknapt. Daarbij is het ook geen one-site-fits-all. Waarom zou dat ook niet gelden voor vaccinaties?

http://www.meerwetenoverfreek.nl Hier lees je meer verhalen over hoe het mis kan gaan met vaccins. Het is fijn wanneer je kind er goed op reageert, maar ik baal er van dat je in twijfel lijkt te trekken dat het (soms) grandioos verkeerd kan uitpakken. Je doet mij daar geen recht mee, en mijn gedupeerde familieleden ook niet. En met ons vele anderen.

Yoshi

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Yoshi » 04 jul 2018 17:56

De mensen die hun kinderen niet laten vaccineren vormen een bedreiging voor de volksgezondheid. Behandeling van ziekten waartegen ze zich niet laten inenten en die wel in het rijksprogramma zitten zouden buiten de zorgverzekering moeten vallen.

In 1956 stierven er in Nederland nog 70 mensen aan polio. Hoeveel zijn er afgelopen jaar overleden aan inentingen?

Edit; verbetering taalfout
Laatst gewijzigd door Yoshi op 04 jul 2018 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 04 jul 2018 18:05

Yoshi schreef:De mensen die hun kinderen niet laten vaccineren vormen een bedrijging voor de volksgezondheid. Behandeling van ziekten waartegen ze zich niet laten inenten en die wel in het rijksprogramma zitten zouden buiten de zorgverzekering moeten vallen.

In 1956 stierven er in Nederland nog 70 mensen aan polio. Hoeveel zijn er afgelopen jaar overleden aan inentingen?


Bedreiging, is het correcte Nederlands. De rest van je post is te dom om op te reageren.

Yoshi

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Yoshi » 04 jul 2018 18:10

Nina schreef:Bedreiging, is het correcte Nederlands. De rest van je post is te dom om op te reageren.

Thx.
Reageer er maar gerust op hoor. Hoe kan je voor jezelf en God verantwoorden dat je je niet laat inenten ivm Gods voorzienigheid en vervolgens als je ziek wordt Gods voorzienigheid loslaat en medische hulp zoekt (die je eerder al had afgewezen) en daarmee de samenleving opzadelt met hoge rekeningen? Mensen die zich bewust niet laten inenten mogen de gevolgen daarvan fijn zelf betalen wat mij betreft.

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 04 jul 2018 18:17

Yoshi schreef:Thx.
Reageer er maar gerust op hoor. Hoe kan je voor jezelf en God verantwoorden dat je je niet laat inenten ivm Gods voorzienigheid en vervolgens als je ziek wordt Gods voorzienigheid loslaat en medische hulp zoekt (die je eerder al had afgewezen) en daarmee de samenleving opzadelt met hoge rekeningen?


'Antwoord een dwaas niet naar zijn dwaasheid,
anders zou ook u aan hem gelijk worden'

Yoshi

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Yoshi » 04 jul 2018 18:24

Nina schreef:'Antwoord een dwaas niet naar zijn dwaasheid,
anders zou ook u aan hem gelijk worden'

Kom maar met argumenten. Van dit wild om je heen slaan ben ik niet onder de indruk.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 04 jul 2018 18:25

Nina schreef:Het lijkt er op dat je suggereert dat ik maar wat verzin.
Als er een probleem is met het immuunsysteem, (wat niet altijd meteen merkbaar is) kan een kind de vaccinaties niet (voldoende) verwerken, en ernstig ziek worden van het vaccin.


Ik zeg niet dat je zomaar wat verzint, alleen dat je bewijzen nogal anekdotisch zijn. En je bewering dat er geaborteerd materiaal wordt gebruikt, dat wekt ook bepaald geen vertrouwen. Als er geen levende biomaterie in het vaccin zit, dan kun je er ook niet ziek van worden.

Als jij een longontsteking hebt, kan het zomaar gebeuren dat jij helemaal niet goed reageert op de voorgeschreven antibioticakuur, terwijl je partner er helemaal van opknapt. Daarbij is het ook geen one-site-fits-all. Waarom zou dat ook niet gelden voor vaccinaties?


Ook dit is een hypothetische situatie. Misschien is het geen one size fits all, maar wel one size fits millions. Op een gegeven moment is het dan goed genoeg.


http://www.meerwetenoverfreek.nl Hier lees je meer verhalen over hoe het mis kan gaan met vaccins. Het is fijn wanneer je kind er goed op reageert, maar ik baal er van dat je in twijfel lijkt te trekken dat het (soms) grandioos verkeerd kan uitpakken. Je doet mij daar geen recht mee, en mijn gedupeerde familieleden ook niet. En met ons vele anderen.[/quote]

O, ik geloof direct dat er soms dramatische bijwerkingen kunnen zijn, daar maken de officiële bronnen dan ook gewoon gewag van. 1 op de 100.000, 1 op de 1.000.000, dat soort zaken. En ja, als jij dan net die ene bent, dan is dat heel erg. Daar wil ik niets aan af doen. Echt niet. Maar laten we daarnaast niet vergeten dat het dan bij 999.999 mensen gewoon wél goed gaat.

Wat betreft die pagina. Er staat dat er onderzoek is gedaan en een conclusie is getrokken. Een conclusie waar de ouders het niet mee eens waren. Is er tegenonderzoek gedaan? Wat waren daar de conclusies van?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 04 jul 2018 18:28

Yoshi schreef:In 1956 stierven er in Nederland nog 70 mensen aan polio. Hoeveel zijn er afgelopen jaar overleden aan inentingen?


Dat is natuurlijk ook een belangrijk punt. Wat is erger? Hoewel ik wel besef dat het ene je overkomt en je bij het andere wat 'actiefs' doet.

Maar als je alle dodelijke slachtoffers van alle ziekten afzet tegen de slachtoffers van vaccins, zogezegd, dan ben ik echt benieuwd hoe die balans uitvalt.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Nina

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nina » 04 jul 2018 18:31

Mortlach schreef:Ik zeg niet dat je zomaar wat verzint, alleen dat je bewijzen nogal anekdotisch zijn. En je bewering dat er geaborteerd materiaal wordt gebruikt, dat wekt ook bepaald geen vertrouwen. Als er geen levende biomaterie in het vaccin zit, dan kun je er ook niet ziek van worden.



Ook dit is een hypothetische situatie. Misschien is het geen one size fits all, maar wel one size fits millions. Op een gegeven moment is het dan goed genoeg.


http://www.meerwetenoverfreek.nl Hier lees je meer verhalen over hoe het mis kan gaan met vaccins. Het is fijn wanneer je kind er goed op reageert, maar ik baal er van dat je in twijfel lijkt te trekken dat het (soms) grandioos verkeerd kan uitpakken. Je doet mij daar geen recht mee, en mijn gedupeerde familieleden ook niet. En met ons vele anderen.


O, ik geloof direct dat er soms dramatische bijwerkingen kunnen zijn, daar maken de officiële bronnen dan ook gewoon gewag van. 1 op de 100.000, 1 op de 1.000.000, dat soort zaken. En ja, als jij dan net die ene bent, dan is dat heel erg. Daar wil ik niets aan af doen. Echt niet. Maar laten we daarnaast niet vergeten dat het dan bij 999.999 mensen gewoon wél goed gaat.

Wat betreft die pagina. Er staat dat er onderzoek is gedaan en een conclusie is getrokken. Een conclusie waar de ouders het niet mee eens waren. Is er tegenonderzoek gedaan? Wat waren daar de conclusies van?[/quote]

Fijn dat je in ieder geval nu erkenning geeft dat het mis kan gaan. Zoals in mijn familie het geval is. Kan je je voorstellen dat wanneer iemand ernstig beperkt raakt en een ander overlijdt het erg hard over komt als een buitenstaander dat afdoet als een indianen verhaal?

Heel fijn als het bij veel mensen goed gaat, maar daar had ik niks aan. Ik denk dat je dat wel snapt. Ik zou er goud voor over hebben als ik zaken terug kon draaien. Meer wil ik er niet over kwijt. Ik hoop dat ik anderen kan waarschuwen met mijn ervaring.


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten