Revelation 12 Sign

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor Mortlach » 17 dec 2017 17:56

schaapje schreef:Knap dit het kan uit luiseren ik kan het niet zo goed verdragen.
En ik mis de details, mijn Engels is niet zo goed. :(


Nee, verdragen is wat anders. Het is leuk zolang het amusant is, want gelukkig is deze nonsens niet serieus te nemen. Ik kan me voorstellen dat het lastig is als je Engels niet zo goed is, dan moet je echt opletten enzo en dan zijn die filmpjes een stuk minder leuk of toegankelijk.


Even later in het filmpje het, nee, hét bewijs dat Amerika het nieuwe Babylon is. Openbaring 18:22 (Het geluid van de molen zal nooit meer in je klinken) en Jeremia 50:1226 (dame citeert verkeerde vers) "Breek de voorraadschuren open"

Dit is volgens mevrouw het bewijs dat dit om Amerika gaat (want veel landbouw); geen enkel ander land ooit had natuurlijk molens of voorraadschuren. Heerlijk dit soort inlegkunde.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

239Martin
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 dec 2017 19:44

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor 239Martin » 17 dec 2017 18:14

Mortlach schreef:Nee, verdragen is wat anders. Het is leuk zolang het amusant is, want gelukkig is deze nonsens niet serieus te nemen. Ik kan me voorstellen dat het lastig is als je Engels niet zo goed is, dan moet je echt opletten enzo en dan zijn die filmpjes een stuk minder leuk of toegankelijk.


Even later in het filmpje het, nee, hét bewijs dat Amerika het nieuwe Babylon is. Openbaring 18:22 (Het geluid van de molen zal nooit meer in je klinken) en Jeremia 50:1226 (dame citeert verkeerde vers) "Breek de voorraadschuren open"

Dit is volgens mevrouw het bewijs dat dit om Amerika gaat (want veel landbouw); geen enkel ander land ooit had natuurlijk molens of voorraadschuren. Heerlijk dit soort inlegkunde.



Ja de waarheid is hard mensen, het enigste wat dan nog overblijft is het belachelijk maken. Ze heeft de informatie van het internet, oh ja echt waar, so what, shit geen reclame, dan doet ze het om zichzelf te verheerlijken. Lekker miereneuken en vooral geen commentaar geven vwb het grotere plaatje.
Goed bezig mensen!!!

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor Mortlach » 17 dec 2017 18:21

239Martin schreef:Ja de waarheid is hard mensen, het enigste wat dan nog overblijft is het belachelijk maken. Ze heeft de informatie van het internet, oh ja echt waar, so what, shit geen reclame, dan doet ze het om zichzelf te verheerlijken. Lekker miereneuken en vooral geen commentaar geven vwb het grotere plaatje.
Goed bezig mensen!!!


Het kan me echt geen bal schelen waar ze de info vandaan haalt. O, de vrijmetselaars worden er zelfs weer bijgehaald. Echt lachen. Ze plukt gewoon vanalles bij elkaar zonder enige kennis van zaken; het klinkt leuk, dus dan klopt het!

En o ja, ze haalt steeds als bewijs aan dat bepaalde zaken in twee verschillende bijbelboeken staan die wel 800 jaar van elkaar af staan. Nou, poe, hoe kan dat nou? Dan moet het wel kloppen!... Of, dat de schrijver van het meest recente boek het oudere boek kende en daar stukjes uit heeft overgenomen, dan kan natuurlijk ook.

En tjonge, wat is het fantastisch om die dame het over seks, hoeren en maagden te horen praten, heerlijk zwoel met precies de juiste mix van verleiding en afkeuring. Met name jonge mannen zullen met rode oortjes zitten te luisteren (en misschien zelfs wel even in zonde vallen)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Cicero
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3394
Lid geworden op: 01 okt 2004 14:06
Locatie: Holland

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor Cicero » 17 dec 2017 18:45

239Martin schreef:Allemaal satanische afleiding van de echte boodschap. Dat jullie dat niet begrijpen zeg.

Misschien heb je ook argumenten waarom mijn uitleg niet klopt? Of ben je daar te dom-fanatiek voor?
Waarom haal je semiramis en tamuz er niet nog ff bij?

Dat kan ook, alleen heb ik niet paraat of de beeltenis van Semiramis met kindje Tammuz redelijkerwijs bekend was in het Romeinse rijk in de relevante periode.
Ik ben onder de indruk hoor
Mooi.

239Martin
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 dec 2017 19:44

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor 239Martin » 17 dec 2017 18:48

Mortlach schreef:Het kan me echt geen bal schelen waar ze de info vandaan haalt. O, de vrijmetselaars worden er zelfs weer bijgehaald. Echt lachen. Ze plukt gewoon vanalles bij elkaar zonder enige kennis van zaken; het klinkt leuk, dus dan klopt het!

En o ja, ze haalt steeds als bewijs aan dat bepaalde zaken in twee verschillende bijbelboeken staan die wel 800 jaar van elkaar af staan. Nou, poe, hoe kan dat nou? Dan moet het wel kloppen!... Of, dat de schrijver van het meest recente boek het oudere boek kende en daar stukjes uit heeft overgenomen, dan kan natuurlijk ook.

En tjonge, wat is het fantastisch om die dame het over seks, hoeren en maagden te horen praten, heerlijk zwoel met precies de juiste mix van verleiding en afkeuring. Met name jonge mannen zullen met rode oortjes zitten te luisteren (en misschien zelfs wel even in zonde vallen)


Ze heeft het over seks omdat bij satanisten alles draait om de seksuele daad en het vernietigen van normen en waarden. Zij is slechts de boodschapper daarvan.

239Martin
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 dec 2017 19:44

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor 239Martin » 17 dec 2017 18:51

Cicero schreef:Misschien heb je ook argumenten waarom mijn uitleg niet klopt? Of ben je daar te dom-fanatiek voor?

Dat kan ook, alleen heb ik niet paraat of de beeltenis van Semiramis met kindje Tammuz redelijkerwijs bekend was in het Romeinse rijk in de relevante periode.
Mooi.


Ja, ik heb wel argumenten, het klopt niet omdat de vrouw maria of israel presenteert, het kind Yeshua of de kerk, en de draak satan of de nieuwe wereld orde, illuminati, weet je wel

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor Mortlach » 17 dec 2017 18:57

239Martin schreef:Ze heeft het over seks omdat bij satanisten alles draait om de seksuele daad en het vernietigen van normen en waarden. Zij is slechts de boodschapper daarvan.


Laten we even heel eerlijk zijn dat het voor bepaalde christenen ook om niks anders dan seks gaat - zij het dan over hoe slecht het allemaal wel niet is en dat de maatschappij vunzig is en dat iedereen door God zal worden bestraft behalve de kuise, maagdelijke christenen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Cicero
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3394
Lid geworden op: 01 okt 2004 14:06
Locatie: Holland

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor Cicero » 17 dec 2017 19:08

239Martin schreef:Ja, ik heb wel argumenten, het klopt niet omdat de vrouw maria of israel presenteert, het kind Yeshua of de kerk, en de draak satan of de nieuwe wereld orde, illuminati, weet je wel

Dat zijn geen argumenten, maar het poneren van een andere visie.

De vrouw kan niet Maria zijn, want dan passen er te veel details niet.
De vrouw kan ook niet Israël zijn, want waarom is ze dan in de hemel en waarom zou er dan 1260 dagen voor haar in een schuilplaats gezorgd moeten worden, en hoe kan Maria ander nageslacht hebben.
Het kind is Jezus, dat is nogal wiedes.
De draak is inderdaad satan, dat staat er expliciet.

Over de vrouw bestaat altijd al onenigheid, omdat bij welke interpretatie ook er dingen niet kloppen. De mythologische achtergrond verheldert echter dat we voor de vrouw niet zozeer een daadwerkelijke gestalte moeten zoeken, zoals Israël of Maria. Het is eerder een allegorie van de hemel. De schrijver koos specifiek deze allegorie, omdat hij ermee de keizer en de keizercultus kon bekritiseren.
Laatst gewijzigd door Cicero op 17 dec 2017 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor Mortlach » 17 dec 2017 19:17

En noem het maar mierenn*****n hoor, maar volgens mij zijn het best wel belangrijke details dat het 'bewijs' dat de VS het nieuwe babylon is nogal vaag is en dat Noord-Korea echt niet ten noorden van de VS ligt.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

239Martin
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 dec 2017 19:44

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor 239Martin » 17 dec 2017 19:31

Mortlach schreef:En noem het maar mierenn*****n hoor, maar volgens mij zijn het best wel belangrijke details dat het 'bewijs' dat de VS het nieuwe babylon is nogal vaag is en dat Noord-Korea echt niet ten noorden van de VS ligt.


Of Amerika mysterie babylon is laat ik in het midden, het filmpje toont vele misstanden aan. En waarom moet je het noorden bepalen vanuit amerika en niet vanuit israel, waar de schrijver zich immers bevond?

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor irmo » 17 dec 2017 20:06

239Martin schreef:Ze heeft het over seks omdat bij satanisten alles draait om de seksuele daad en het vernietigen van normen en waarden. Zij is slechts de boodschapper daarvan.


Lol. Dat heb je ook van horen zeggen zeker?

Ik heb de beide filmpjes bekeken, maar ik ben niet echt onder de indruk. Wel hartelijk gelachten, dank daarvoor.

Ook leuk dat zei wel kunnen tijdreizen. Dat kan ik dan weer niet. Maar goed, misschien praten ze daarom wel twee keer zo snel.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor Mortlach » 17 dec 2017 20:48

239Martin schreef:Of Amerika mysterie babylon is laat ik in het midden, het filmpje toont vele misstanden aan. En waarom moet je het noorden bepalen vanuit amerika en niet vanuit israel, waar de schrijver zich immers bevond?


Wat? Is daar het noorden ineens anders dan?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Revelation 12 Sign

Berichtdoor coby5 » 17 dec 2017 21:27

Het is een stad op 7 heuvels. Amerika is geen stad op 7 heuvels.


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten