Waar ontmoet je meisjes?

Moderators: Memmem, Moderafo's

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor weywey123 » 29 mei 2018 16:37

Hallo.


Een vriend van mij heeft een blind date voor mij geregeld. Nu heeft hij al wel een vriendin en vind het een slim idee om te dubbeldaten. Zodat ik het minder snel verpest.


Wat zouden jullie doen. Alleen met haar gaan of samen met die vriend en zijn vriendin erbij.

En vraag je ook haar nummer als het klikt of doe je dat via die vriend. en wat zou een goed moment zijn om dat te doen als ik het zelf vraag want we gaan met mijn auto dus die vriend en zijn vriendin zitten altijd erbij

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor Mortlach » 29 mei 2018 17:21

weywey123 schreef:Hallo.


Een vriend van mij heeft een blind date voor mij geregeld. Nu heeft hij al wel een vriendin en vind het een slim idee om te dubbeldaten. Zodat ik het minder snel verpest.


Wat meer zelfvertrouwen, daar zou ik mee beginnen.


En vraag je ook haar nummer als het klikt of doe je dat via die vriend. en wat zou een goed moment zijn om dat te doen als ik het zelf vraag want we gaan met mijn auto dus die vriend en zijn vriendin zitten altijd erbij


Wanneer het uitkomt/ter sprake komt. Een e-mailadres of nummer is toch zo uitgewisseld? Wat maakt het uit of die anderen erbij zijn? Ben je bang dat je blind date Nee zegt? In dat geval, zie mijn eerdere opmerking over zelfvertrouwen.

Gewoon lekker ontspannen doen, er vooral niet te veel van verwachten en gewoon jezelf zijn. Het laatste wat je wil is je anders voordoen dan je bent, want als het dan klikt, dan zit je met een probleem. Verder vragen stellen en oprecht geïnteresseerd luisteren en zo nu en dan doorvragen, dan komt het allemaal goed. Mensen vinden het meestal prima als ze over zichzelf en wat ze belangrijk vinden kunnen vertellen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor pindas83 » 29 mei 2018 19:48

weywey123 schreef:Hallo.


Een vriend van mij heeft een blind date voor mij geregeld. Nu heeft hij al wel een vriendin en vind het een slim idee om te dubbeldaten. Zodat ik het minder snel verpest.


Wat zouden jullie doen. Alleen met haar gaan of samen met die vriend en zijn vriendin erbij.

En vraag je ook haar nummer als het klikt of doe je dat via die vriend. en wat zou een goed moment zijn om dat te doen als ik het zelf vraag want we gaan met mijn auto dus die vriend en zijn vriendin zitten altijd erbij


Gelijk doen! Laat die onbeperkte spare-ribs maar komen. :wink:
Wat Mortlach zegt over dat je dingen moet vragen en onthouden is waar maar.... het 1e is belangrijker dan het 2e!
Zolang zij praat, hoef jij het niet en kan je geen blunders maken.
Als je dan toch praat, weidt dan niet teveel uit over iets. Je kan dan overkomen als een betweter of wijsneus.

Als zij praat (en dat doet ze) probeer dan je aandacht er zo lang mogelijk bij te houden als je echt geïnteresseerd bent in haar.
Als je aandacht verslapt en je bent het even kwijt, vraag je aan de vriendin van je vriend wat zij daarvan vind en dan kan je uit haar reactie ongeveer opmaken wat er werd gezegd.
Schep niet over jezelf op maar laat je maat subtiele opmerkingen ten gunste van jou plaatsen (bijv. dat jij recordhouder onbeperkt spareribs eten bent o.i.d. , vrouwen zijn hier gevoelig voor).
Belangrijk hierbij is dat hij dat doet en niet zn vriendin. Vrouwen hebben namelijk nog wel eens de neiging elkaar te wantrouwen. Dan werkt het dus averechts.
Wees het niet automatisch met alles wat ze zegt eens. Als je ergens totaal anders over denkt, en je kan het ook nog eens aardig toelichten, zeg het dan ook gewoon. Zo laat je zien dat je een eigen mening hebt en geen ja-knikker bent.
Een goede vrouw vind dit een pré! Een slechte niet want die wil jou haar mening opleggen. Je weet dan dus direct waar je mee te maken hebt.
Probeer hierbij niet overdreven je stem te verheffen, das wel goed om te weten.

Vermijd praten terwijl je net een sparerib aan het weg kauwen bent, dit kan onsmakelijk overkomen. En onthoudt: het bakje met citroenwater is geen dressing voor de sla maar om je vette vingers en mond mee schoon te maken.
Verder neem ik meestal de sweet gemarineerde versie maar de hot is ook lekker, zeker met pils. Maar als je lang moet rijden dan is Radler een goede tegenhanger.

Als je haar nummer wilt krijg je die vrijwel zeker als je dat in bijzijn van de anderen vraagt.
Maar misschien om de verkeerde reden.
Als het geen slecht mens maar ze is niet geïnteresseerd, zal ze je niet openlijk willen vernederen door nee te zeggen.
Beter is het om dit helemaal niet te vragen en haar gewoon uit te vragen over 2 weken ofzo. Dan krijg je dat nummer vanzelf wanneer ze ja zegt.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor weywey123 » 29 mei 2018 20:04

pindas83 schreef:Gelijk doen! Laat die onbeperkte spare-ribs maar komen. :wink:
Wat Mortlach zegt over dat je dingen moet vragen en onthouden is waar maar.... het 1e is belangrijker dan het 2e!
Zolang zij praat, hoef jij het niet en kan je geen blunders maken.
Als je dan toch praat, weidt dan niet teveel uit over iets. Je kan dan overkomen als een betweter of wijsneus.

Als zij praat (en dat doet ze) probeer dan je aandacht er zo lang mogelijk bij te houden als je echt geïnteresseerd bent in haar.
Als je aandacht verslapt en je bent het even kwijt, vraag je aan de vriendin van je vriend wat zij daarvan vind en dan kan je uit haar reactie ongeveer opmaken wat er werd gezegd.
Schep niet over jezelf op maar laat je maat subtiele opmerkingen ten gunste van jou plaatsen (bijv. dat jij recordhouder onbeperkt spareribs eten bent o.i.d. , vrouwen zijn hier gevoelig voor).
Belangrijk hierbij is dat hij dat doet en niet zn vriendin. Vrouwen hebben namelijk nog wel eens de neiging elkaar te wantrouwen. Dan werkt het dus averechts.
Wees het niet automatisch met alles wat ze zegt eens. Als je ergens totaal anders over denkt, en je kan het ook nog eens aardig toelichten, zeg het dan ook gewoon. Zo laat je zien dat je een eigen mening hebt en geen ja-knikker bent.
Een goede vrouw vind dit een pré! Een slechte niet want die wil jou haar mening opleggen. Je weet dan dus direct waar je mee te maken hebt.
Probeer hierbij niet overdreven je stem te verheffen, das wel goed om te weten.

Vermijd praten terwijl je net een sparerib aan het weg kauwen bent, dit kan onsmakelijk overkomen. En onthoudt: het bakje met citroenwater is geen dressing voor de sla maar om je vette vingers en mond mee schoon te maken.
Verder neem ik meestal de sweet gemarineerde versie maar de hot is ook lekker, zeker met pils. Maar als je lang moet rijden dan is Radler een goede tegenhanger.

Als je haar nummer wilt krijg je die vrijwel zeker als je dat in bijzijn van de anderen vraagt.
Maar misschien om de verkeerde reden.
Als het geen slecht mens maar ze is niet geïnteresseerd, zal ze je niet openlijk willen vernederen door nee te zeggen.
Beter is het om dit helemaal niet te vragen en haar gewoon uit te vragen over 2 weken ofzo. Dan krijg je dat nummer vanzelf wanneer ze ja zegt.



hi,

Bedankt voor je hele spareribs verhaal. Love it.

we wilde een cafeetje gaan doen en daar gewoon praten. ik weet dat zij alcohol drinkt. Ik drink geen alcohol om verschillende redenen.
Hopelijk is dit geen afknapper dan. dan van die hints ga ik even doorgeven aan die vriend dat is wel slim. Maar jij zou dus als we bij haar huis zijn bijvoorbeeld en die andere 2 nog in de auto zitten. vragen of ze over 2 weken nog een keer wilt afspreken?

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor Mortlach » 29 mei 2018 20:05

pindas83 schreef:Als je haar nummer wilt krijg je die vrijwel zeker als je dat in bijzijn van de anderen vraagt.
Maar misschien om de verkeerde reden.
Als het geen slecht mens maar ze is niet geïnteresseerd, zal ze je niet openlijk willen vernederen door nee te zeggen.
Beter is het om dit helemaal niet te vragen en haar gewoon uit te vragen over 2 weken ofzo. Dan krijg je dat nummer vanzelf wanneer ze ja zegt.


Ik heb meteen zin in spare ribs, heel gek.

Als je haar om haar nummer vraagt en ze wil het niet geven, dan geeft ze wel een nummer met twee cijfers omgedraaid ofzo. :wink:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor pindas83 » 30 mei 2018 08:45

weywey123 schreef:hi,

Bedankt voor je hele spareribs verhaal. Love it.

we wilde een cafeetje gaan doen en daar gewoon praten. ik weet dat zij alcohol drinkt. Ik drink geen alcohol om verschillende redenen.
Hopelijk is dit geen afknapper dan.
Welnee, waarom zou dat een afknapper zijn?
dan van die hints ga ik even doorgeven aan die vriend dat is wel slim. :mrgreen: ik vrees dat je het vooral zelf moet doen! Maar jij zou dus als we bij haar huis zijn bijvoorbeeld en die andere 2 nog in de auto zitten. vragen of ze over 2 weken nog een keer wilt afspreken? Hangt helemaal af van of er een klik is. Als je haar leuk vind moet zou ik er geen gras over laten groeien.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor weywey123 » 30 mei 2018 10:27

[quote="pindas83"][/quote]
Hi,

Ik ben nogan incapabel kwa meisjes. Dus wanneer zoi jr zeggen dag er een klik is. Gewoon als je met elkaar kan lachen en normaal gesprek kan voeren?

Sommige mensen vinden het raar als je geen alcohol drinkt. Daarom vinden meisjes dat misschien een afknapper.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor Mortlach » 30 mei 2018 11:25

weywey123 schreef:Hi,

Ik ben nogan incapabel kwa meisjes. Dus wanneer zoi jr zeggen dag er een klik is. Gewoon als je met elkaar kan lachen en normaal gesprek kan voeren?


Dat lijkt me wel een goed uitgangspunt. Verder is respect voor elkaar ook belangrijk.

Sommige mensen vinden het raar als je geen alcohol drinkt. Daarom vinden meisjes dat misschien een afknapper.


Andere meisjes vinden het misschien wel weer een voordeel, want dat hoef je nooit om te gaan met vervelende dronken lui.

Mag ik vragen hoe oud je bent? Je komt redelijk jong en onzeker over. Als dat inderdaad het geval is, dan kan ik zeggen dat dat met de jaren ongetwijfeld helemaal goed komt.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor pindas83 » 30 mei 2018 12:34

weywey123 schreef:Hi,

Ik ben nogan incapabel kwa meisjes. Dus wanneer zoi jr zeggen dag er een klik is. Gewoon als je met elkaar kan lachen en normaal gesprek kan voeren?

Je bent incapabel qua meisjes. Lachen is goed, heel goed zelfs. Dat is beter dan huilen hoewel je daar ook je voordeel mee kan doen, tenzij het om jou is natuurlijk hè!

Sommige mensen vinden het raar als je geen alcohol drinkt. Daarom vinden meisjes dat misschien een afknapper.
Nee joh, het is eerder andersom tegenwoordig. En als je ook niet rookt en/of drugs gebruikt, zit je gebeiteld. Kan ze je zo aan dr ouders voorstellen :mrgreen: :wink:


Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor pindas83 » 30 mei 2018 12:35

Mortlach schreef:Ik heb meteen zin in spare ribs, heel gek.

Als je haar om haar nummer vraagt en ze wil het niet geven, dan geeft ze wel een nummer met twee cijfers omgedraaid ofzo. :wink:


De eerste twee cijfers? :-k

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor StillAwake » 30 mei 2018 13:14

weywey123 schreef:Hi,

Ik ben nogan incapabel kwa meisjes. Dus wanneer zoi jr zeggen dag er een klik is. Gewoon als je met elkaar kan lachen en normaal gesprek kan voeren?

Sommige mensen vinden het raar als je geen alcohol drinkt. Daarom vinden meisjes dat misschien een afknapper.

Andere dames vinden het een pluspunt...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor Mortlach » 30 mei 2018 14:10

pindas83 schreef:De eerste twee cijfers? :-k


Kwestie van alle mogelijke combinaties uitproberen, toch: 06-00 00 00 00, 06-00 00 00 01, 06-00 00 00 02. Uiteindelijk kom je het juiste nummer geheid een keer tegen!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

Berichtdoor weywey123 » 30 mei 2018 14:15

StillAwake schreef:Andere dames vinden het een pluspunt...

degene die zelf ook geen alchol drinken denk. maar dat doet zij wel.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor Mortlach » 30 mei 2018 14:22

Ik zou me daar echt niet druk om maken. Tenzij ze echt op zoek is naar een 'zuipmaatje' maar dan is ze waarschijnlijk toch niet zo heel erg geschikt voor je.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor pindas83 » 30 mei 2018 15:30

Mortlach schreef:Ik zou me daar echt niet druk om maken. Tenzij ze echt op zoek is naar een 'zuipmaatje' maar dan is ze waarschijnlijk toch niet zo heel erg geschikt voor je.


Inderdaad. Ik noem het liever een drinkebroer, dat klinkt wat positiever.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten