Moderator: Moderafo's
Bastiaan30 schreef:JeeWee schreef:Horeb schreef:voor mij houd de discussie op als je Gods woord als DE WAARHEID verwerpt. ik kan dan namelijk niet verder...
Beste Horeb, als jouw visie op Gods Woord de universele waarheid zou zijn, hadden we ook maar één kerk en niet zoveel splitsingen.
Kennelijk zijn er verschillende visies op dat ene Woord. Ook m.b.t. homoseksualiteit.
Ik neem toch niet aan dat je echt gelooft dat de hemel slechst VOL zal zijn met dat kleine groepje van mensen die net in dat ene refokerkje in Nederland zitten....
Misschien niet nee, maar denk je dat er wel praktiserende homo's zullen zijn ?
JeeWee schreef:schelpje3 schreef:Gek he, als ik aan jouw intenties twijfel
Je hebt je mond vol, maar je hart .... ?
Misschien is het wel aardig als je gewoon on topic blijft.
En in de tussentijd kun je wellicht als hemelpoortwachter solliciteren?
JeeWee schreef:Best bizar eigenlijk dat Jezus tijdens zijn omwandeling op aarde met geen woord sprak over homoseksuelen.
Wel lees ik op bijna elke bladzijde van de Evangeliën een felle aanval op de farizeeërs die keer op keer met de wet aan kwamen en precies wisten 'wat de Heere een gruwel' is...
Benamingen als adderengebroed en wit gepleisterde graven zijn niet mals...
Over felheid gesproken...
JeeWee schreef:JeeWee schreef:Best bizar eigenlijk dat Jezus tijdens zijn omwandeling op aarde met geen woord sprak over homoseksuelen.
Wel lees ik op bijna elke bladzijde van de Evangeliën een felle aanval op de farizeeërs die keer op keer met de wet aan kwamen en precies wisten 'wat de Heere een gruwel' is...
Benamingen als adderengebroed en wit gepleisterde graven zijn niet mals...
Over felheid gesproken...
is dit te ingewikkeld?
JeeWee schreef:Bastiaan30 schreef:JeeWee schreef:Beste Horeb, als jouw visie op Gods Woord de universele waarheid zou zijn, hadden we ook maar één kerk en niet zoveel splitsingen.
Kennelijk zijn er verschillende visies op dat ene Woord. Ook m.b.t. homoseksualiteit.
Ik neem toch niet aan dat je echt gelooft dat de hemel slechst VOL zal zijn met dat kleine groepje van mensen die net in dat ene refokerkje in Nederland zitten....
Daar ben ik absoluut van overtuigd.
Ik zou niet graag een oordeel willen vellen over mensen die de Heere op nummer 1 in hun (homo)relatie hebben staan.
Horeb schreef:JeeWee schreef:Bastiaan30 schreef:Beste Horeb, als jouw visie op Gods Woord de universele waarheid zou zijn, hadden we ook maar één kerk en niet zoveel splitsingen.
Daar ben ik absoluut van overtuigd.
Ik zou niet graag een oordeel willen vellen over mensen die de Heere op nummer 1 in hun (homo)relatie hebben staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten