Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 10 apr 2018 18:39

Benefietdiner, zou je aub die open brief willen weghalen? Het doet me echt pijn als ik dat zo op het net zie staan over een zeer geliefde dominee waar ik goede herinneringen aan bewaar. Voorzover ik weet ben jij geen lid van deze gemeente, dan hoef je er ook niet als een aasgier omheen te cirkelen.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor benefietdiner » 10 apr 2018 18:55

Dat moet je aan het modereerbeleid van Refo-web vragen ik heb de bron vermeld en.... waarom vraag je het niet in de betreffende topic.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 10 apr 2018 19:57

Het hele topic is weg zie ik. Eindelijk iemand met hersens, dankje Henkie!

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor pindas83 » 10 apr 2018 21:25

irmo schreef:Benefietdiner, zou je aub die open brief willen weghalen? Het doet me echt pijn als ik dat zo op het net zie staan over een zeer geliefde dominee waar ik goede herinneringen aan bewaar. Voorzover ik weet ben jij geen lid van deze gemeente, dan hoef je er ook niet als een aasgier omheen te cirkelen.


:shock:

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 10 apr 2018 21:35

irmo schreef:Het hele topic is weg zie ik. Eindelijk iemand met hersens, dankje Henkie!

Want de mensen die gepleit hebben voor het open houden, inclusief hele legitieme redenen, hebben geen hersens... manmanman

Elders is het schijnbaar wel bespreekbaar:
https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 39&t=13304

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor coby6 » 10 apr 2018 22:32

Yoshi schreef:Want de mensen die gepleit hebben voor het open houden, inclusief hele legitieme redenen, hebben geen hersens... manmanman

Elders is het schijnbaar wel bespreekbaar:
https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 39&t=13304

De kerkraad mag de leider eruit bonjouren en de leden stemmen wie er in de kerkraad komt?
Die voorganger van m'n moeder had een keer een bijeenkomst waarbij mensen mochten zeggen wat ze van hem vonden. Nou dit beviel ze niet en dat beviel ze niet. En het is zo'n aardige man. Knettergek. Ga dan gewoon weg als het je niet bevalt.
In dit forum mag er verder ook niet gespeculeerd worden zie ik. Op zich wel goed.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 12 apr 2018 11:53

coby6 schreef:De kerkraad mag de leider eruit bonjouren en de leden stemmen wie er in de kerkraad komt?
Die voorganger van m'n moeder had een keer een bijeenkomst waarbij mensen mochten zeggen wat ze van hem vonden. Nou dit beviel ze niet en dat beviel ze niet. En het is zo'n aardige man. Knettergek. Ga dan gewoon weg als het je niet bevalt.
In dit forum mag er verder ook niet gespeculeerd worden zie ik. Op zich wel goed.


Zeker goed.
Wel is het zo dat men het snel wil wegstoppen.
Zie het eerlijk onder ogen zou ik willen zeggen. (moffel het toch niet weg, zodat de veroorzakers door kunnen gaan)
Wat er gebeurd is niet zo maar wat en wat wil God hiermee aangeven.
"Ontferm U Heer over al de mensen in de betrokken gemeenten die U waarlijk kennen in het hart en wees de dwalende schapen in die gemeente nabij en drijft ze uit in de armen die open staan van Uw Zoon, de Heere Jezus Christus, in wie Redding en Vergeving en een nieuw begin mogelijk is"
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 12 apr 2018 13:49

Yoshi schreef:Want de mensen die gepleit hebben voor het open houden, inclusief hele legitieme redenen, hebben geen hersens... manmanman
Elders is het schijnbaar wel bespreekbaar:

Daar zitten waarschijnlijk mensen die wel inside info hebben.
Hier zitten haters van de rechterflank, die geen mogelijkheid onbenut laten om hun uitbraaksels hier te ventileren.
coby6 schreef:Die voorganger van m'n moeder had een keer een bijeenkomst waarbij mensen mochten zeggen wat ze van hem vonden. Nou dit beviel ze niet en dat beviel ze niet. En het is zo'n aardige man. Knettergek. Ga dan gewoon weg als het je niet bevalt.

HOE wordt het gezegd en zijn het zaken die ertoe doen? Of heeft de man soms een licht spraakgebrek, een hinderlijke snuif tussendoor, houd hij de kerk te lang aan?
Als het wel gewichtige zaken zijn, moet je dat in eerlijkheid onder 4 ogen met hem bespreken en vooral voor hem bidden! Onze predikanten hebben onze voorbede hard nodig!
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 12 apr 2018 14:08

Chaya schreef:Daar zitten waarschijnlijk mensen die wel inside info hebben.
Hier zitten haters van de rechterflank, die geen mogelijkheid onbenut laten om hun uitbraaksels hier te ventileren.

Volgens mij overdrijf je behoorlijk. Wellicht is het aantal wegkijkers hier wel gewoon groter. Zeggen ze straks “Wir haben es nicht gewußt” en maken ze zich dan net zo onsterfelijk belachelijk als kardinaal Simones die dezelfde woorden uitsprak?

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 12 apr 2018 14:12

Yoshi schreef:Want de mensen die gepleit hebben voor het open houden, inclusief hele legitieme redenen, hebben geen hersens... manmanman

Elders is het schijnbaar wel bespreekbaar:
https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 39&t=13304

Er werd van alles gezegd door iemand die we maar moeten geloven.
Snap je dat nu echt niet?
Die brief heeft een heel andere inhoud.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor coby6 » 12 apr 2018 17:00

Chaya schreef:Daar zitten waarschijnlijk mensen die wel inside info hebben.
Hier zitten haters van de rechterflank, die geen mogelijkheid onbenut laten om hun uitbraaksels hier te ventileren.

HOE wordt het gezegd en zijn het zaken die ertoe doen? Of heeft de man soms een licht spraakgebrek, een hinderlijke snuif tussendoor, houd hij de kerk te lang aan?
Als het wel gewichtige zaken zijn, moet je dat in eerlijkheid onder 4 ogen met hem bespreken en vooral voor hem bidden! Onze predikanten hebben onze voorbede hard nodig!

Ja, maar met hem was niets aan de hand. Hij was veel te aardig.

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Veendam » 23 apr 2018 17:48

De topic die gestart is door Johan100 met onderwerp: Voor wie stierf de Here Jezus is gesloten door Elbert.
Er staat bij als mededeling dat de topic (tijdelijk?) gesloten is op verzoek van de starter van de topic !!!

Dit vind ik eigenlijk best wel heel erg vreemd.
Het wil toch niet zeggen dat anderen nu ook niet meer hierop kunnen reageren omdat de starter van de topic tijdelijk of helemaal geen tijd of zin heeft om hierop verder te gaan ? Wellicht kan er ook een andere reden zijn waarom de starter eventueel zelf niet kan reageren maar dan is het sluiten van de topic eigenlijk wel raar.

Wanneer ik een topic open en ik ga drie weken met vakantie dan laat ik toch ook niet de topic sluiten ?

Graag wil ik weten waarom een topic dan zomaar gesloten is en wil ik graag dat de topic weer opengezet gaat worden.

Gebruikersavatar
dalethvav
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1332
Lid geworden op: 08 mei 2006 14:19
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor dalethvav » 02 mei 2018 09:15

Chaya schreef:Wat ben jij een gifspuwer. Jij bent hier alleen op dit forum om je minachting uit te spreken en je vijandigheid te tonen.
Dat jij nog geen ban hebt gekregen, verbaast mij echt.
Je onderschrift past niet bij je, dat had ik je al eerder gezegd. Ik hoop dat je in het dagelijks leven aardiger bent.


mohamed schreef:Alleen al om geen deel te hoeven hebben aan het knuffelen met joden wat refo's niet laten kunnen.


Chaya schreef:(.....) misschien willen ze daar wel je gifbrouwsels lezen.


Alwéér iemand die, in het topic "Gij geheel anders" ontdekt wat gifbrouwer mohamed is: Een notoire antisemiet.

Mods, ken nu eindelijk je verantwoordelijkheid eens!!
Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 02 mei 2018 12:24

dalethvav schreef:Alwéér iemand die, in het topic "Gij geheel anders" ontdekt wat gifbrouwer mohamed is: Een notoire antisemiet.

Mods, ken nu eindelijk je verantwoordelijkheid eens!!

Mijn opmerking is verwijderd, omdat het off topic is. :?
Ik had het natuurlijk in dit topic moeten zetten of op de modknop moeten drukken.
Ondertussen kan meneer Moh gewoon zijn gang blijven gaan.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Veendam » 02 mei 2018 16:06

mohamed schreef:Volgens mij wil jij liever jood zijn dan christen. Ouwe filosemiet.


Dit is in de topic over de situatie in Israël.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten