Moderator: Moderafo's
Chaya schreef:Geen positief bericht op Trouw
De Hollandse pot is nog altijd populair. Bijna de helft van de maaltijden die in Nederland worden genuttigd, bestaat uit aardappelen, vlees en groenten. De populairste groente is de sperzieboon, kipfilet is het meest gegeten stukje vlees. Geen volk ter wereld staat zo kort in de keuken voor de warme maaltijd als het Nederlandse: 18 minuten.
Ik voel me niet aangesproken, maar krijg het gemiddelde kennelijk niet omhoog.
Marnix schreef:18 minuten in de keuken.... dan schilt men de aardappels zeker ergens anders... en het doppen van de boontjes idem dito Mijn ervaring is dat ik met nederlands eten gemiddeld langer bezig ben dan met veel andere maaltijden. Deel van de tijdswinst zal hem wel zitten in het saaie 1 soort groente gebruiken. Hoef je niet zoveel te snijden.
Chaya schreef:Wie gebruikt er al langere tijd kokosolie en met welke toepassing(en)?
mohamed schreef:Alhoewel het best lekker zal zijn, is dat niet hoe Italianen een goeie lasagne maken. Ik ben meer van de Italiaanse orthodoxe keuken. Napolitaanse lasagne bijvoorbeeld en dan de versie met weinig of geen ei. Een pakje gebruiken vind ik een zwaktebod voor een goeie kok, sorry Marnix.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten