Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 19 aug 2015 17:12

Ik droomde over een vakantie, die zo ongeveer in mijn woonplaats was. Het was een groepsvakantie. Ik had gedachten over naar Zeeland gaan met het OV, maar bedacht toen dat dat wel eens vier uur kon duren! Verder was de groep niet zo oplettend als het ging om er oog voor te hebben als je nog bij niemand was ingestapt. Dan konden ze zo wegrijden.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 03 sep 2015 21:13

Er kwam in mijn droom iets voor over staan in een roeiboot, die daardoor kantelde. Ik zie een link met een video die ik gisteravond bekeken heb.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 19 sep 2015 08:04

Ik was aan het fotograferen, maar er mislukte foto's vanwege veel te lange belichtingstijd (gevoeligheid stond veel te laag). En er kwam een meisje in voor, die ik maar eens besloot een glimlach te geven.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 24 sep 2015 16:57

Vanmorgen droomde ik in de te late tijd - ik versliep mij een beetje - iets over vliegtuigen. Er kwamen ook allerlei kleuren in voor van nationaliteiten (vlaggen).
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

mohamed

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor mohamed » 24 sep 2015 19:11

Ik heb begrepen dat het een zonde is als je met begerige ogen kijkt naar een getrouwde vrouw, toch?

Zo droomde ik vannacht over een ongetrouwde vrouw die me niet meer wil zien. Voor zover ik weet is ze nog alleenstaand althans. Is dat een zondige droom?

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor pindas83 » 24 sep 2015 21:57

mohamed schreef:Ik heb begrepen dat het een zonde is als je met begerige ogen kijkt naar een getrouwde vrouw, toch?

Zo droomde ik vannacht over een ongetrouwde vrouw die me niet meer wil zien. Voor zover ik weet is ze nog alleenstaand althans. Is dat een zondige droom?



Het is zonde dat ze je niet meer wil zien natuurlijk....

mohamed

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor mohamed » 24 sep 2015 22:27

mohamed schreef:Ik heb begrepen dat het een zonde is als je met begerige ogen kijkt naar een getrouwde vrouw, toch?

Zo droomde ik vannacht over een ongetrouwde vrouw die me niet meer wil zien. Voor zover ik weet is ze nog alleenstaand althans. Is dat een zondige droom?

pindas83 schreef:Het is zonde dat ze je niet meer wil zien natuurlijk....

:mrgreen:

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 26 sep 2015 06:34

Er kwamen allerlei mensen in voor, waaronder ook een dame op wie ik verliefd ben geweest. Op een gegeven moment liet ik een flinke boer in haar nabijheid. Toen dacht ik wel even: "Op die manier maak ik mezelf ook niet populair bij haar. Maakt voor nu niet uit. Maar ik weet niet hoe ik erover ga denken in een verdere toekomst."
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 01 okt 2015 23:40

Dat ik ergens ging wandelen, maar dat ik mijn fotografietas liet liggen. Daar was ik na een tijdje een behoorlijk aantal kilometers vandaan. Dan wordt het spannend of alles nog op zijn plek ligt, dus moet je er toch eens naar toe. Zo ver kwam het echter niet, want toen werd ik wakker. Niks aan de hand dus.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 14 nov 2015 08:29

Ik droomde dat ik op vakantie was met een groep. Op een gegeven moment wilde ik gaan douchen. Dus ik trok mijn kleren uit (ik hield mijn onderbroek aan), en ik liep naar de badkamer. Net voor mij stapt er dan een groep van vijf dames de badkamer binnen! Kan ik daar weer op gaan zitten wachten. :? En geen idee hoe lang dat gaat duren. Ik was onaangenaam verrast. Na een tijdje besloot ik weer terug te gaan naar mijn eigen kamer.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 23 jan 2016 18:09

Ik ben blijkbaar de enige die kan dromen.

Van afgelopen nacht/vanmorgen herinner ik mij iets over reizen naar een stad, en dat ik de volgende dag ergens zou gaan werken. En wel bij een bedrijf waarvoor ik in 1997-2001 werkte, via een uitzendbureau waarvoor ik afgelopen jaar in september gewerkt heb.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Johan100 » 23 jan 2016 19:22

wel bijzondere dromen heb je boekenlezer. Ik droom ook regelmatig, maar ik weet vaak niet meer wat ik gedroomd heb de dag erna.
Vaak zijn het onderwerpen waar je je de dag ervoor mee bezig gehouden hebt volgens mij.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
_Sjors_
Luitenant
Luitenant
Berichten: 662
Lid geworden op: 06 dec 2015 14:22

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor _Sjors_ » 24 jan 2016 23:59

Boekenlezer schreef:Ik ben blijkbaar de enige die kan dromen.


Zeker niet, ik droom elke nacht. Soms herinner ik me de dromen, meestal vervagen ze snel weer. Volgens mij is het zo, dat dingen waar we overdag erg druk mee geweest zijn vanuit ons onderbewuste weer een rol gaan spelen. Vaak worden deze zaken in mijn dromen uit zijn voegen getrokken weergegeven. Ik heb vaak dromen die weer terugkomen, maar dan in een ander jasje. Blijkbaar ben ik nog niet zo heilig als dat ik wel zou willen zijn. Daarom dat ik verder ook niet inga op de inhoud van mijn dromen. [-X Soms ben ik zo druk met dromen, dat ik er moe van wakker wordt.


Met vriendelijke groeten,

Sjors.
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Chaya » 25 jan 2016 15:36

Boekenlezer schreef:Ik ben blijkbaar de enige die kan dromen.

Nee hoor. Ik slik momenteel een medicijn wat als bijwerking heeft: levendiger dromen.
Nou, dat klopt inderdaad.
Wat ik tijdens de dag zie en lees, brei ik snachts tot een ongeloofwaardig verhaal waarin ikzelf de hoofdrol speel. :mrgreen:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 27 jan 2016 18:47

In de nacht van zaterdag op zondag droomde ik ook weer over werken. Ik denk dat het een uitzendbaantje was. Het speelde ergens in de winkelstraat van mijn dorp af, althans, daar doet het mij aan denken, maar verschillen met die omgeving waren er ook.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten