Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 08 aug 2018 18:29

naamloos schreef:Dan moet er toch echt iets meer komen als: @Johan100 "waarom zeg je dan geen amen, niet omdat ik het zeg maar omdat het zo is." :lol:
Inderdaad, de Geest moet in je hartje komen.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor naamloos » 08 aug 2018 18:40

Johan100 schreef:Inderdaad, de Geest moet in je hartje komen.
En daarmee zijn we weer terug bij de post van Marnix (onderstreepte van mij): Als je de heiligheid van God wil bespreken is daar vast ruimte voor maar misschien is het beter om dat niet te doen met een inleiding die vooral gericht is op het halen van eigen gelijk... zoals je hem had opgebouwd: Ik ben het hier niet mee eens maar anderen vinden dat het wel kan. Dus volgens mij is men de heiligheid van God uit het oog verloren. Laten we het daar over hebben. (want als men de heiligheid van God voor ogen heeft zijn ze het natuurlijk wel met mij eens, zo niet, dan klopt er iets niet in hun Godsbeeld).

Wie het met jou eens is heeft de Geest, de rest is nog in afwachting van! :lol:
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 08 aug 2018 19:26

Johan100 schreef:Valse beschuldigingen zijn voor je eigen rekening. (geen vrucht van de Geest)
Ik hoop dat jij het ter harte neemt dat ik wat aan henkie vraag en niet aan jou. :)


Nou ja je had ook gewoon even sorry kunnen zeggen voor je reactie. Want zo netjes was het niet. Stout zijn gebeurt inderdaad wel eens, we zijn niet volmaakt. Maar daarna zeggen we dan ook sorry, ik was stout....

:-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor coby6 » 08 aug 2018 19:48

Wat een toestand om niks. Henkie was vast even fietsen.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 08 aug 2018 20:27

coby6 schreef:Wat een toestand om niks. Henkie was vast even fietsen.


Hencapie!!!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 08 aug 2018 20:33

Marnix schreef:Nou ja je had ook gewoon even sorry kunnen zeggen voor je reactie.

Als henkie het vervelend vond hoorde ik het wel van hem. Daar heb ik jou niet bij nodig.

Ik hoop dat jij het ter harte neemt dat ik wat aan henkie vraag en niet aan jou.
Valt het kwartje al?
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 08 aug 2018 20:51

Johan100 schreef:Mensen die alleen maar meelezen en niks zeggen kunnen ook niks fout doen. Lekker veilig. Maar wel met het vingertje wijzen.
Als je niet werkt kun je ook geen fouten maken denk ik dan maar.
Afbeelding
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 08 aug 2018 21:19

Johan100 schreef:Als henkie het vervelend vond hoorde ik het wel van hem. Daar heb ik jou niet bij nodig.

Ik hoop dat jij het ter harte neemt dat ik wat aan henkie vraag en niet aan jou.
Valt het kwartje al?


Haha nee. Als jij je asociaal gedraagt hebben anderen ook het recht om daar wat van te zeggen. Het gaat niet om dat je Henkie wat vraagt maar wat je er vervolgens na 24 uur geen reactie achteraan gooit. Valt het kwartje al? :D
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 13 aug 2018 15:56

Johan100 schreef:Als henkie het vervelend vond hoorde ik het wel van hem. Daar heb ik jou niet bij nodig.

Ik hoop dat jij het ter harte neemt dat ik wat aan henkie vraag en niet aan jou.
Valt het kwartje al?



Marnix schreef:Haha nee. Als jij je asociaal gedraagt hebben anderen ook het recht om daar wat van te zeggen. Het gaat niet om dat je Henkie wat vraagt maar wat je er vervolgens na 24 uur geen reactie achteraan gooit. Valt het kwartje al? :D

Ik zei het volgende en dat was een beetje grappig bedoeld en niet antisociaal.
En ik lokte henkie een reactie uit.

Nu zou ik nog graag een reactie van henkie willen.
Zit je weggedoken henkie en heb je zoiets van 'lange neus en ik reageer wel een keer over 6 dagen'?

Dat dat voor jou antisociaal voelt kan, maar zeg dan dat dat zo voelt en zet het niet als een feit neer.
Ik denk dat jouw gevoel mede sterk bepaald werd door dat topic wat ik geopend had. Dat was vrij scherp en dat is niet zo gewenst.

Als het voor henkie zo voelde had hij echt wel gereageerd hier op. :P :wink:

In je eerste bericht vulde je ook al van alles zomaar in, daar heb ik je al meerdere keren op gewezen dat je dat beter niet kan doen.
Ik heb overigens een aantal dagen verlof genomen, zou je ook eens moeten doen. :wink:
Laatst gewijzigd door Johan100 op 13 aug 2018 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 13 aug 2018 15:57

Pcrtje schreef:Afbeelding

Soms kun je beter zwijgen overigens :wink:
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 22 aug 2018 10:45

Ben ik de enige die op de modknop klikt bij al die SPAM berichten??
Het valt mij op dat ze veelvuldig gelezen worden maar niemand schijnt het te melden.
Maar je hoeft ze niet eens te lezen om te zien dat het trollen zijn.
Toch maar eens een mod erbij zoeken Henkie, als Elbert en jij het te druk hebben.
Ze blijven erg lang staan.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor coby6 » 22 aug 2018 13:22

Chaya schreef:Ben ik de enige die op de modknop klikt bij al die SPAM berichten??
Het valt mij op dat ze veelvuldig gelezen worden maar niemand schijnt het te melden.
Maar je hoeft ze niet eens te lezen om te zien dat het trollen zijn.
Toch maar eens een mod erbij zoeken Henkie, als Elbert en jij het te druk hebben.
Ze blijven erg lang staan.

Gisteren had Henkie de zooi netjes opgeruimd zag ik. Ik heb nu niets meer gezien.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 22 aug 2018 13:24

coby6 schreef:Gisteren had Henkie de zooi netjes opgeruimd zag ik. Ik heb nu niets meer gezien.

Vanmorgen Coby en die rommel heeft een paar uur gestaan.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor coby6 » 22 aug 2018 13:41

Chaya schreef:Vanmorgen Coby en die rommel heeft een paar uur gestaan.

Oh dat had ik niet eens gezien. Ze moeten maar schoonmakers in dienst nemen dan. Geef ons maar een verwijderknop, dan ruimen wij het wel op.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 22 aug 2018 14:01

coby6 schreef:Oh dat had ik niet eens gezien. Ze moeten maar schoonmakers in dienst nemen dan. Geef ons maar een verwijderknop, dan ruimen wij het wel op.

Ja ha ha, wij als schoonmaakploeg Coby :schaterlach:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten