Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor johannes1 » 07 mei 2018 11:11

Dag Moestuin,

Zoals je weet hebben we verschillende sub-forums. Zomaar 2 topics waar je je berichten over psalmen kwijt kan en waar je wat kan zeggen er over:
viewtopic.php?f=16&t=27654

viewtopic.php?f=16&t=26336&start=450
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 07 mei 2018 11:49

Precies....en dan is mijn vraag al verschillende keren of je het topic van het slot wilt afhalen en daar naar toe wilt verplaatsen zodat ik kan reageren op Nigara haar bericht.
Ik heb geen sleutel uhhh-smile
Hoe moeilijk kan het gemaakt worden....
Maar goed....jij hebt de macht hiervoor en bent de baas.
Ik zal het lijdzaam afwachten nog even.....

Even ter aanvulling...
Je kunt zingen over de Psalmen
Je kunt doorspreken over de Psalmen
Het gesloten topic betreft een vraag en doorpraten over de Psalm.
Of wordt er binnen verschillende gemeentes nooit gesproken nooit gepreekt uit de Psalmen?

In genoemde topics waar naar verwezen wordt betreft het de gezongen psalmen.
Het gesloten topic gaat over doorspreken over de psalm met een vraagstelling erin.
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 07 mei 2018 15:43

Ik vind dat je een sterkt punt hebt, Moestuin. Ik vond het trouwens ook een mooi topic!
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 07 mei 2018 19:28

Johan100 schreef:Ik vind dat je een sterkt punt hebt, Moestuin. Ik vond het trouwens ook een mooi topic!

Nou is dat wat mij heel erg opvalt.
In dit moderator topic wordt veel aangegeven waar geen moderator op reageerd hier....
en dan komt MoesTuin met een christelijk onderwerp wat een psalm is en dan mag daar gelijk niet over gesproken worden.....slotje erop ....met advies....zing maar stilletjes verder.....we praten niet hier door over psalm 116......slotje halen we er elders ook lekker niet meer van af......

En al die andere onderwerpen die hier in dit topic ter verantwoording van de moderators worden genoemd die niet direct christelijk gerelateerd zijn wordt gehandhaafd en reactie blijft uit....

Hoogst opmerkelijk toch!
want als er iets niet klopt in dit topic.....
viewtopic.php?f=2&t=30679
je mag het zeggen.
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 07 mei 2018 20:08

MoesTuin schreef:Nou is dat wat mij heel erg opvalt.
In dit moderator topic wordt veel aangegeven waar geen moderator op reageerd hier....
en dan komt MoesTuin met een christelijk onderwerp wat een psalm is en dan mag daar gelijk niet over gesproken worden.....slotje erop ....met advies....zing maar stilletjes verder.....we praten niet hier door over psalm 116......slotje halen we er elders ook lekker niet meer van af......

En al die andere onderwerpen die hier in dit topic ter verantwoording van de moderators worden genoemd die niet direct christelijk gerelateerd zijn wordt gehandhaafd en reactie blijft uit....

Hoogst opmerkelijk toch!
want als er iets niet klopt in dit topic.....
viewtopic.php?f=2&t=30679
je mag het zeggen.


Ik begrijp niet dat je dit allemaal zegt, als ik een vraag/opmerking aan de moderators heb dan pb ik die en dan krijg ik netjes een antwoord. Zou het kunnen dat hier heel vaak naar de bekende weg wordt gevraagd? Want Johannes1 geeft je netjes antwoord ......

viewtopic.php?p=2082708#p2082708
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 07 mei 2018 20:53

Speedy schreef:Ik begrijp niet dat je dit allemaal zegt, als ik een vraag/opmerking aan de moderators heb dan pb ik die en dan krijg ik netjes een antwoord. Zou het kunnen dat hier heel vaak naar de bekende weg wordt gevraagd? Want Johannes1 geeft je netjes antwoord ......

viewtopic.php?p=2082708#p2082708


Is allemaal al voor dit geplaatst is gebeurd hoor....maar geen stap verder gekomen hierin....
Misschien dat je het nu begrijpt?
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor hans0166 » 08 mei 2018 06:04

MoesTuin schreef:Is allemaal al voor dit geplaatst is gebeurd hoor....maar geen stap verder gekomen hierin....
Misschien dat je het nu begrijpt?


ja maar als je al in pb uitleg/reden/oorzaak.. besproken/medegedeeld hebt gekregen is het toch gesloten?
Dat jij het er niet mee eens blijft zijn maakt het nog geen reden tot blijven morren?

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 08 mei 2018 07:03

hans0166 schreef:ja maar als je al in pb uitleg/reden/oorzaak.. besproken/medegedeeld hebt gekregen is het toch gesloten?
Dat jij het er niet mee eens blijft zijn maakt het nog geen reden tot blijven morren?

Wel als er een topic bestaat om de moderators ter verantwoording te roepen.
Het gaat hier om een christelijk topic met een bijbels onderwerp.
Een topic over een psalm die niet verplaatst wordt waarom gevraagd is maar gesloten wordt.
In de topic religie nota bene!
Terwijl in de topic religie het onderwerp evolutietheorie ook staat en dat topic staat wel open daar.
Daar mag best even op gewezen worden dat dit elkaar totaal niet rijmt op een christelijk forum.
Topic psalm sluiten.....daar praat je niet over
Topic evolutie is wel een religie die hier onderschreven wordt blijkbaar dus praat daar vooral verder over....
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 08 mei 2018 07:23

MoesTuin schreef:Wel als er een topic bestaat om de moderators ter verantwoording te roepen.
Het gaat hier om een christelijk topic met een bijbels onderwerp.
Een topic over een psalm die niet verplaatst wordt waarom gevraagd is maar gesloten wordt.
In de topic religie nota bene!
Terwijl in de topic religie het onderwerp evolutietheorie ook staat en dat topic staat wel open daar.
Daar mag best even op gewezen worden dat dit elkaar totaal niet rijmt op een christelijk forum.
Topic psalm sluiten.....daar praat je niet over
Topic evolutie is wel een religie die hier onderschreven wordt blijkbaar dus praat daar vooral verder over....


Ik snap je niet dat je er een punt van maakt. Er worden twee topics aangewezen waar je je postings kwijt kan waar 'gediscussieerd' kan worden. Wil je 150 topics openen voor 150 Psalmen en wil je dan elke keer hetzelfde bespreken? Want daar draait het toch op uit. Daarnaast wordt in ieder topic te pas en on te pas er een lading tekst van een lied/psalm erbij gezet, die vervolgens de discussie vertroebelt. Jij kan het wel mooi/prachtig/goed vinden, maar het is een discussie forum en post op de aangewezen plekken. Dat is volgens mij wat de moderators keer op keer functioneelaangeven naar iedereen toe. Moet je niet klagen over dat dit toch een 'christelijk' forum is en dat een topic over een Psalm gesloten wordt.

By the way: topic over evolutie zit ook maar in 1 topic.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Optimatus » 13 jun 2018 17:16

Kan er weer even worden gesnoeid in diverse topics waar complotnonsens wordt rondgestrooid als zaad van paardenbloemen tussen de aardbeien?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Bruno

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bruno » 13 jun 2018 17:34

Optimatus schreef:Kan er weer even worden gesnoeid in diverse topics waar complotnonsens wordt rondgestrooid als zaad van paardenbloemen tussen de aardbeien?

Welke nonsens? Meestal tracht men eerst tegendeel aan te tonen. Als de waarheid zegeviert vindt iedereen daarin mijn ongelijk. Je doet niets eens moeite maar gaat mij meteen totalitair het zwijgen willen opleggen?
Sorry dat de onverbloemde waarheid hard is.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Optimatus » 13 jun 2018 17:43

Bruno, je hoeft me niet met private berichten te stalken.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Bruno

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bruno » 13 jun 2018 17:49

Optimatus schreef:Bruno, je hoeft me niet met private berichten te stalken.

Vandaag niets gestuurd kerel. Ik zeg u 1x, ik speel geen spelletjes.

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 13 jun 2018 21:39

Optimatus schreef:Kan er weer even worden gesnoeid in diverse topics waar complotnonsens wordt rondgestrooid als zaad van paardenbloemen tussen de aardbeien?

Eens. Misschien dat een mod deze vervuiling van verschillende topics kan concentreren in 1 topic.

Bruno

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bruno » 13 jun 2018 21:45

Ik snap de fuzz niet? :)
Ik ben hier zo goed als beledigd, het zwijgen opgelegd en dan zou men moeten optreden tegen mij?

Als iemand het lot van Israel in de NAVO haar handen wil leggen, moest ik dan zwijgen over de geschiedenis van die NAVO?
Wanneer het vaticaan aan duivelafgodderij doet, mag ik die plaatjes dan niet delen? Mag ik mij dan niet afvragen of katholieken nog wel als Jezus wandelen?
Gij zult geen afgodbeelden maken, en al zeker niet van Lucifer en de slang. Dat behoeft toch geen verdere uitleg tegenover christenen (zo dacht ik). Men beproeft niet meer zo blijkt.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten