Gezin en ... hobby's 2

Moderators: Memmem, Moderafo's

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Sterretje » 26 aug 2010 20:25

Succes met de creaties!!!
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Bumba » 27 aug 2010 08:06

@memmen: Als ik een creatie op het stoffenspektakel zie hangen van ABC, dan denk ik groot, maar ik heb 'ons' patroon nagemeten en de maten komen aardig overeen met gekochte kleding.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor LeChat » 27 aug 2010 08:53

Mijn tweede rok (een beetje van mij, een beetje van mama 8)) is af! Hij is erg leuk geworden. Ik ben niet zo van het foto's plaatsen hier, maar zal eens kijken of het dit keer lukt :).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor *Annet* » 27 aug 2010 09:10

oooooooo, wat was ik sagerijnig gisteravond. Mijn geliefde was nog een tijd aan het modderen geweest met het naaimachine. We dachten dat het door de andere spoeltjes kwam, die ik later als uitbreiding erbij had gekocht. Idd liggen die wat ruimer in het spoelhuis als de originele. Wat bleek nou: ik had de bovendraad niet goed ingeregen :oops: . Hij naaide weer perfect! Yes, nu snel ff het huis aanvegen en gaaaaaaaaaaaaan.

Was gister nog bij de lappenschuur geweest en zag weer eea leuks voor een dekbed:Afbeelding dit word nog gecombineerd met wat bijpassende stofjes. Hier heeft Caroline ook haar gordijnen van. Wil ook nog een pyama maken dus een rose en blauwe ruit moesten ook mee.

deze vind ik ook nog zo leuk voor een dekbedovertrek maar is wel erg dun:
Afbeelding

Dag Refoweb :mrgreen:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Bumba » 27 aug 2010 09:14

*Annet* schreef:oooooooo, wat was ik sagerijnig gisteravond. Mijn geliefde was nog een tijd aan het modderen geweest met het naaimachine. We dachten dat het door de andere spoeltjes kwam, die ik later als uitbreiding erbij had gekocht. Idd liggen die wat ruimer in het spoelhuis als de originele. Wat bleek nou: ik had de bovendraad niet goed ingeregen :oops: . Hij naaide weer perfect! Yes, nu snel ff het huis aanvegen en gaaaaaaaaaaaaan.

Was gister nog bij de lappenschuur geweest en zag weer eea leuks voor een dekbed:Afbeelding dit word nog gecombineerd met wat bijpassende stofjes. Hier heeft Caroline ook haar gordijnen van. Wil ook nog een pyama maken dus een rose en blauwe ruit moesten ook mee.

deze vind ik ook nog zo leuk voor een dekbedovertrek maar is wel erg dun:
Afbeelding

Dag Refoweb :mrgreen:


Hoi Annet :mrgreen: ,

Oeh, dat Pip-achtige stofje vind ik zoooo leuk! Misschien nog maar een memobord maken?

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor *Annet* » 27 aug 2010 09:18

ik was hier nog :D

je kunt bij de lappenschuur ook online bestellen. Google maar ff want ik weet niet of je linkjes mag plaatsen. Is reclame enzo

doei he
ja, dat is mijn mening dan he.....

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Sophie77 » 27 aug 2010 10:40

Wat grappig :D ... die felle stof heb ik gekocht voor de meidenkamer! Ik wil er een gewatteerd sprei van maken, een memobord a la Bumba en ik wil er de zitting + leuning van een stoeltje mee bekleden! Als het klaar is (duurt nog wel een poos want er wordt nog stevig verbouwd) plaats ik wel een fotootje!

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Sophie77 » 03 sep 2010 09:15

@ Nita: Ik keek nog even terug in het oude topic 'Gezin en ... hobby's' en zag toen je vraag over multicoat. Nog even een late reactie :wink: : je kunt het kopen in hobbywinkels. Daar kunnen ze je vast ook vertellen welk soort tegen warmte kan enzo.

Gebruikersavatar
mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 336
Lid geworden op: 14 apr 2008 21:13
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor mamavansophie » 03 sep 2010 14:28

ben ik ook weer (terug van vakantie).

ben nu druk bezig uitnodigingen voor sophies 4e verjaardag aan het maken. Als ze klaar zijn, zal ik ze wel showen hier (D.V. 15 sept wordt ze 4).

Annet, balen is dat he, als je naaimachine het ineens niet meer doet. Gelukkig was het dus toch opgelost =D>
Die stofjes zijn leuk ja! De Lapjesschuur heeft idd leuke stoffen. De stoffenkraam (gewoon punt nl erachter) heeft ook errug leuke dingen, voor niet te veel geld. Of onlinestoffen, die hebben ook altijd leuk spul.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor kwebbel » 05 sep 2010 18:36

ik maak foto's :D mogen die hier ook of is dit alleen maar voor naaien, breien, patchen en haken?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 336
Lid geworden op: 14 apr 2008 21:13
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor mamavansophie » 08 sep 2010 19:48

kwebbel schreef:ik maak foto's :D mogen die hier ook of is dit alleen maar voor naaien, breien, patchen en haken?
\

wat mij betreft wel :mrgreen: is er nog geen apart topic voor trouwens? ik heb een nieuwe camera en ik maak ook beeeergen met foto's :oops:

Heb ook weer een hoop geknutseld, zal snel eea op het forum showen.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor LeChat » 08 sep 2010 20:16

Er is onder Kunst c.s. toch een fototopic? Niet dat jullie van mij niet hier mogen plaatsen hoor :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor pannenkoek » 08 sep 2010 20:53

LeChat schreef:Er is onder Kunst c.s. toch een fototopic? Niet dat jullie van mij niet hier mogen plaatsen hoor :wink:



Ja foto-topic staat gewoon bij 'actieve onderwerpen'
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Memmem » 08 sep 2010 21:18

In het fototopic in algemeen krijg je (gevraagd en ongevraagd :lol: ) advies van deskundigen?over hoe je nog beter foto's kunt maken. Maar hier plaatsen mag ook.

Gebruikersavatar
mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 336
Lid geworden op: 14 apr 2008 21:13
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor mamavansophie » 08 sep 2010 21:38

dan ga ik eens kijken bij het fototopic :D

Hier nog een foto van wat speenkoorden die ik gisteren gemaakt heb

Afbeelding
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten