Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 01 mei 2017 14:18

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 06:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 02 mei 2017 10:18

Thanks Bambi!

Ik heb geen tompoezen meer, dus je moet maar een virtuele tompoes eten :D

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 02 mei 2017 11:42

Fijn!

Neem maar allemaal wie dit tegenkomt :D
Ze moeten hoognodig toch op!

Afbeelding
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 19 jun 2017 16:20

henkie schreef:Het is opgelost nu. Er moest wat geupdate worden.
Pcrtje schreef:Ik zie dat het citeren verbeterd is! Het is niet meer nodig om handmatig citaten uit citaten te halen. Top! =D>
Henkie, het 'nieuwe citeren' werkt blijkbaar nog niet als je een privébericht wilt sturen want het citaat in een citaat verschijnt dan wel. Zijn jullie vergeten het overal voor door te voeren of staat dat nog op de te-doen-lijst?
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor henkie » 20 jun 2017 20:08

Dit forum is open source en we doen daar zelf weinig aan. 'Het nieuwe citeren' kregen we er gratis bij ;-)
We lopen nog 1 update achter, hopelijk volgen de pb's daarna ook. Maar zoals gezegd hebben we daar niet zoveel invloed op.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

De moderator zijn functie, en beleid, is dit duidelijk voor iedereen?

Berichtdoor Radical » 12 sep 2017 23:16

Wat ik graag zou willen weten waarom er sommige quotes verdwijnen van verschillende mensen ??

Heb de spelregels bekeken en die worden volgens mij niet overtreden !!

misschien is het een goed !:) idee om die vreselijke seksueel getinte walgelijke teksten tussen advertentie's eens te bekijken, en daar eerst eens te flink te skippen ](*,)

Of ben ik de enige die dit absurd vind !!
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: De moderator zijn functie, en beleid, is dit duidelijk voor iedereen?

Berichtdoor benefietdiner » 13 sep 2017 07:40

Radical schreef:Wat ik graag zou willen weten waarom er sommige quotes verdwijnen van verschillende mensen ??
Dan houd je je niet aan de regels van Refoweb.viewtopic.php?f=6&t=6916
Radical schreef:Heb de spelregels bekeken en die worden volgens mij niet overtreden !!
Zekerweten van wel en zeker Radical met zijn lappen gekopieerde teksten.
Radical schreef:misschien is het een goed !:) idee om die vreselijke seksueel getinte walgelijke teksten tussen advertentie's eens te bekijken, en daar eerst eens te flink te skippen ](*,)
Ik heb geen één advertentie die jij noemt op mijn scherm. Gewoon adBlocker installeren of iets betalen aan Refoweb
Radical schreef:Of ben ik de enige die dit absurd vind !!
Een beetje wel, goed verdiepen in de materie van de computer, dat doe te toch ook in je geloofsleven. Veelal denk je in je geloofsleven het zo zeker te weten maar misschien maak je daar ook wel een vergissinkjes uhhh-smile :-D

Trouwens (wist je dus ook niet) voor deze klacht is een speciaal topic. viewforum.php?f=6
Dus……. Deze aangemaakte topic zal binnenkort wel verwijder worden naar dat topic denk ik :mrgreen:

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: De moderator zijn functie, en beleid, is dit duidelijk voor iedereen?

Berichtdoor StillAwake » 13 sep 2017 08:07

Radical schreef:Wat ik graag zou willen weten waarom er sommige quotes verdwijnen van verschillende mensen ??

De wegen van de moderatie zijn ondoorgrondelijk, en inderdaad vaak niet heel erg rechtlijnig.
Onder het motto off-topic wordt er nogal eens iets verwijderd waar de moderator een stokpaardje in ziet.
Radical schreef:Heb de spelregels bekeken en die worden volgens mij niet overtreden !!

Volgens mij werk jij nogal eens met lappen tekst zonder bronvermelding...?
Radical schreef:misschien is het een goed !:) idee om die vreselijke seksueel getinte walgelijke teksten tussen advertentie's eens te bekijken, en daar eerst eens te flink te skippen ](*,)

Je advertenties zijn gebaseerd op je zoekgedrag. Ik krijg alleen maar reclames voor Sonos speakers en Saabs Cabrio.
cookies opschonen, dan weet je browser niet meer waar je naar gezocht hebt, en ben je van de "foute" advertenties af...
Radical schreef:Of ben ik de enige die dit absurd vind !!

Er is een heel topic over de reclames hier, dus je bent niet de enige.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Radical » 13 sep 2017 11:25


misschien is het een goed !:) idee om die vreselijke seksueel getinte walgelijke teksten tussen advertentie's eens te bekijken, en daar eerst eens te flink te skippen ](*,)


ik vind het wel bijzonder dat dus niemand leest wat ik schrijf "" niet de advertentie's maar die vermeldingen die er tussen staan !!

misschien is dat een overdenking waard. #-o

en de logica bronvermelding krijg ik ook niet gecommuniceerd ""casus""

stel je schrijft zelf een stuk deze staat op jou computer jij bent de eigenaar ""de auteur"" dit stukje plaats je op een andere Forum, of waar dan ook..
Je komt vervolgens op Refoweb, je geeft jezelf een naam (in mijn geval Radical) en plaatst dit stuk als zelfgeschreven (meerdere keren gecommuniceerd met de MOD ) dit kan ik natuurlijk bewijzen en heb de MOD een voorstel gedaan ..om dit te bewijzen !!

Stel dat ik nu een stukje plaats, wat ik zelf geschreven heb. wat moet ik dan vermelden ?? zodat dit niet steeds verwijderd wordt !!
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 13 sep 2017 11:54

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 06:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: De moderator zijn functie, en beleid, is dit duidelijk voor iedereen?

Berichtdoor Radical » 13 sep 2017 11:56

StillAwake schreef:De wegen van de moderatie zijn ondoorgrondelijk, en inderdaad vaak niet heel erg rechtlijnig.
Onder het motto off-topic wordt er nogal eens iets verwijderd waar de moderator een stokpaardje in ziet
.


bedankt @StillAwake, plakken en knippen of bron vermelding was dus niet de oorzaak.

waar ik begrip voor zou hebben, is dat mijn uitleg (interpretatie) van de bijbel anders is dan, de hier geldende ""refo"" regels tegelijkertijd probeer ik erachter te komen, wat dit precies inhoud:

wat verwijderd is mijn uitleg over de
""vrouwen in het ambt""
"" of vandaag de dag de oproep van Jezus , om in zijn Naam, doden op te wekken, demonen uit te drijven, en zieken te genezen""nog steeds geldt
"" het dilemma van de teksten over de wederkomst""
"" en onderwerpen over de ""Heilige geest""
"" en de verbonden van Abraham, David en die van Mozes, en de vervulling hiervan wat weer consequenties heeft voor het huidige israel, of voor de Joden in het algemeen""

Ik heb eerlijk aangegeven een Geestvervulde in Tongentaal biddende wedergeboren christen te zijn ""Pinkster gelovige"" toen ik me aanmelde op dit Forum ( dit was geen probleem ), en mijn excuses voor als ik iemand voor het hoofd gestoten heb hiermee ""sorry""

maar is het niet handiger om dit aan te geven in de privé box, dat deze onderwerpen hier gevoelig zijn, dan had ik er gelijk mee gestopt..
Wie ben ik om jullie prachtige webforum te frustreren !!

alleen nu deze onderwerpen verwijderen zonder reden (plakken en knippen en bron vermelden geen geldige) is niet handig denk ik.

Nou ik hoor het wel,
Groet en zegen,
Radical.
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Radical » 13 sep 2017 11:58

Bambi schreef:Bedoel je helemaal onderaan onder het kopje " Dit kan u ook interesseren" De teksten die verwijzen naar vragen in de vragenrubriek van Refoweb?


Klopt Bambi we praten nu over hetzelfde..

Stoor jij je niet aan die teksten..?

Of is de de Hele refo hoek zo oversext dat 90 % van deze vunzige onderwerpen ""sex"" het beste en snelste nieuwe leden trekt.
Ps sorry voor mijn frustratie

Of ben ik zo bijzonder dat ik 28 jaar gelukkig getrouwd ben met dezelfde vrouw en daar hele goede sex mee heb ..
Laatst gewijzigd door Radical op 13 sep 2017 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 13 sep 2017 12:04

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 06:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Radical » 13 sep 2017 12:09

Bambi schreef:Ik verbaas me meer over de vragen die gesteld worden. Net als nu over de -piep- van een man :mrgreen:
Vraag me wel af of velen helemaal geen sexuele voorlichting hebben gehad en alleen maar refoweb lezen


natuurlijk worden er altijd bizarre vragen gesteld op zo'n Forum maar toch geen 80% over sex gerelateerde onderwerpen ?

deze was er net "" ik vraag me af of een string dragen zondig is "" ik hoop en bid dat de refo hoek zichzelf wel serieus blijft nemen :?:

Volgens mij moeten we het dus zoeken bij de persoon die dit uitgesorteerd heeft !!
Laatst gewijzigd door Radical op 13 sep 2017 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 13 sep 2017 12:13

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 06:30, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten