Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Faramir

Re: Ergernissen

Berichtdoor Faramir » 22 sep 2014 12:36

juf89 schreef:aangenomen zijn ergens, en dan een dag voor dat je begint met werken/contract tekenen, wordt je even verteld dat het toch niet doorgaat omdat ze het toch niet kunnen betalen ](*,) ](*,)

Dat is flink asociaal. Sterkte en succes met het vinden van een nieuwe baan.

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Ergernissen

Berichtdoor juf89 » 22 sep 2014 13:09

ja ik heb er ook echt ff flink de balen in, maar goed weer flink netwerken, en dan komt vast wel die hele leuke baan die voor mij bedoelt is :)
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Ergernissen

Berichtdoor mealybug » 22 sep 2014 23:08


Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 26 nov 2014 18:44

Ze hebben m'n favoriete poster Mr Happy geband van christian forums. De rotzakken en er mag niet over gesproken worden, dus heb ik lekker een goodbye topic aangemaakt en gezegd dat ze mij ook mogen bannen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 05 dec 2014 22:38

Ik ga maar weer een verrot duur huis huren van een particulier anders moet je 3 huurverklaringen hebben en weet ik wat en die kinderen houden hun kop niet en dat ergerlijke mens van boven komt continu z****. Grrrrrrr leuke sinterklaas, koppen dicht allemaal of dat rotmens komt weer.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Ergernissen

Berichtdoor johannes1 » 13 jan 2015 11:48

Dat andere mensen je tot ergernis kunnen zijn.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

mormeltje
Mineur
Mineur
Berichten: 195
Lid geworden op: 25 sep 2009 20:28

Re: Ergernissen

Berichtdoor mormeltje » 13 jan 2015 16:13

Het kind van de bovenbuurvrouw wat al een uur lang door de flat heen en weer aan het rennen is op schoenen. Pak je kind aan mens!
What goes around, comes around

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 14 jan 2015 10:12

mormeltje schreef:Het kind van de bovenbuurvrouw wat al een uur lang door de flat heen en weer aan het rennen is op schoenen. Pak je kind aan mens!

Hé buuf! Hoe gaat ie? Gezellig he, in een flat wonen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 14 jan 2015 15:38

Vervelende kindjes gewoon een doosje lucifers mee naar huis geven! :lol:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 14 jan 2015 20:02

mohamed schreef:Vervelende kindjes gewoon een doosje lucifers mee naar huis geven! :lol:

Vinden ze enig. Het brandalarm ging hier laatst af, omdat ik zo'n taartvuurwerkding op een oliebol had gezet. Toch maar even op het balkon gedaan.
Vandaag kwam er een kindje spelen en we gingen daar ook nog even heen. Vrijstaand kast van een huis, ze renden en gilden door het hele huis met z'n vijven. Ouders zaten lekker relaxt aan de eettafel met mij te beppen en vonden het prima. Zo ging het daar wel vaker. Heerlijk zeg, geen buren. Hij zei dat ze wel bij ze in de tuin mochten komen spelen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 14 jan 2015 20:28

mohamed schreef:Vervelende kindjes gewoon een doosje lucifers mee naar huis geven! :lol:

Boerin schreef:Vinden ze enig. Het brandalarm ging hier laatst af, omdat ik zo'n taartvuurwerkding op een oliebol had gezet. Toch maar even op het balkon gedaan.

Zo is dat! Kinderen horen binnen niet met vuur te spelen! [-X
Boerin schreef:Vandaag kwam er een kindje spelen en we gingen daar ook nog even heen. Vrijstaand kast van een huis, ze renden en gilden door het hele huis met z'n vijven. Ouders zaten lekker relaxt aan de eettafel met mij te beppen en vonden het prima. Zo ging het daar wel vaker. Heerlijk zeg, geen buren. Hij zei dat ze wel bij ze in de tuin mochten komen spelen.

Ja zonder buren zou ik ook wel lekker vinden, mijn bovenbuurman neigt er soms nogal naar zijn huis kort en klein te slaan en dat hoor ik ook.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Ergernissen

Berichtdoor Chaya » 07 feb 2015 14:27

De wasdroger die het op zaterdagmiddag plots opgeeft, met 3 grote volle manden nat wasgoed en de lijnen op zolder bezet met drogende voetbaltenuetjes. ](*,)
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 07 feb 2015 16:53

Chaya schreef:De wasdroger die het op zaterdagmiddag plots opgeeft, met 3 grote volle manden nat wasgoed en de lijnen op zolder bezet met drogende voetbaltenuetjes. ](*,)

Oh bah. De band van m'n bakfiets is lek, kan woensdag pas gemaakt worden.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Ergernissen

Berichtdoor Chaya » 07 feb 2015 20:24

Boerin schreef:Oh bah. De band van m'n bakfiets is lek, kan woensdag pas gemaakt worden.

Ach, van mij is het meer een zeurprobleem geloof ik. :mrgreen:
Ik baalde ff flink, stinkende voetbaltas weggewassen, daarna eigen was, handdoeken lekker in de droger zodat ze rul, dik en zacht zijn.
Maar nu zijn het dus plankies, omdat ze ouderwets aan de lijntjes drogen. :wink:
Dus jij moet nu lopen? Dat is een groter probleem dan het mijne.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 07 feb 2015 21:54

Chaya schreef:De wasdroger die het op zaterdagmiddag plots opgeeft, met 3 grote volle manden nat wasgoed en de lijnen op zolder bezet met drogende voetbaltenuetjes. ](*,)

Boerin schreef:Oh bah. De band van m'n bakfiets is lek, kan woensdag pas gemaakt worden.

Nergens voor nodig, als je nou even zo'n doos haalt:

Afbeelding
Niet op zon- en feestdagen aan beginnen.


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten