Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

hazelaar
Verkenner
Verkenner
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 mei 2010 16:55

Re: Suggesties

Berichtdoor hazelaar » 01 feb 2011 16:59

Ik kan me bij voorgaande reacties waarin gerept wordt over irritaties over bepaalde personen, wel enigzins wat bij voorstellen. Heb ansich geen moeite met afwijkende meningen, ook niet als iemand daar voor de volle 100% achter staat (al kan ik me wel eens verwonderen over bepaalde zienswijzen en dekt het begrip "refo" mijns inziens totaal niet meer de lading (van boeddhist tot ger gem, van evangelisch tot R.K, van onvervalste gnostiek tot weet ik veel wat voor stroming)). Heb wel grote moeite met de communicatie en discussie vaardigheden van enkelen. Ben ondertussen maar overgegaan tot het niet meer reageren op bepaalde mensen. Verspilde energie noem ik dat maar.

Anderzijds zijn er trouwens ook reacties waar ik geweldig van kan genieten, zowel qua inhoud van sommigen, als van anderen waarmee ik het qua inhoud niet mee eens ben, maar die het dan wel met humor en zelfrelativering weten te brengen, dan wel die een goed en helder, met duidelijke argumenten onderbouwd, verhaal kunnen brengen.

Tja, al die forummers, het zijn net mensen..... Evenals ik.
Jezus zei tot hem: Ik ben de weg, de Waarheid en het Leven. Niemand komt tot de Vader dan door Mij.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Suggesties

Berichtdoor Optimatus » 07 feb 2011 22:03

Ik zou willen suggereren dat bepaalde trollen eens worden geweerd.

Afbeelding
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Suggesties

Berichtdoor TheKeimpe » 01 mar 2011 20:10

Mag het topic over de belastingaangifte weer open? Staat op de derde bladzijde van Algemene Zaken. Ik heb namelijk weer een paar vragen en wil geen nieuwe topics openen als er al oude zijn. Een report bleek niet de juiste oplossing voor deze zaak, een week geleden heb ik dit al gedaan, maar tot op heden geen (re)actie gezien.

Gebruikersavatar
phox
Sergeant
Sergeant
Berichten: 444
Lid geworden op: 24 dec 2004 17:19
Locatie: Waalwijk

Re: Suggesties

Berichtdoor phox » 11 mar 2011 16:43

Zie zojuist op het forum een Google-advertentie langskomen van pabo.nl langs komen. Even eruit filteren denk ik...
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Suggesties

Berichtdoor Memmem » 11 mar 2011 21:47

Het handigst is om dan (de volgende keer) een linkje erbij te plaatsen zodat henkie er niet zelf heel erg naar moet zoeken.

Gebruikersavatar
Africa
Sergeant
Sergeant
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 dec 2010 17:32
Locatie: Somewhere

Re: Suggesties

Berichtdoor Africa » 06 mei 2011 11:15

Is het mogelijk om te kijken of mensen meerdere accounts bezitten? Het valt me soms op dat er heel veel mensen op dezelfde dag dezelfde leeftijd bereiken. Kan natuurlijk prima, maar ik heb wel eens meegemaakt op een forum dat mensen meerdere accounts hadden...
Slechts één leven,
dat snel voorbij zal gaan;
slechts wat voor Christus is gedaan
zal blijven bestaan.

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Re: Suggesties

Berichtdoor jip_86 » 10 mei 2011 18:38

Jij niet, moderators kunnen dat alleen zien.
Overigens is het niet raar dat er af en toe veel mensen jarig zijn. Het forum heeft ruim 7000 gebruikers per dag is dat nog steeds wel aardig wat.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Suggesties

Berichtdoor TheKeimpe » 10 mei 2011 18:46

Dus gemiddeld zijn op elke dag zo'n 20 jarig...

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Re: Suggesties

Berichtdoor jip_86 » 10 mei 2011 21:02

Ja, dat aantal zal lager liggen want je kon niet altijd je geboortedatum invullen in het profiel.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Suggesties

Berichtdoor TheKeimpe » 11 mei 2011 13:10

En ook als je hem ooit hebt ingevuld, kan hij zomaar weer weggaan... Ik heb pas van niemand een felicitatie gekregen :) ;)

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Suggesties

Berichtdoor meribel » 21 mei 2011 04:24

ik weet niet of het ooit bestaan heeft, of dat de suggestie al eens is langsgekomen maar toch maar:

lijkt mij heel leuk als er ook een chatmogelijkheid komt op refoweb? is dat een mogeljikheid of zou daar animo voor zijn?

Gebruikersavatar
Mariekje88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 560
Lid geworden op: 02 jan 2005 09:19
Locatie: Veen

Re: Suggesties

Berichtdoor Mariekje88 » 21 mei 2011 15:13

meribel schreef:lijkt mij heel leuk als er ook een chatmogelijkheid komt op refoweb? is dat een mogeljikheid of zou daar animo voor zijn?
Ik ben voor als er weer een triviant-room komt :D

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Suggesties

Berichtdoor Flavius » 21 mei 2011 15:56

meribel schreef:ik weet niet of het ooit bestaan heeft, of dat de suggestie al eens is langsgekomen maar toch maar:

lijkt mij heel leuk als er ook een chatmogelijkheid komt op refoweb? is dat een mogeljikheid of zou daar animo voor zijn?
Desnoods start je die zelf op het IRC-netwerk, het is geheel kosteloos. :wink:
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Re: Suggesties

Berichtdoor jip_86 » 21 mei 2011 20:44

Mariekje88 schreef:...chatmogelijkheid ...
Ik ben voor als er weer een triviant-room komt :D

Nee dank u, zo onsociaal iedereen die die vragen uit het hoofd aan het leren is. Spelletjes doe je thuis maar aan de keukentafel.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Suggesties

Berichtdoor meribel » 22 mei 2011 16:56

Flavius Constantinus schreef:Desnoods start je die zelf op het IRC-netwerk, het is geheel kosteloos. :wink:


ik weet niet eens wat een irc netwerk is, laat staan dat ik weet hoe je een chatroom moet starten.........helaas..


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten