Te groot verschil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Te groot verschil

Berichtdoor Tante Pollewop » 21 dec 2015 14:02

Jbkb schreef:Over het forum: Wat kan ik er over zeggen? In ieder geval is het logisch dat het hier een dode bedoeling aan het worden is. Enerzijds omdat de echte refo's gestopt zijn door de felle meningen hier (je kan op dit forum niet eens een anti-praktiserend homo standpunt innemen, want dan ben je 'ouderwets' en 'onmenselijk'), anderzijds omdat er zoveel verschillende mensen zijn op dit forum is het een bijeengeraapt zooitje.

Dat standpunt kun je best innemen, maar if you can't stand the heat, get out of the kitchen.
M.a.w. als je een ouderwets en onmenselijk standpunt inneemt, verdedig het dan. Je staat toch voor je mening? Verdedig het dan!

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Te groot verschil

Berichtdoor StillAwake » 21 dec 2015 14:27

Tante Pollewop schreef:Dat standpunt kun je best innemen, maar if you can't stand the heat, get out of the kitchen.
M.a.w. als je een ouderwets en onmenselijk standpunt inneemt, verdedig het dan. Je staat toch voor je mening? Verdedig het dan!

Om die reden heb ik ook nooit begrepen dat bij bepaalde vragen de reactiemogelijkheid uitgeschakeld is.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Te groot verschil

Berichtdoor Mortlach » 21 dec 2015 14:34

Het is natuurlijk best lastig dat al die 'argumenten' die vroeger nog gewoon werkten, tegenwoordig niet meer worden geaccepteerd...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Te groot verschil

Berichtdoor Tante Pollewop » 21 dec 2015 14:37

Hmm, daar kan ik nog enigszins inkomen, omdat de deskundige niet op alle reacties in kan gaan.
Daarom vind ik het forum juist geschikt om over de vragen(beantwoording) te discussiëren.

Daarnaast: wat Mortlach zegt. En het volgende: wat ik vaak bespeur bij refomensen is dat zij netjes leven zoals het betamelijk is in hun kring. Maar dat is verder niet verinnerlijkt en niet eigen gemaakt. Daarom is alles wat afwijkt eng en daarom ook verkeerd en mag ook niet besproken worden.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Te groot verschil

Berichtdoor StillAwake » 21 dec 2015 14:40

Tante Pollewop schreef:Hmm, daar kan ik nog enigszins inkomen, omdat de deskundige niet op alle reacties in kan gaan.
Daarom vind ik het forum juist geschikt om over de vragen(beantwoording) te discussiëren.

Daarnaast: wat Mortlach zegt. En het volgende: wat ik vaak bespeur bij refomensen is dat zij netjes leven zoals het betamelijk is in hun kring. Maar dat is verder niet verinnerlijkt en niet eigen gemaakt. Daarom is alles wat afwijkt eng en daarom ook verkeerd en mag ook niet besproken worden.

Mee eens, maar sluit hem dan ALTIJD af.
Niet pas als de "deskundige" een vreemde mening is toegedaan, vaak zonder enige vorm van onderbouwing.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Te groot verschil

Berichtdoor Tante Pollewop » 21 dec 2015 14:55

Ja, ook weer mee eens. 8)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten