Off Topic

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Off Topic

Berichtdoor coby5 » 23 feb 2018 12:00

Schaatsen gekocht bij de Aldi. Van 50 voor 15 euro. 2 maten te groot, maar een kniesoor die daarop let.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Off Topic

Berichtdoor pindas83 » 23 feb 2018 12:46

coby5 schreef:Schaatsen gekocht bij de Aldi. Van 50 voor 15 euro. 2 maten te groot, maar een kniesoor die daarop let.



Voor jou geen olympische spelen voorlopig!
Succes met het verzorgen van je blaren :wink:

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Off Topic

Berichtdoor Chaya » 23 feb 2018 14:02

pindas83 schreef:Voor jou geen olympische spelen voorlopig!
Succes met het verzorgen van je blaren :wink:

Ben je mal, ik schaatste jarenlang op te grote kunstschaatsen. Ik was nog in de groei en mijn ouders konden zich niet veroorloven om ieder jaar nieuwe te kopen. Flinke dot watten in de punt en twee paar dikke sokken over elkaar, deden wonderen.
En ik schaatste geen rondje rond de kerk hoor, ik reed er lange tochten op. Geen blaar te zien.

En je ziet het, ondanks de dure perfekte schaatsen, verliest er eentje omdat er een veertje losschoot. :roll:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Off Topic

Berichtdoor coby5 » 23 feb 2018 15:03

Chaya schreef:Ben je mal, ik schaatste jarenlang op te grote kunstschaatsen. Ik was nog in de groei en mijn ouders konden zich niet veroorloven om ieder jaar nieuwe te kopen. Flinke dot watten in de punt en twee paar dikke sokken over elkaar, deden wonderen.
En ik schaatste geen rondje rond de kerk hoor, ik reed er lange tochten op. Geen blaar te zien.

En je ziet het, ondanks de dure perfekte schaatsen, verliest er eentje omdat er een veertje losschoot. :roll:

Watten! Wat een goed idee!

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Off Topic

Berichtdoor pindas83 » 23 feb 2018 15:29

Watte?

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Off Topic

Berichtdoor pindas83 » 23 feb 2018 15:58

Chaya schreef:Ben je mal, ik schaatste jarenlang op te grote kunstschaatsen. Ik was nog in de groei en mijn ouders konden zich niet veroorloven om ieder jaar nieuwe te kopen. Flinke dot watten in de punt en twee paar dikke sokken over elkaar, deden wonderen.
En ik schaatste geen rondje rond de kerk hoor, ik reed er lange tochten op. Geen blaar te zien.

En je ziet het, ondanks de dure perfekte schaatsen, verliest er eentje omdat er een veertje losschoot. :roll:


Zo droegen mijn zusters vroeger altijd oude t-shirts van mn vader, die zo lang waren dat ze eerst als lange jurken, en later als korte jurken konden dienen. Eenmaal gegroeid zijnde konden ze ze weer als gewone t-shirts dragen.
Ik was blij dat ik een jongetje was...en nog trouwens.

Trajecto
Sergeant
Sergeant
Berichten: 394
Lid geworden op: 26 jan 2012 12:26

Re: Off Topic

Berichtdoor Trajecto » 25 feb 2018 02:39

Aha!
Wat een mooi topic. We zeggen maar wat om wat te zeggen. Maarre... wat zou ik eens zeggen? :-k
Misschien dat het nu toch echt wel tijd is om te gaan slapen...

Afbeelding
Nulla aetas ad discendum sera

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Off Topic

Berichtdoor schaapje » 25 feb 2018 17:46

Zooo koud toen ik de hond uit moest laten en vanmorgen was het nog erger brrr.
En ik maar roepen, kom Paco naar huis, meestal loopt hij dan naar het juiste pad toe, maar nee hoor hij trok me nog verder en had het reuze naar zijn zin. :shock:
Ach waarom heb ik geen katten zoals mijn buurvrouw. 8)
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Off Topic

Berichtdoor coby5 » 26 feb 2018 13:12

'De ouders hebben hun eigen slaapkamer opgeofferd voor een ballenbak en slapen zelf op een slaapbank in de woonkamer. '

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

https://www.lindanieuws.nl/nieuws/julli ... in-ouders/

mohamed

Re: Off Topic

Berichtdoor mohamed » 26 feb 2018 22:20

pindas83 schreef:Zo droegen mijn zusters vroeger altijd oude t-shirts van mn vader, die zo lang waren dat ze eerst als lange jurken, en later als korte jurken konden dienen. Eenmaal gegroeid zijnde konden ze ze weer als gewone t-shirts dragen.
Ik was blij dat ik een jongetje was...en nog trouwens.

Tja, dat is ook het enige voordeel wat ik kan bedenken, vrouwen hebben het veel makkelijker. :mrgreen:

mohamed

Re: Off Topic

Berichtdoor mohamed » 26 feb 2018 22:32

coby5 schreef:'De ouders hebben hun eigen slaapkamer opgeofferd voor een ballenbak en slapen zelf op een slaapbank in de woonkamer. '

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

https://www.lindanieuws.nl/nieuws/julli ... in-ouders/

Dat is nog niks, de kinderen van mijn zus gebruiken een spelcomputer van 400 euro als onderzetter voor de patat met mayonaise. En eentje gooide haar handheld twv 200 euro in het opblaaszwembad toen ze klaar was met de repetitieve muziek die de hele dag op tien had gestaan. Ik was blij dat ze dat ding in het water flikkerde. Soms heeft ze er drie tegelijk aan staan op vol volume, maar o wee als iemand het lef heeft daar iets van te zeggen, zoals dat je maar met een spelcomputer tegelijk kan spelen en dat het volume niet voluit hoeft. Nee, wie dat waagt heeft het nog niet beleefd. :oops:

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Off Topic

Berichtdoor coby5 » 27 feb 2018 00:22

mohamed schreef:Dat is nog niks, de kinderen van mijn zus gebruiken een spelcomputer van 400 euro als onderzetter voor de patat met mayonaise. En eentje gooide haar handheld twv 200 euro in het opblaaszwembad toen ze klaar was met de repetitieve muziek die de hele dag op tien had gestaan. Ik was blij dat ze dat ding in het water flikkerde. Soms heeft ze er drie tegelijk aan staan op vol volume, maar o wee als iemand het lef heeft daar iets van te zeggen, zoals dat je maar met een spelcomputer tegelijk kan spelen en dat het volume niet voluit hoeft. Nee, wie dat waagt heeft het nog niet beleefd. :oops:

Beetje jammer wel van dat ding van 200 euro.
Ik ben soms net m'n vader: zet die rotherrie uit!!!!
Aan onopgevoede kinderen van anderen erger ik me tegenwoordig ook. Eerst was ik altijd lief en aardig, maar je wordt het zat. Komt er zo'n kind spelen en ruzie trappen. Hallo. Ik leef hier voor m'n lol hoor. Ik vind 3 van mezelf wel meer dan zat. Ja het jongetje heeft ADHD. Zal best. Is dat een excuus om voor geen meter te luisteren? Ik zei: ga lekker bij je ouders zitten volgende keer. Laat die ff lekker ruzies op gaan lossen. Hou eens op zeg. Lol hij keek me wat verbaasd aan. Sindsdien gedraagt ie zich wel beter, anders mag ie niet komen. Hou eens op zeg.

mohamed

Re: Off Topic

Berichtdoor mohamed » 27 feb 2018 00:32

coby5 schreef:Beetje jammer wel van dat ding van 200 euro.
Ik ben soms net m'n vader: zet die rotherrie uit!!!!
Aan onopgevoede kinderen van anderen erger ik me tegenwoordig ook. Eerst was ik altijd lief en aardig, maar je wordt het zat. Komt er zo'n kind spelen en ruzie trappen.

Daar ben je mooi klaar mee! :oops:
coby5 schreef:Hallo. Ik leef hier voor m'n lol hoor. Ik vind 3 van mezelf wel meer dan zat. Ja het jongetje heeft ADHD. Zal best. Is dat een excuus om voor geen meter te luisteren? Ik zei: ga lekker bij je ouders zitten volgende keer. Laat die ff lekker ruzies op gaan lossen. Hou eens op zeg. Lol hij keek me wat verbaasd aan. Sindsdien gedraagt ie zich wel beter, anders mag ie niet komen. Hou eens op zeg.

Een kind van m'n zus schreeuwt altijd zo hard dat mijn oren er van tuiten, maar ook daar mag niks van gezegd worden. Afgelopen kerst probeerde ik voorzichtig, maar dat resulteerde in een hoop verwijten aan mijn adres. Ik kom simpelweg nooit meer bij mijn zuster, dus nu kan ze beide kinderen rustig laten schreeuwen om het hardst zonder dat ik het feestje kom vergallen.

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Off Topic

Berichtdoor coby5 » 27 feb 2018 08:52

mohamed schreef:Daar ben je mooi klaar mee! :oops:

Een kind van m'n zus schreeuwt altijd zo hard dat mijn oren er van tuiten, maar ook daar mag niks van gezegd worden. Afgelopen kerst probeerde ik voorzichtig, maar dat resulteerde in een hoop verwijten aan mijn adres. Ik kom simpelweg nooit meer bij mijn zuster, dus nu kan ze beide kinderen rustig laten schreeuwen om het hardst zonder dat ik het feestje kom vergallen.

Nooit een koptelefoon opgezet? Dat deed mijn pa vroeger als er een vriendinnetje kwam spelen. Volgens mij was ik best een rustig kind, maar kennelijk had ik een irritant gilstemmetje. Dan wou ie rustig zijn krant lezen en zette gewoon z'n koptelefoon op (zo'n stilteding). Ik sprak haar jaren later. Eerste wat ze zei. Heeft je vader die koptelefoon nog? :lol: :lol:
Hallo lieve kinderen! Wat fijn dat jullie er zijn! En nu koppen dicht!!!!!

mohamed

Re: Off Topic

Berichtdoor mohamed » 27 feb 2018 10:12

coby5 schreef:Nooit een koptelefoon opgezet? Dat deed mijn pa vroeger als er een vriendinnetje kwam spelen. Volgens mij was ik best een rustig kind, maar kennelijk had ik een irritant gilstemmetje. Dan wou ie rustig zijn krant lezen en zette gewoon z'n koptelefoon op (zo'n stilteding). Ik sprak haar jaren later. Eerste wat ze zei. Heeft je vader die koptelefoon nog? :lol: :lol:
Hallo lieve kinderen! Wat fijn dat jullie er zijn! En nu koppen dicht!!!!!

Haha! Zo'n koptelefoon is wel handig, maar als kinderen gewoon spelen zonder een wedstrijdje te houden wie het hardst kan schreeuwen, dan ben ik zelfs nog wel een hippe oom die er bij komt zitten en meedoet! Maar dat geschreeuw heb ik een vreselijke hekel aan! :oops:


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten