Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 26 sep 2017 08:43

Chaya schreef:Ow. :( Bleek dit
viewtopic.php?f=29&t=30017&p=2067704#p2067704
dan niet waar te zijn?
Bambi schreef:ik heb geen antwoord van Henkie gehad op de pb vraag hoe dat kon en kan de reactie niet weghalen omdat het topic op slot zit, maar heb zelf bedacht dat hij het vacante accountnummer heeft gehad van die griezel
Ik heb het meerdere keren proberen te ontcijferen maar ik begrijp nog steeds niet hoe je tot de conclusie komt dat Radical die andere vent móét zijn... Kun je me dat uitleggen?
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor schaapje » 26 sep 2017 09:13

Bambi schreef:Volgens mij lezen de mods meer op andere forums dan hier :mrgreen:

Of ze hebben een ban van "zomaar-iemand" :mrgreen:
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor StillAwake » 26 sep 2017 09:20

Pcrtje schreef:Ik heb het meerdere keren proberen te ontcijferen maar ik begrijp nog steeds niet hoe je tot de conclusie komt dat Radical die andere vent móét zijn... Kun je me dat uitleggen?

ik volg het ook niet helemaal.
Ik dacht de oorspronkelijke bewijsvoering te begrijpen, maar met de post die daarna geplaatst is werd het licht onduidelijk.
Volgens mij kun je gewoon aangeven dat je onzichtbaar bent, en kan Radical dat dus ook...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 26 sep 2017 12:45

Pcrtje schreef:Ik heb het meerdere keren proberen te ontcijferen maar ik begrijp nog steeds niet hoe je tot de conclusie komt dat Radical die andere vent móét zijn... Kun je me dat uitleggen?

Ik was op zoek naar een pb en zag een pb waar boven stond dat gebruiker niet meer geregistreerd was. Was ff nieuwsgierig wie dat ook alweer was en klikte het aan en zag dat die niet geregistreerde gebruiker wel online was. Snapte het niet, want die griezel was toch geband? Maar er stond 'online' bij, dus was hij zichtbaar bij het forumoverzicht Keek toen bij forumoverzicht en de enige die daar zichtbaar gemeld stond als zijnde 'online' was @radical
Snapte er al niks van, maar die griezel was toen al met 2 accounts tegelijk op het forum en naast dit gedrag kende hij ook verbazend veel bijbelteksten en alles wat met geloof te maken had. Hij begon toen als zogenaamde nette gelovige. En reageerde toen met beide accounts op 1 pb over hetzelfde onderwerp
Dus of hij moest het zelf zijn, en een of andere truc kennen om met het ouwe account weer op het te forum zijn, of heeft @radical het accountnummer van die niet geregistreerde gebruiker gekregen, van @Henkie

Moet ik er verder nog een boek over schrijven, of snapt iedereen het nu? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Radical » 26 sep 2017 17:35

Bambi schreef:Ik was op zoek naar een pb en zag een pb waar boven stond dat gebruiker niet meer geregistreerd was. Was ff nieuwsgierig wie dat ook alweer was en klikte het aan en zag dat die niet geregistreerde gebruiker wel online was. Snapte het niet, want die griezel was toch geband? Maar er stond 'online' bij, dus was hij zichtbaar bij het forumoverzicht Keek toen bij forumoverzicht en de enige die daar zichtbaar gemeld stond als zijnde 'online' was @radical
Snapte er al niks van, maar die griezel was toen al met 2 accounts tegelijk op het forum en naast dit gedrag kende hij ook verbazend veel bijbelteksten en alles wat met geloof te maken had. Hij begon toen als zogenaamde nette gelovige. En reageerde toen met beide accounts op 1 pb over hetzelfde onderwerp
Dus of hij moest het zelf zijn, en een of andere truc kennen om met het ouwe account weer op het te forum zijn, of heeft @radical het accountnummer van die niet geregistreerde gebruiker gekregen, van @Henkie

Moet ik er verder nog een boek over schrijven, of snapt iedereen het nu? :mrgreen:


Nee hoor (geen boek) ik vind het helemaal prima zo..
niet dat ik het snap hoor haha, en vervolgens ook nog geroyeerd wordt door een rkk mod op een andere forum, maar ik kan er eigenlijk wel om lachen :schaterlach:

Terug naar de orde van de Dag !! vanavond is er een interkerkelijk bidden voor onze stad, ook altijd fijn..

En bedankt voor jullie tips voor een gezegende voortzetting van het ""quoten"" op dit Forum..
:yahoooo:
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 27 sep 2017 10:40

Radical is alweer vertrokken van dit forum zie ik - weliswaar met hulp van de moderatoren. Waren we hem zo zat?
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor StillAwake » 27 sep 2017 11:00

Pcrtje schreef:Radical is alweer vertrokken van dit forum zie ik - weliswaar met hulp van de moderatoren. Waren we hem zo zat?

Hij is in elk geval met 1 account minder aanwezig.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 27 sep 2017 11:53

StillAwake schreef:Hij is in elk geval met 1 account minder aanwezig.
Refereer je hiermee naar Bambi's verdenking? Of denk je dat hij onder een andere naam ook nog aanwezig is?
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor StillAwake » 27 sep 2017 12:06

Pcrtje schreef:Refereer je hiermee naar Bambi's verdenking? Of denk je dat hij onder een andere naam ook nog aanwezig is?

Ik heb het idee dat dezelfde persoon hier al vaker langs is geweest met andere namen. Babi's verdenking staat daar los van.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 27 sep 2017 14:11

Pcrtje schreef:Radical is alweer vertrokken van dit forum zie ik - weliswaar met hulp van de moderatoren. Waren we hem zo zat?

Denk dat het meer om het off-topic verhaal ging
Zie dat ook gewone grapjes tussendoor verwijderd zijn en ieder woord wat maar naar off-topic riekt

Het is nu menens :-$

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 27 sep 2017 18:41

Eigenlijk wel irritant dat ik een melding krijg dat ik gequote ben maar de qoute zelf niet kan lezen want die is in de tussentijd alweer verwijderd. Zulke ernstige dingen zei ik nou ook weer niet.

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 27 sep 2017 19:19

Ik heb een andere vraag.
Het topic over genezen etc door de Heilige Geest ging op slot, omdat het opgeschoond moest worden.

Mijn vraag is: Waarom wordt het topic dan niet tijdelijk van het forum gehaald?
Posten verwijderen of aanpassen, waar je je niet meer achter voelt staan, kan niet en veranderen, om ze alsnog on-topic te krijgen, ook niet.
Terwijl iedereen ze nog wel kan lezen

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 27 sep 2017 19:25

Interessant. Ik krijg de melding dat Irmo, Bambi en ene Anonymous gereageerd hebben in dit topic, maar de reactie van Anonymous is inmiddels alweer verdwenen(?). Was dat niet ook de persoon die jij verdacht, Bambi? Ik kan hem ook niet meer in de ledenlijst vinden...
"Een libelle zweeft over het water..."

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 27 sep 2017 20:21

Pcrtje schreef:Interessant. Ik krijg de melding dat Irmo, Bambi en ene Anonymous gereageerd hebben in dit topic, maar de reactie van Anonymous is inmiddels alweer verdwenen(?). Was dat niet ook de persoon die jij verdacht, Bambi? Ik kan hem ook niet meer in de ledenlijst vinden...

Die naam krijgt iedereen die geband is.(Iedereen die geband is wordt 'Bambi' genoemd :-({|= )

Maar geloof het of niet, die creep van toen, staat nog steeds als zijnde 'online' in mijn pb's
Dus @radiacal kan vrijgepleit worden

Kijk maar naar schuine balkje bovenin met 'online' en de tijd onderaan in de paarse balk van mijn laptop, toen ik het screenshot nam

Afbeelding

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 27 sep 2017 20:33

Bambi schreef:Die naam krijgt iedereen die geband is.
Ah, dat verklaart een hoop.

Bambi schreef:Maar geloof het of niet, die creep van toen, staat nog steeds als zijnde 'online' in mijn pb's
Dus @radiacal kan vrijgepleit worden.
Ik vermoedde al dat hij het niet was. Vooral zijn woordgebruik en interpunctie kwamen niet overeen met jouw privéberichten.

Ik denk dat een verbannen gebruiker altijd dat schuine gedeelte met 'online' heeft. Zou dat kunnen?
"Een libelle zweeft over het water..."


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten