Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 14 jan 2017 17:48

Dat ik 's morgen zo laat wakker word.
Ik ga op tijd naar bed, maar dan heb ik 's nachts een tijd dat ik niet kan slapen. Ofwel: inefficiënt gebruik van mijn nachttijd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor lekkerbek » 14 jan 2017 20:31

Er zijn ook wekkers te koop. :wink:
Als je dan gewoon op tijd wakker wordt heb je kans dat je de nacht erna gewoon weer goed slaapt. Maar als je aan een eigen ritme gaat toegeven dan krijg je dat.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Chaya » 16 jan 2017 14:01

Boekenlezer schreef:Dat ik 's morgen zo laat wakker word.
Ik ga op tijd naar bed, maar dan heb ik 's nachts een tijd dat ik niet kan slapen. Ofwel: inefficiënt gebruik van mijn nachttijd.

Slapen lukt nu eenmaal niet op commando, bij de meeste mensen.
Ik baal ook als ik wakker lig, vooral als ik weet dat de wekker megavroeg gaat ratelen.
Maar ja, wat doe je eraan? Slaap je niet, dan rust je toch, moet je dan maar denken.
Het kan ook zijn dat je te vroeg naar bed gaat. Het is een misvatting dat iedereen 8 of 9 uur slaap nodig zou hebben.
Sommige mensen hebben aan 6 uur, of zelfs 5 uur al genoeg. Het gaat erom of je uitgerust en fit wakker wordt.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 17 jan 2017 15:49

lekkerbek schreef:Er zijn ook wekkers te koop. :wink:
Als je dan gewoon op tijd wakker wordt heb je kans dat je de nacht erna gewoon weer goed slaapt. Maar als je aan een eigen ritme gaat toegeven dan krijg je dat.

Het duurt gewoon te lang voordat het licht is, dat is het probleem.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor lekkerbek » 17 jan 2017 17:23

Daar heb ik nooit last van, altijd licht hier, ben het zonnetje in huis :lol:

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Chaya » 17 jan 2017 17:56

Boekenlezer schreef:Het duurt gewoon te lang voordat het licht is, dat is het probleem.

Huh :?:
Dan snap ik dit niet:
Boekenlezer schreef:Dat ik 's morgen zo laat wakker word.
Ik ga op tijd naar bed, maar dan heb ik 's nachts een tijd dat ik niet kan slapen. Ofwel: inefficiënt gebruik van mijn nachttijd.

Wat heeft dat dan met licht te maken?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 10 feb 2017 17:39

Ik heb last van een verkoudheid, die omgekeerd evenredig lijkt te zijn aan de temperatuur buiten. Juist nu het op z'n koudst is, is de verkoudheid op z'n ergst. En dat nodigt niet uit tot even naar buiten gaan. Ik voel me op deze manier een beetje gevangen in huis. :(
En koud is het buiten! Het zijn temperaturen onder het vriespunt, de hele dag al.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor jaccootje85 » 28 feb 2017 22:44

Ik baal van m'n pijnlijke knie waardoor ik slechter slaap en dat ik daardoor niet de hele dag het zonnetje in huis kan zijn... =;
Szent az Úr

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor lekkerbek » 02 mar 2017 17:47

Vervelend Jacootje85! Slik je wel voldoende pijnstillers? Anders misschien iets sterkers vragen?
Sterkte!

Marleen1987
Verkenner
Verkenner
Berichten: 75
Lid geworden op: 22 feb 2017 23:14

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Marleen1987 » 02 mar 2017 17:51

Ik baal van dat ik vandaag niet kon sporten omdat ik ziek was en dat er weer medicijnen moeten worden verhoogt.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Chaya » 04 mar 2017 14:20

Dat het absoluut niet lukt om poes een tabletje a.b. op een normale manier in te laten nemen.
Heel in een beetje tonijnpaté, nee, ze likt de paté op en het tabletje ligt er nog. Ook na tig pogingen.
Dan maar fijnstampen, nee, ze is met geen mogelijkheid te verleiden om het sardientje dan op te eten.
Assistente gevraagd, wij gooien de tablet in haar keeltje en spuiten een beetje water in haar bekje, dan moet ze slikken.
Geprobeerd, even later ligt het tabletje op de grond.
De enige manier is nu om haar in een grote handdoek te rollen, wat al een gedoe is, ze loopt nu bij me weg als ik de handdoek pak.
En het tabletje in haar bekje te wurmen, over keeltje wrijven en wachten.....
Nog 8 te gaan. 8-[
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor coby5 » 04 mar 2017 17:27

Vind je eindelijk een leuke vent, mot ie weer op z'n ouders passen en komt nooit langs. Ach misschien moet ik er maar blij om zijn. Het is toch altijd een ramp.

Gebruikersavatar
mona
Majoor
Majoor
Berichten: 1990
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:06

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mona » 04 apr 2017 10:03

Een levensgrote foto van twee zoenende mannen op de voorpagina van onze ochtendkrant.
Daarbij op elke pagina foto's van homo's of lebo's hand in hand.
Mijn verzadigingsniveau - mbt tot dit onderwerp - begint al aardig in zicht te komen.

Ik hoef geen kussende mannen, vrouwen of man en vrouw als voorpagina nieuws te zien.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Johan100 » 04 apr 2017 12:46

Sticker op je brievenbus 'geen reclamefolders en geen krantjes' is een optie.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Chaya » 04 apr 2017 15:56

mona schreef:Een levensgrote foto van twee zoenende mannen op de voorpagina van onze ochtendkrant.
Daarbij op elke pagina foto's van homo's of lebo's hand in hand.
Mijn verzadigingsniveau - mbt tot dit onderwerp - begint al aardig in zicht te komen.

Ik hoef geen kussende mannen, vrouwen of man en vrouw als voorpagina nieuws te zien.

Het was een statement. Vanwege de mishandeling van de 2 mannen. (Helaas blijkt het toch anders te zijn dan aanvankelijk werd gezegd.
Volgens de advocaat van de daders is het stel begonnen en is er geen betonschaar gebruikt.
Hopelijk zullen de camerabeelden uitwijzen wie gelijk heeft.)

Ik weet niet welke krant jij leest, ik heb hier het AD maar dat wordt ook steeds meer een boulevard-glossy.
Het bericht dat een NOS journaallezeres het aanlegt met een presentator, domineert de diverse pagina's EN columns.
Sinds wanneer heeft dit nieuwswaarde??
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten