Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Als ik de afkeer van ISIS zie bij moslims in mijn omgeving, dan geloof ik deze mensen eerder dan ISIS en degenen die ISIS als de ware islam zien. Je bent in feite koren op de molen van het barbarendom dat ISIS heeft. Ik neem niet aan dat je dat wilt zijn.
salty schreef:@ineke -Kitty mn complimenten!
verdere info op http://www.faithfreedom.org/some-islamic-doctrines-2
Dan wordt het toch tijd dat je de Bijbel goed gaat lezen en verkondigen.Deti404 schreef: Met de Bijbel is dat precies hetzelfde. Als sommige christenen zich baseerden op een aantal teksten in met name het O.T., dan waren ze direct een oorlog gestart.
mannetje1977 schreef:ISIS vertegenwoordigd net zo min de WaRE Islam als dat de Westboro Baptist church het WARE christendom vertegenwoordigd
Als men dat niet wil zien, dan is men niet veel beter dan militante atheïsten die de extreme uitspattingen van godsdienst als maatstaf nemen om alle godsdienst af te wijzen als iets slechts.
Optimatus schreef:De moslims in mijn omgeving beweren heel iets anders en zijn heel wat minder haatdragend naar andere religies toe dan jij naar die van hen. Feitelijk ben jij net zo extremistisch als de extremisten die je haat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten