Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Radical » 13 sep 2017 12:37

Bambi schreef:Ik ben bang van wel
Je kunt jezelf trouwens aanwennen, om alleen de plaatjes tussen de tekst te zien

Maar ik vind de pop-up van Refoweb, of ik emails wil ontvangen irritanter.


Als ik een duidelijk antwoordt krijg op mijn vraag "" verwijderen quotes"" wil ik best wel betalen om dit te voorkomen ""pop ups"" en die andere reclames zijn prima..

maar !! nou laat maar Ha ha ik heb er al genoeg over gezegd
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 13 sep 2017 13:24

Radical schreef:Als ik een duidelijk antwoordt krijg op mijn vraag "" verwijderen quotes""

Misschien voortaan erbij zetten, dat het een quote is van jezelf die je ook op andere forums hebt gebruikt, maar door jou zelf bedacht zijn

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: De moderator zijn functie, en beleid, is dit duidelijk voor iedereen?

Berichtdoor StillAwake » 14 sep 2017 08:57

Radical schreef:bedankt @StillAwake, plakken en knippen of bron vermelding was dus niet de oorzaak.

waar ik begrip voor zou hebben, is dat mijn uitleg (interpretatie) van de bijbel anders is dan, de hier geldende ""refo"" regels tegelijkertijd probeer ik erachter te komen, wat dit precies inhoud:

wat verwijderd is mijn uitleg over de
""vrouwen in het ambt""
"" of vandaag de dag de oproep van Jezus , om in zijn Naam, doden op te wekken, demonen uit te drijven, en zieken te genezen""nog steeds geldt
"" het dilemma van de teksten over de wederkomst""
"" en onderwerpen over de ""Heilige geest""
"" en de verbonden van Abraham, David en die van Mozes, en de vervulling hiervan wat weer consequenties heeft voor het huidige israel, of voor de Joden in het algemeen""

Ik heb eerlijk aangegeven een Geestvervulde in Tongentaal biddende wedergeboren christen te zijn ""Pinkster gelovige"" toen ik me aanmelde op dit Forum ( dit was geen probleem ), en mijn excuses voor als ik iemand voor het hoofd gestoten heb hiermee ""sorry""

maar is het niet handiger om dit aan te geven in de privé box, dat deze onderwerpen hier gevoelig zijn, dan had ik er gelijk mee gestopt..
Wie ben ik om jullie prachtige webforum te frustreren !!

alleen nu deze onderwerpen verwijderen zonder reden (plakken en knippen en bron vermelden geen geldige) is niet handig denk ik.

Nou ik hoor het wel,
Groet en zegen,
Radical.

Als de moderator het niet met je eens is en het idee heeft dat hij dit al eerder tegen is gekomen wordt het weggehaald.
Als je het vaker plaatst ga je steeds vreemdere beledigingen van de moderator langs zien komen voordat het verwijderd wordt.
Excuses daarvoor komen nimmer, dus wen er maar vast aan...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: De moderator zijn functie, en beleid, is dit duidelijk voor iedereen?

Berichtdoor Radical » 14 sep 2017 12:44

StillAwake schreef:Als de moderator het niet met je eens is en het idee heeft dat hij dit al eerder tegen is gekomen wordt het weggehaald.
Als je het vaker plaatst ga je steeds vreemdere beledigingen van de moderator langs zien komen voordat het verwijderd wordt.
Excuses daarvoor komen nimmer, dus wen er maar vast aan...


okay dat is duidelijk, wat ik al eerder gesteld heb , ik wil niemand beledigen en dus ook niet de moderator.
Wel wil ik begrijpen wat de kaders zijn, en de gevoeligheden op dit Forum.
want wennen aan het idee dat steeds alles verwijderd wordt zonder uitleg, werkt volgens mij ook niet, ook niet voor de moderator..
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8804
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor elbert » 14 sep 2017 15:20

Bambi schreef:Misschien voortaan erbij zetten, dat het een quote is van jezelf die je ook op andere forums hebt gebruikt, maar door jou zelf bedacht zijn
Inderdaad. Bovendien zijn er ook berichten van Radical verwijderd die niet op andere fora, maar ook op websites vermeld stonden waar het woordje "copyright" bij stond. Dit zonder bronvermelding. Dan is ook duidelijk waarom die teksten verwijderd zijn.
Bovendien is het voor een gesprek op een forum niet handig om te gaan knippen en plakken van andere fora zonder bronvermelding.
Zeker als in het geplakte stuk iets staat als "we hebben zojuist gezien dat", terwijl dat slaat op een discussie in een ander forum. Dat bevordert het gesprek hier niet.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

GDK
Mineur
Mineur
Berichten: 243
Lid geworden op: 26 mar 2014 21:29

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor GDK » 14 sep 2017 19:51

elbert schreef: Dat bevordert het gesprek hier niet.


En die lappen tekst... Kan er geen maximum van bijvoorbeeld 50 woorden per posting worden ingesteld? in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister, toch?
Vooruit met de geit!

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor StillAwake » 15 sep 2017 07:13

GDK schreef:En die lappen tekst... Kan er geen maximum van bijvoorbeeld 50 woorden per posting worden ingesteld? in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister, toch?

Dat zou dan voor sommige topics kunnen gelden, maar in de gedichtentopics en de topics waar hele preken geplaatst worden werkt dat dan weer niet.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Mortlach » 17 sep 2017 12:19

StillAwake schreef:Dat zou dan voor sommige topics kunnen gelden, maar in de gedichtentopics en de topics waar hele preken geplaatst worden werkt dat dan weer niet.


50 woorden? Dat is wel heel krap. Dat zijn 3 regels tekst of zo. 500 lijkt me dan beter, dan heb je niet die lappen tekst, maar kun je als je je positie wilt toelichten daar toch een beetje de ruimte voor.


PS: Bovenstaande tekst is 42 woorden, even voor het perspectief.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor StillAwake » 18 sep 2017 07:18

Mortlach schreef:50 woorden? Dat is wel heel krap. Dat zijn 3 regels tekst of zo. 500 lijkt me dan beter, dan heb je niet die lappen tekst, maar kun je als je je positie wilt toelichten daar toch een beetje de ruimte voor.


PS: Bovenstaande tekst is 42 woorden, even voor het perspectief.

Ik ben voor een maximale lengte, maar ben met je eens dat 50 woorden niet heel realistisch is.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Radical » 24 sep 2017 14:06

Nou de alle laatste ontwikkelingen, nog steeds geen antwoorden op mijn vragen, welke onderwerpen gemeden moeten worden !!
doop, wederkomst, Heilige Geest, vrouwen in het ambt, verbonden Abraham, david, mozes, en wederkomst deze liggen schijnbaar gevoelig.

Ik heb in de prive mail deze waarschuwing gehad "" Beste Vredestichter,

De afgelopen maand is het helaas niet beter gegaan. Vanaf heden word je geacht geen lange teksten meer te kopiëren en plakken, of ze nu van jezelf zijn of niet.
Daarbij ook de vraag om je bij het onderwerp te houden. De moderators hebben al veel verwijderd dat off topic was.

Hartelijke groeten,
Refoweb

Zou iemand me even kunnen helpen: wat is een lange tekst ? als ik naar voorbeelden kijk dan is dit niet eenduidig, ik zou voorstellen, om een max aantal tekens in te stellen, ( dan is er nooit meer gezeur) of een voorkeurs behandeling !!

Ik mag geen tekst meer van me zelf gebruiken ??

en de teksten van een ander heb ik altijd bron vermeld !!

Beste Elbert geef gewoon aan dat ik me sommige onderwerpen niet mag bemoeien!!

Wees AUB duidelijk dit is absurd :-&
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 25 sep 2017 10:48

Je kan zelf niet logisch nadenken begrijp ik?

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 25 sep 2017 11:32

Radical schreef:Wees AUB duidelijk dit is absurd :-&

Tip: Pas eens zelfreflectie toe. Met andere woorden, lees postings van jezelf eens over en zie hoeveel ruimte jij inneemt.
Je bent trouwens niet de enige, zoek andere ellenlange postings eens op en kijk dan of je de draad vast kunt houden tijdens het lezen.
Gebruik het witte gedeelte wat je ziet als je begint te typen en houd het daarbij!

En nog iets, er is aan jou meerdere keren gevraagd of je ALTIJD een hoofdletter wilt gebruiken als je het hebt over de Heere Jezus.
Maar dat lap je ook nog steeds aan je laars.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Radical » 25 sep 2017 11:52

Chaya schreef:Tip: Pas eens zelfreflectie toe. Met andere woorden, lees postings van jezelf eens over en zie hoeveel ruimte jij inneemt.
Je bent trouwens niet de enige, zoek andere ellenlange postings eens op en kijk dan of je de draad vast kunt houden tijdens het lezen.
Gebruik het witte gedeelte wat je ziet als je begint te typen en houd het daarbij!

En nog iets, er is aan jou meerdere keren gevraagd of je ALTIJD een hoofdletter wilt gebruiken als je het hebt over de Heere Jezus.
Maar dat lap je ook nog steeds aan je laars.


Goedemiddag Chaja: zou het kunnen dat ik inderdaad (en ook andere) geen probleem hebben met langere postings ?
wat is lang en wat is kort ?? begrijp je wat ik bedoel ""perceptie"" jij kunt de draad niet vast houden, en voor een ander is het een duidelijke uitgebreide uitleg.

Maar jou advies van het witte vlak (ongeschreven regel ?) ga ik ter harte nemen, om niet langer Elbert te frustreren !!

en wat de hoofdletter aangaat, ik acht een andere uitnemender dan mijzelf en doe mijn best om jou ook hierin tegemoet te komen, dit is niet bewust of onbewust, en heeft voor mij geen speciale waarde ( religieuze buitenkant) wat voor mij belangrijk is (de binnenkant, het hart) en dan zijn spelfouten, hoofdletters, komma's of wat dan ook niet relevant !

maar aangezien ik jou graag wil zegenen beloof ik jou mijn best te doen, "" Jezus "" is Heer :D
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 25 sep 2017 12:15

Radical schreef:Goedemiddag Chaja: zou het kunnen dat ik inderdaad (en ook andere) geen probleem hebben met langere postings ?

Alleen diegenen die ook dergelijke bladvullers plaatsen hebben er geen problemen mee, de rest wel.
De meerderheid dus.
Niet het vele is goed, maar het goede is veel!
Radical schreef:wat is lang en wat is kort ??

Het witte vlak vullen, meer niet.
Radical schreef:en wat de hoofdletter aangaat, ik acht een andere uitnemender dan mijzelf en doe mijn best om jou ook hierin tegemoet te komen, dit is niet bewust of onbewust, en heeft voor mij geen speciale waarde

Genootschap Onze Taal:

In een verwijzing naar (de enige) God is een hoofdletter juist. De kleine letter is juist in een algemene of versterkende betekenis en in vloeken.

God is met een hoofdletter als het naar het enige opperwezen van een godsdienst verwijst - meestal het christendom, maar ook het jodendom en de islam. Het is de naam van een heilig wezen of een heilige persoon. De hoofdletter drukt zowel het naamkarakter uit als eerbied voor de heiligheid.

In samenstellingen waarin God direct naar dit opperwezen verwijst, blijft de hoofdletter staan:

Godsgezant
Godsrijk (het koninkrijk van God)
van Godswege
Ook in uitdrukkingen waarin God als het ware wordt aangeroepen of waarin hij figureert, heeft de spelling God de voorkeur.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 25 sep 2017 12:56

Radical schreef:Goedemiddag Chaja: zou het kunnen dat ik inderdaad (en ook andere) geen probleem hebben met langere postings ?
wat is lang en wat is kort ?? begrijp je wat ik bedoel ""perceptie"" jij kunt de draad niet vast houden, en voor een ander is het een duidelijke uitgebreide uitleg.
:D


Volgens mij heeft iedereen er problemen mee, maar doe jij net alsof je het niet snapt. Heel irritant. En spellen kan je ook al niet, zo te lezen. ](*,)


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten