Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Suggesties zijn altijd welkom.

Moderators: henkie, Moderafo's

henkie
Beheerder

Re: Suggesties

Berichtdoor henkie » 14 jun 2017 08:57

Het is inderdaad vervelend en slordig maar om daar nu tijd in te gaan steken... :-?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Mortlach » 27 aug 2017 23:15

Ik zie tot mijn verbazing een nieuwe functie, de youtube-tag! Dat is echt erg handig! En volgens mij is de strikethrough ook nieuw. Ik wist al wel dat die werkte, maar nu er een snelknop voor is, is dat extra handig!
"Hydrogen is a light, odorless gas that, given enough time, starts wondering where it came from."
Edward Robert Harisson

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 04 sep 2017 08:47

Ja, leuk dat het kan inderdaad! Alleen weet nog niet iedereen het denk ik...

Ali636
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ali636 » 03 dec 2017 14:46

Suggestie. Waarom krijg ik onophoudelijk allerlei artikelen tussen vraag en antwoord...en de reacties van verschillende leden....die me zeggen ...dit kan u ook interesseren....die vaak ...erg vaak met sex te maken hebben . Bikinilijn, schaamhaar. Etc. Erg interessant als ik daarover eens iets wil weten. Maar het terugkerende ervan dag in dag uit begint grondig te vervelen. Wat mij nog meer interesseert is niet gelinkt aan het onderwerp van de vraag. En dat zou nou juist wel moeten...
En vertel me nu niet dat dat komt omdat ik ..bikini..en schaamhaar....te vaak als zoekwoord op google gebruik want dat is niet zo.

coby5
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor coby5 » 03 dec 2017 14:58

Ali636 schreef:Suggestie. Waarom krijg ik onophoudelijk allerlei artikelen tussen vraag en antwoord...en de reacties van verschillende leden....die me zeggen ...dit kan u ook interesseren....die vaak ...erg vaak met sex te maken hebben . Bikinilijn, schaamhaar. Etc. Erg interessant als ik daarover eens iets wil weten. Maar het terugkerende ervan dag in dag uit begint grondig te vervelen. Wat mij nog meer interesseert is niet gelinkt aan het onderwerp van de vraag. En dat zou nou juist wel moeten...
En vertel me nu niet dat dat komt omdat ik ..bikini..en schaamhaar....te vaak als zoekwoord op google gebruik want dat is niet zo.

:lol:

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 04 dec 2017 09:27

Ali636 schreef:Suggestie. Waarom krijg ik onophoudelijk allerlei artikelen tussen vraag en antwoord...en de reacties van verschillende leden....die me zeggen ...dit kan u ook interesseren....die vaak ...erg vaak met sex te maken hebben . Bikinilijn, schaamhaar. Etc. Erg interessant als ik daarover eens iets wil weten. Maar het terugkerende ervan dag in dag uit begint grondig te vervelen. Wat mij nog meer interesseert is niet gelinkt aan het onderwerp van de vraag. En dat zou nou juist wel moeten...

Dat zijn artikelen die er automatisch uitgepikt worden omdat ze vaak gelezen worden. Daar hebben we zelf geen invloed op.
Misschien is een bannervrij abonnement iets voor jou: http://www.refoweb.nl/bannervrij/ Dan zie je dit ook niet meer.

Terug naar “RefoWeb”