hans0166 schreef:indien het de signatuur dient te behouden "christelijke community op reformatorische grondslag"
met gewoon Christelijk krijg je vast nog meer van "ons" "anderen" te horen.
Hier kan ik niets van maken. U bedoelt?
Moderators: henkie, Moderafo's
hans0166 schreef:indien het de signatuur dient te behouden "christelijke community op reformatorische grondslag"
met gewoon Christelijk krijg je vast nog meer van "ons" "anderen" te horen.
Johan100 schreef:Hier kan ik niets van maken. U bedoelt?
hans0166 schreef:je kunt nu de meningen van andere denominaties al niet velen, laat staan als RW gewoon christelijk wordt,dan mag iedereen gewoon alles neerpennen.
Nu duidelijk?
Johan100 schreef:Echt wel. Jij bent misschien geen refo, maar ik wel.
Chaya schreef:Voor deze benaming moet je aan bepaalde criteria voldoen en dat doe jij niet.
Ik dus ook niet.
Johan100 schreef:Ik ben echt heel benieuwd welke criteria dat zijn. Kun je me dat uitleggen?
Chaya schreef:Lid zijn van een rechts reformatorische kerk, GG, GGiN, OGG, CGK BhP., HHK.
Voldoen aan bepaalde uiterlijke kenmerken.
Geen tv bezit, gefilterd internet, enz.
Johan100 schreef:Weet jij van welke kerk ik lid ben dan? En waarom is 'links' reformatorisch geen refo?
Weet jij hoe ik er uit zie?
Wie zeg er dat ik tv heb en geen gefilterd internet?
Chaya schreef:Laat verder maar, ik heb geen zin in dat uitrafelen.
Als je een voorbeeld van een refo-webber wilt hebben, dat is Lekkerbek bijvoorbeeld.
Johan100 schreef:Haha. Oh toch nog eentje. Eerst was er geen één en nu tenminste één.
Chaya schreef:Op 6 juni was haar laatste posting!
Johan100 schreef:Ik pleit alleen voor het veranderen van jongerencommunity in community, maar de naam refoweb wel behouden.
mona schreef:Waarom behouden? Ik vind het geen recht doen aan het forum. Wel aan de vragenrubriek.
Er brokkelen veel steentjes af van de refozuil. Dat vind ik niet erg. We zijn niet bedoelt een zuil te zijn, alhoewel er ook goede zaken uit de zuil zijn voortgekomen (bv stevig christelijk onderwijs).
In de vragenrubriek mag je op de meeste vragen niet meer reageren, men is waarschijnlijk bang dat de dominee, die de vraag beantwoord heeft, de reacties leest (denk ik). En als die niet aan sluiten op het antwoord, of het onderwerp is 'gevaarlijk', dan wordt de reactiemogelijkheid afgesloten.
Ik denk dat veel refo's bij RF posten.
Als ik heel eerlijk ben, weet ik niet of ik hier pas. Maar op RF pas ik ook niet. En ik weet niet waar dan wel.
Dus zit ik in een "forum-identiteitscrisis"
Vroeger had je ook nog een ander forum, daar ben ik even de naam van kwijt (Rehoboth-forum? Wie weet het nog?)
Johan100 schreef:Echt wel. Jij bent misschien geen refo, maar ik wel.
coby6 schreef:Lol nou snap ik er helemaal geen hout meer van. Johan100 en Chaya leken me nou echte refo's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast