verkiezingen 2017

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: Op welke partij gaan we stemmen en waarom?

Berichtdoor elburger » 12 feb 2017 13:05

Ik stem op de SGP.
Ben het niet met al hun standpunten eens, vooral betreffende hun standpunten mbt tot vrouwen.
Maar het SGP heeft de meest christelijke invalshoek.
Waar andere christelijke partijen de C van christelijk wel voeren maar bijna niet meer uitvoeren.

Ik las gisteren trouwens een item over het stemgedrag van veel niet PVV-VVD stemmers.
Met name vanuit D'66, PVDA, CDA, Groenlinks en enkele kleine partijen, overweegt men daar om niet op hun partij te stemmen maar op de VVD om de PVV de wind uit de zeilen te nemen.
Dan zijn wij hier in NL toch wel erg ver van de democratie verwijdert.
Men verloochend hun eigen partij omdat men bang is.
Kom op zeg.
De PVV zal nooit de regerende partij worden, of de meeregerende partij.
En 76 zetels zal Wilders nooit halen.
Net zoals de SGP ooit 25 zetels zal halen.
Waarom dus stemmen op de VVD?
Daar wordt je als sociale Nederlander ook niet echt bij van, neem ik aan.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor Prisma23 » 12 feb 2017 13:27

Yoshi schreef:De SP is in ieder geval voor zondagsrust. En verder nemen ze de naastenliefde ook serieus.
Vanuit mijn christelijke perspectief heel wat minde discutabel om op te stemmen als op de SGP.


Helemaal mee eens!
In het OT richt God zich op tot het volk en in het NT richt Jezus zich tot de schare. Jezus is zelfs gestorven voor alle mensen!
De Bijbelse lijn is dus dat het collectief boven het individu gaat.
Nagenoeg alle partijen zijn doordrenkt met het liberalisme en/of het individualisme.
De enige partij die nog enigszins neigt naar de Bijbelse collectieve lijn is inderdaad de SP

Gebruikersavatar
Teus
Majoor
Majoor
Berichten: 2406
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:14

Re: Op welke partij gaan we stemmen en waarom?

Berichtdoor Teus » 12 feb 2017 13:36

@Elburger, al eens verdiept in de standpunten van Jezusleeft?

Ben het ook niet helemaal met hun standpunt eens dat vrachtwagens niet meer in mogen halen maar is van minder belang.
Maar dat is dan ook het enige.
Wat sowieso het voordeel heeft dat je op zondag hun standpunten met behulp van de Bijbel kan bekijken en overdenken. :)
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor hans0166 » 12 feb 2017 19:31

Prisma23 schreef:De enige partij die nog enigszins neigt naar de Bijbelse collectieve lijn is inderdaad de SP


SP en bijbels...
denk dat je beter over " de enige partij die neigt naar een collectieve lijn " spreekt

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Op welke partij gaan we stemmen en waarom?

Berichtdoor Marnix » 12 feb 2017 23:45

Ik stem ChristenUnie of GroenLinks denk ik. Waarschijnlijk CU. Jezus Leeft stem ik niet omdat het te klein is en we al 2 (of 3) christelijke partijen hebben. Versplintering is er al genoeg in de politiek en in christelijk Nederland. En ik ben het totaal niet met hun EU-standpunt eens.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4612
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Re: Op welke partij gaan we stemmen en waarom?

Berichtdoor Spreeuw » 13 feb 2017 10:01

Marnix schreef:Ik stem ChristenUnie of GroenLinks denk ik. Waarschijnlijk CU. Jezus Leeft stem ik niet omdat het te klein is en we al 2 (of 3) christelijke partijen hebben. Versplintering is er al genoeg in de politiek en in christelijk Nederland. En ik ben het totaal niet met hun EU-standpunt eens.



Waarom overweegt u als christen op GroenLinks te stemmen? Dat is één van de partijen die haantje de voorste is in het promoten van het plegen van abortus en euthanasie. Zie: https://groenlinks.nl/standpunten/abortus en https://groenlinks.nl/standpunten/euthanasie

Het is waar dat ongewenst zwanger zijn een last kan zijn en dat het ondraaglijk en uitzichtloos lijden erg vervelend is en depressief maakt. Toch gaan abortus en euthanasie dwars tegen Gods geboden in. In de Bijbel staat (Exodus 20:13): "Gij zult niet doodslaan." Er moeten daarom alternatieven voor abortus en euthanasie aangeboden worden.

De keuze voor GroenLinks had ik niet van u verwacht, Marnix!

Ook de ChristenUnie valt mij tegen als christelijke partij. Een partij die zich christelijk noemt en mijns inziens een aantal christelijke standpunten heeft, maar tegelijkertijd evenveel ruimte biedt aan andere godsdiensten als het gaat om vrijheid van godsdienst. Op de site van de CU staat bijvoorbeeld:
Geloofsvrijheid.
God maakt mensen verantwoordelijk door ze vrijheid te geven. De overheid beschermt en respecteert deze vrijheid. Alle mensen hebben het recht om in vrijheid hun geloof en overtuiging te delen, met elkaar, met hun kinderen en in de samenleving.
Zie: https://www.christenunie.nl/grondslag

Deze statements van de CU zijn onbijbels. De partij spreekt hier weliswaar over het werk van God, maar geeft er vervolgens een onbijbelse draai aan. God maakt mensen inderdaad verantwoordelijk, maar dan wel om Hem te dienen en dat verzwijgt de CU hier. De CU verzwijgt dat in de samenleving alleen Gods Woord het voor het zeggen moet hebben.

Daarom stem ik op de Staatkundig Gereformeerde Partij. Deze partij is ook niet volmaakt, maar is wel de enige partij die voor een voluit christelijk Nederland staat. Zie: https://vooreenchristelijknederland.sgp.nl/

"O land, o land, o land, hoor naar het woord van de HEERE!" (Jeremia 22:29)

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor elburger » 13 feb 2017 10:37

"Teus schreef"

@Elburger, al eens verdiept in de standpunten van Jezusleeft?

Ben het ook niet helemaal met hun standpunt eens dat vrachtwagens niet meer in mogen halen maar is van minder belang.
Maar dat is dan ook het enige.
Wat sowieso het voordeel heeft dat je op zondag hun standpunten met behulp van de Bijbel kan bekijken en overdenken. :)


Ik heb mij net eens even verdiept in het verkiezingsprogramma van deze partij.
Is inderdaad een goed gefundeerd programma ook wat betreft christelijke normen en waarden.
Natuurlijk is het zo, zoals bij iedere partij, dat je het niet overal mee eens bent.

Een mogelijkheid om eens te gaan overdenken, Jezusleeft.
Alleen jammer dat deze partij geen zetel zal gaan behalen tijdens deze verkiezingen.
Maar misschien kan men een samenwerkingsverband aangaan met één van de kleine christelijke partijen?!

Als ik zie dat in de peilingen "Denk" een zetel kan behalen, waarom "Jezusleeft" niet?!
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor benefietdiner » 13 feb 2017 10:43

Welke christen denk na.
Als het zo doorgaat met de islamiseren van Nederland worden we over 10 jaar onderdrukt en kunnen we niet meer in vrijheid leven.
Geert Wilders waarschuwde vanaf 2005 over de gevolgen van de islamiseren en ze lachten hem uit.
Vandaag zien we de gevolgen van die zelfde islam in heel Europa.
De elite wuiven en kijken het nog steeds gedeeltelijk of geheel weg.
Over 10 jaar is het te laat dan is een omkering niet meer mogelijk.
Daarom stem ik op de PVV.
Niet omdat de PVV zo’n christelijk partij is maar omdat dat de enige partij is die het gevaar van de islamiseren ziet.
Ook de SGP ziet echt wel de islamiseren van Nederland, vandaar hun manifest net voor de verkiezingen maar ze durven er nog steeds niet helder mee voor de dag te komen. Dat is deels te begrijpen want ander moet ook Kees van de Staaij net eender beveiligd worden als Wilders en daar hebt hij geen zin in.

En……. beste mede christen kom nou niet aan met de mededeling dat de PVV of ik angst verkondigd.
Iedereen weet dat Turkije, Egypte, Noord-Afrika, Libanon, Syrië, Irak, Iran, Afghanistan en andere islamitische landen (met al zijn er 57) zijn bijna 100% moslim. Deze landen waren (oorspronkelijk) christen, boeddhist, zoroastrische of hindoe. Hoe nauwkeurig is de wijziging van de islam plaats?

Als u de conventionele geschiedschrijving te lezen, zodat het lijkt alsof boem! Al deze landen waren islamitische plotseling. Maar dat was altijd een historische gebeurtenis; Het is niet dat het "gebeurde gewoon op die manier." In werkelijkheid is het hele verhaal van de opkomst van het islamitisch imperialisme zelfs niet ontkend in het curriculum van de westerse geschiedschrijving maar ontkende gewoon. We zijn niet op de hoogte over de manier waarop de islam elke natie, waarin hij wordt herinnerd in een puur islamitisch land is getransformeerd, zoals werd gedaan, als gevolg van die ideologie en wat de gevolgen zijn.

Onze geschiedenis ontkent de waarheid van de islamisering van beschavingen en dat de islam ooit betrokken is. Het was de Turken , die Arabieren , de heide . De islam is niet de drijvende kracht, maar slechts elke etnische groepen. Laten we eens kijken naar het verhaal een beetje meer op de voet en vragen ons af: hoe veel ongelovigen kafir kwamen om in de islamitische veroveringsoorlogen? Men kan een genoemd met betrekking tot de ene of de andere strijd, de reactie van ETABLISHMENTS maar over de kwestie van het aantal door middel van nummer te vinden jihad wordt vermoord nul, niente, niets. In werkelijkheid is er geen compilatie van door middel van jihad gedood ongelovigen. Zoals je kunt zien: de islam gebeurt gewoon.

Bron: http://derprophet.info/inhalt/anhang34-htm/

'Ik waarschuw niet voor niets'
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/ik-waar ... haring_web

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Op welke partij gaan we stemmen en waarom?

Berichtdoor Marnix » 13 feb 2017 11:29

Spreeuw schreef:

Waarom overweegt u als christen op GroenLinks te stemmen? Dat is één van de partijen die haantje de voorste is in het promoten van het plegen van abortus en euthanasie. Zie: https://groenlinks.nl/standpunten/abortus en https://groenlinks.nl/standpunten/euthanasie

Het is waar dat ongewenst zwanger zijn een last kan zijn en dat het ondraaglijk en uitzichtloos lijden erg vervelend is en depressief maakt. Toch gaan abortus en euthanasie dwars tegen Gods geboden in. In de Bijbel staat (Exodus 20:13): "Gij zult niet doodslaan." Er moeten daarom alternatieven voor abortus en euthanasie aangeboden worden.

De keuze voor GroenLinks had ik niet van u verwacht, Marnix!

Ook de ChristenUnie valt mij tegen als christelijke partij. Een partij die zich christelijk noemt en mijns inziens een aantal christelijke standpunten heeft, maar tegelijkertijd evenveel ruimte biedt aan andere godsdiensten als het gaat om vrijheid van godsdienst. Op de site van de CU staat bijvoorbeeld:
Geloofsvrijheid.
God maakt mensen verantwoordelijk door ze vrijheid te geven. De overheid beschermt en respecteert deze vrijheid. Alle mensen hebben het recht om in vrijheid hun geloof en overtuiging te delen, met elkaar, met hun kinderen en in de samenleving.
Zie: https://www.christenunie.nl/grondslag

Deze statements van de CU zijn onbijbels. De partij spreekt hier weliswaar over het werk van God, maar geeft er vervolgens een onbijbelse draai aan. God maakt mensen inderdaad verantwoordelijk, maar dan wel om Hem te dienen en dat verzwijgt de CU hier. De CU verzwijgt dat in de samenleving alleen Gods Woord het voor het zeggen moet hebben.

Daarom stem ik op de Staatkundig Gereformeerde Partij. Deze partij is ook niet volmaakt, maar is wel de enige partij die voor een voluit christelijk Nederland staat. Zie: https://vooreenchristelijknederland.sgp.nl/

"O land, o land, o land, hoor naar het woord van de HEERE!" (Jeremia 22:29)


Geen enkele partij heeft een lijn waar ik voor 100% achter sta. Dus kijk ik naar waar ik het voor het grootste deel mee eens ben en neem ik in de overweging ook mee hoeveel invloed een partij heeft. Wat onbijbels is en wat bijbels, daarover verschillen we allicht van mening. Ik vind vrijheid van godsdienst wel degelijk bijbels. Je kan in een land waarin het christendom een kleine groep is, niet met een of ander theocratisch model komen waarin er geen ruimte is voor godsdiensten behalve voor het christendom. We leven in een seculier land, niet in een christelijk land. Wil je dus ruimte om je godsdienst in alle vrijheid te kunnen uitoefenen, dan moet je daarin geen onderscheid maken. We leven niet in Israel in de tijd van het OT. Daarnaast houdt christelijke politiek voor mij in dat je zorg draagt voor de aarde, voor de schepping, opkomt voor de zwakken in de samenleving.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Op welke partij gaan we stemmen en waarom?

Berichtdoor hans0166 » 13 feb 2017 11:34

Spreeuw schreef:
"O land, o land, o land, hoor naar het woord van de HEERE!" (Jeremia 22:29)


je verdient de eerste prijs met het uit het verband rukkken van deze tekst ...
dit is Jeremia tegen Jechonja ... en niet Jeremia tegen Nederlandse parlementsverkiezingen 2017

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor Katlheen » 13 feb 2017 11:57

Het is per definitie al lastig te spreken van christelijke politiek. Kijk maar naar het aantal kerken en stromingen die er zijn, allen baseren zich op de bijbel en hebben hun eigen interpretatie. Dus, wat is dan christelijke politiek? Of welke partij heeft als enige de echte christelijke standpunten? Jezus hield zich bijzonder afzijdig van politiek, en het OT is niet van toepassing op de TK 2017 verkiezingen. Sowieso vind ik het OT niet van toepassing op het heden in veel dingen.
De SGP streeft een theocratie na. Is dat een theocratie gebaseerd op reformatorische gronden? Want dan kan ik als Oud-Katholiek wel inpakken en emigreren.

Christelijke politiek bestaat naar mijn mening niet. Je kunt vanuit een christelijke overtuiging wel politiek bedrijven, maar je kunt niet zeggen dat jouw partij standpunten christelijk zijn. Alsof er een verkiezingsprogramma in de bijbel zou staan.

Ik stem dus rationeel op wat mij het beste lijkt, zodoende kom ik bij Forum voor Democratie uit.

En waar de CU trouwens zegt dat er vrijheid van godsdienst is en dat het voor iedereen dus vrij staat om te geloven, daar kan ik me dan wel in vinden. Het christelijk geloof is bij uitstek een geloof van keuze van mensen. Dat hoeft de SGP mij niet op te dringen.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor Tante Pollewop » 13 feb 2017 12:03

benefietdiner schreef:Welke christen denk na.
Als het zo doorgaat met de islamiseren van Nederland worden we over 10 jaar onderdrukt en kunnen we niet meer in vrijheid leven.
Geert Wilders waarschuwde vanaf 2005 over de gevolgen van de islamiseren en ze lachten hem uit.
Vandaag zien we de gevolgen van die zelfde islam in heel Europa.
De elite wuiven en kijken het nog steeds gedeeltelijk of geheel weg.
Over 10 jaar is het te laat dan is een omkering niet meer mogelijk.
Daarom stem ik op de PVV.
Niet omdat de PVV zo’n christelijk partij is maar omdat dat de enige partij is die het gevaar van de islamiseren ziet.
Ook de SGP ziet echt wel de islamiseren van Nederland, vandaar hun manifest net voor de verkiezingen maar ze durven er nog steeds niet helder mee voor de dag te komen. Dat is deels te begrijpen want ander moet ook Kees van de Staaij net eender beveiligd worden als Wilders en daar hebt hij geen zin in.

En……. beste mede christen kom nou niet aan met de mededeling dat de PVV of ik angst verkondigd.
Iedereen weet dat Turkije, Egypte, Noord-Afrika, Libanon, Syrië, Irak, Iran, Afghanistan en andere islamitische landen (met al zijn er 57) zijn bijna 100% moslim. Deze landen waren (oorspronkelijk) christen, boeddhist, zoroastrische of hindoe. Hoe nauwkeurig is de wijziging van de islam plaats?

Als u de conventionele geschiedschrijving te lezen, zodat het lijkt alsof boem! Al deze landen waren islamitische plotseling. Maar dat was altijd een historische gebeurtenis; Het is niet dat het "gebeurde gewoon op die manier." In werkelijkheid is het hele verhaal van de opkomst van het islamitisch imperialisme zelfs niet ontkend in het curriculum van de westerse geschiedschrijving maar ontkende gewoon. We zijn niet op de hoogte over de manier waarop de islam elke natie, waarin hij wordt herinnerd in een puur islamitisch land is getransformeerd, zoals werd gedaan, als gevolg van die ideologie en wat de gevolgen zijn.

Onze geschiedenis ontkent de waarheid van de islamisering van beschavingen en dat de islam ooit betrokken is. Het was de Turken , die Arabieren , de heide . De islam is niet de drijvende kracht, maar slechts elke etnische groepen. Laten we eens kijken naar het verhaal een beetje meer op de voet en vragen ons af: hoe veel ongelovigen kafir kwamen om in de islamitische veroveringsoorlogen? Men kan een genoemd met betrekking tot de ene of de andere strijd, de reactie van ETABLISHMENTS maar over de kwestie van het aantal door middel van nummer te vinden jihad wordt vermoord nul, niente, niets. In werkelijkheid is er geen compilatie van door middel van jihad gedood ongelovigen. Zoals je kunt zien: de islam gebeurt gewoon.

Bron: http://derprophet.info/inhalt/anhang34-htm/

'Ik waarschuw niet voor niets'
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/ik-waar ... haring_web


Tjonge, ik heb zelden zoveel onzin bij elkaar gezien en dan ook nog zo slecht geschreven. Geen touw aan vast te knopen!

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Op welke partij gaan we stemmen en waarom?

Berichtdoor benefietdiner » 13 feb 2017 12:04

Marnix schreef: We leven in een seculier land, niet in een christelijk land.

Helaas heb je gelijk zie hieronder het Lijsje van de EO

Afbeelding

Maar concludeer ook dat het in een tijd van 50 jaar kan veranderen.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor Marnix » 13 feb 2017 13:43

benefietdiner schreef:Welke christen denk na.
Als het zo doorgaat met de islamiseren van Nederland worden we over 10 jaar onderdrukt en kunnen we niet meer in vrijheid leven.
Geert Wilders waarschuwde vanaf 2005 over de gevolgen van de islamiseren en ze lachten hem uit.
Vandaag zien we de gevolgen van die zelfde islam in heel Europa.
De elite wuiven en kijken het nog steeds gedeeltelijk of geheel weg.
Over 10 jaar is het te laat dan is een omkering niet meer mogelijk.
Daarom stem ik op de PVV.
Niet omdat de PVV zo’n christelijk partij is maar omdat dat de enige partij is die het gevaar van de islamiseren ziet.
Ook de SGP ziet echt wel de islamiseren van Nederland, vandaar hun manifest net voor de verkiezingen maar ze durven er nog steeds niet helder mee voor de dag te komen. Dat is deels te begrijpen want ander moet ook Kees van de Staaij net eender beveiligd worden als Wilders en daar hebt hij geen zin in.

En……. beste mede christen kom nou niet aan met de mededeling dat de PVV of ik angst verkondigd.
Iedereen weet dat Turkije, Egypte, Noord-Afrika, Libanon, Syrië, Irak, Iran, Afghanistan en andere islamitische landen (met al zijn er 57) zijn bijna 100% moslim. Deze landen waren (oorspronkelijk) christen, boeddhist, zoroastrische of hindoe. Hoe nauwkeurig is de wijziging van de islam plaats?

Als u de conventionele geschiedschrijving te lezen, zodat het lijkt alsof boem! Al deze landen waren islamitische plotseling. Maar dat was altijd een historische gebeurtenis; Het is niet dat het "gebeurde gewoon op die manier." In werkelijkheid is het hele verhaal van de opkomst van het islamitisch imperialisme zelfs niet ontkend in het curriculum van de westerse geschiedschrijving maar ontkende gewoon. We zijn niet op de hoogte over de manier waarop de islam elke natie, waarin hij wordt herinnerd in een puur islamitisch land is getransformeerd, zoals werd gedaan, als gevolg van die ideologie en wat de gevolgen zijn.

Onze geschiedenis ontkent de waarheid van de islamisering van beschavingen en dat de islam ooit betrokken is. Het was de Turken , die Arabieren , de heide . De islam is niet de drijvende kracht, maar slechts elke etnische groepen. Laten we eens kijken naar het verhaal een beetje meer op de voet en vragen ons af: hoe veel ongelovigen kafir kwamen om in de islamitische veroveringsoorlogen? Men kan een genoemd met betrekking tot de ene of de andere strijd, de reactie van ETABLISHMENTS maar over de kwestie van het aantal door middel van nummer te vinden jihad wordt vermoord nul, niente, niets. In werkelijkheid is er geen compilatie van door middel van jihad gedood ongelovigen. Zoals je kunt zien: de islam gebeurt gewoon.

Bron: http://derprophet.info/inhalt/anhang34-htm/

'Ik waarschuw niet voor niets'
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/ik-waar ... haring_web


Ik ken een hoop moslims in mijn buurt die beter Nederlands kunnen... Wat een warrig verhaal vol taalfouten.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: verkiezingen 2017

Berichtdoor Race406 » 13 feb 2017 14:15

Google translate... ](*,) Als je geloofwaardig wilt overkomen doe dat dan in ieder geval niet zo. Dit zorgt ervoor dat de mensen die dit gedachtegoed aanhangen onsterfelijk voor paal gezet worden.....
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten