Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 22 aug 2018 14:31

Ik zag een paar dagen geleden een interessant topic geopend worden door ene Skeptikus69, ofzo. Ik wilde er later even voor gaan zitten maar ik kan het niet meer vinden. Is hij al gauw weer vertrokken met de hulp van moderatoren?
"Een libelle zweeft over het water..."

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Memmem » 22 aug 2018 14:53

coby6 schreef:Oh dat had ik niet eens gezien. Ze moeten maar schoonmakers in dienst nemen dan. Geef ons maar een verwijderknop, dan ruimen wij het wel op.

Straks als de kinderen weer naar school gaan zal ik ws wel weer vroeg op rw zijn om het op te ruimen. Heb nu ook vakantie :D

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor lekkerbek » 22 aug 2018 17:40

@Pcrtje ik heb niet op de meldknop gedrukt maar ben wel blij dat het geen blijvertje was :wink:

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 25 aug 2018 21:00

Chaya schreef:Ben ik de enige die op de modknop klikt bij al die SPAM berichten??
Het valt mij op dat ze veelvuldig gelezen worden maar niemand schijnt het te melden.
Maar je hoeft ze niet eens te lezen om te zien dat het trollen zijn.
Toch maar eens een mod erbij zoeken Henkie, als Elbert en jij het te druk hebben.
Ze blijven erg lang staan.

Ik zou solliciteren als ik jou was :lol: :lol: :lol:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Veendam » 01 sep 2018 09:17

viewtopic.php?f=10&t=30967&p=2089507#p2089507

Een reaktie had ik daar geplaatst met informatie waar dat bedrijf stond ingeschreven en ik had er bij gezet dat de eigenaar ook scriba is van een Gemeente.

De hele post is tot 2 maal toe weggehaald.
Door wie ?

Waarom ?

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor lekkerbek » 01 sep 2018 11:52

Dat de eigenaar ook scriba is van een gemeente heeft toch niets met vakanz te maken? Evenals de andere namen die onder die gemeente stonden?
Bovendien was dat de vraag toch ook niet? Als er gevraagd wordt om ervaringen met vakanz ga je er toch geen gegevens bij zetten? Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Veendam » 01 sep 2018 12:30

lekkerbek schreef:Dat de eigenaar ook scriba is van een gemeente heeft toch niets met vakanz te maken? Evenals de andere namen die onder die gemeente stonden?
Bovendien was dat de vraag toch ook niet? Als er gevraagd wordt om ervaringen met vakanz ga je er toch geen gegevens bij zetten? Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.


Nou ik moet wel zeggen dat het vaak gebeurt dat mensen die met God of kerk niks te maken hebben gewoon iets opzetten met Christelijk of Kerkelijk of zelfs refo er voor. Dat doen ze dan terwijl ze er zelf niets mee te maken hebben.
Dat is dus niet echt goed te noemen.

Als er een bericht weggedaan wordt dat zou ik het wel op prijs stellen dat er een berichtje komt dat het is weggehaald en de reden er bij waarom dat gedaan is. Dan weet je ook waarom dat gedaan is.

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 01 sep 2018 12:36

Veendam schreef:Nou ik moet wel zeggen dat het vaak gebeurt dat mensen die met God of kerk niks te maken hebben gewoon iets opzetten met Christelijk of Kerkelijk of zelfs refo er voor. Dat doen ze dan terwijl ze er zelf niets mee te maken hebben.
Dat is dus niet echt goed te noemen.

Als er een bericht weggedaan wordt dat zou ik het wel op prijs stellen dat er een berichtje komt dat het is weggehaald en de reden er bij waarom dat gedaan is. Dan weet je ook waarom dat gedaan is.

Wat dacht je van om ongeoorloofd adres en persoons verbanden te leggen met het oog op de AVG wetgeving?
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 01 sep 2018 13:18

Zijn er nieuwe moderators aangesteld? :P
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor coby6 » 01 sep 2018 13:41

Speedy schreef:Wat dacht je van om ongeoorloofd adres en persoons verbanden te leggen met het oog op de AVG wetgeving?

Oh ja inderdaad.

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Veendam » 01 sep 2018 13:56

Speedy schreef:Wat dacht je van om ongeoorloofd adres en persoons verbanden te leggen met het oog op de AVG wetgeving?

Ah ja, daar had ik zo snel geen rekening mee gehouden.
Had de moderator toch ook ff kunnen zeggen :)

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 01 sep 2018 14:04

Veendam schreef:Ah ja, daar had ik zo snel geen rekening mee gehouden.
Had de moderator toch ook ff kunnen zeggen :)

Weet ik veel of dat het argument was, maar daar moest ik aan denken toen jij je comment hier plaatste.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 01 sep 2018 14:04

Johan100 schreef:Zijn er nieuwe moderators aangesteld? :P


Zou je wel willen he :mrgreen: , maar het is een forum en iedereen reageert op elkaar.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Veendam » 01 sep 2018 15:28

Speedy schreef:Weet ik veel of dat het argument was, maar daar moest ik aan denken toen jij je comment hier plaatste.


Nu is de AVG alleen opgesteld om de gegevens te beschermen van klanten of hier gebruikers, maar er is slechts een link gezet naar een andere website en die zijn hier niet aan te merken als zijnde gebruiker op dit forum, dus is de AVG niet van toepassing.

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Memmem » 01 sep 2018 21:22

Veendam schreef:Ah ja, daar had ik zo snel geen rekening mee gehouden.
Had de moderator toch ook ff kunnen zeggen :)

Dan hebben moderators soms een dagtaak om iedereen te vertellen dat en waarom iets is verwijderd en de evt discussie die er dan gevoerd moet worden.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten