Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor JeeWee » 28 nov 2017 21:10

Gaan jullie nu hier de discussie over homoseksualiteit voortzetten?
Beter niet doen.
Alle eerdere topics over dit onderwerp werden steeds gesloten.
En da’s prima.

De topicstarter had natuurlijk helemaal niet bij hetero’s te rade moeten gaan.
Dat gaat in de meeste kerken al mis en zeker hier.
Gelukkig voor de hetero’s is Refoweb én de kerk al aardig ‘gezuiverd’ van homo’s.
Toch?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3650
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor henkie » 28 nov 2017 21:32

JeeWee schreef:Gelukkig voor de hetero’s is Refoweb én de kerk al aardig ‘gezuiverd’ van homo’s.
Toch?


Alberttttt toch... [-X

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor pindas83 » 28 nov 2017 22:51

Eerst Johan100 die wordt beschuldigd Hans te heten. En nu JeeWee weer die Albert schijnt te wezen.
Straks vertellen jullie me nog dat gravo eigenlijk Andries Knevel is en Bambi, Yomanda :^o

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Race406 » 28 nov 2017 23:00

pindas83 schreef:Eerst Johan100 die wordt beschuldigd Hans te heten. En nu JeeWee weer die Albert schijnt te wezen.
Straks vertellen jullie me nog dat gravo eigenlijk Andries Knevel is en Bambi, Yomanda :^o
Jaja, en Race406 is eigenlijk de alter ego van G.P.P. Burggraaff.......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2280
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 28 nov 2017 23:11

Race406 schreef:Jaja, en Race406 is eigenlijk de alter ego van G.P.P. Burggraaff.......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:shock: :roll:
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 28 nov 2017 23:32

pindas83 schreef:Eerst Johan100 die wordt beschuldigd Hans te heten. En nu JeeWee weer die Albert schijnt te wezen.
Straks vertellen jullie me nog dat gravo eigenlijk Andries Knevel is en Bambi, Yomanda :^o


naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4544
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor naamloos » 28 nov 2017 23:56

Bambi schreef:
Whahaha, :lol: :lol: :lol: Echt mijn humor!
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 29 nov 2017 11:39

pindas83 schreef:Eerst Johan100 die wordt beschuldigd Hans te heten. En nu JeeWee weer die Albert schijnt te wezen.
Straks vertellen jullie me nog dat gravo eigenlijk Andries Knevel is en Bambi, Yomanda :^o


Dat kan niet he. Als er iemand Jomanda moet zijn, dan ben ik het :)bezem

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor pindas83 » 29 nov 2017 20:22

Bambi schreef:


Hey! Gun een ander ook zn minuutje hè?!
:wink:

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor pindas83 » 29 nov 2017 20:42

irmo schreef:Dat kan niet he. Als er iemand Jomanda moet zijn, dan ben ik het :)bezem



Als je op die tour gaat is het beter jou voortaan te bestempelen als Jezebel. Welke een schoondochter was van Omri, het omgekeerde van Irmo.
Ik geef toe, het vergt wat fantasie maar we komen er wel, niet?

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 29 nov 2017 21:07

pindas83 schreef:Hey! Gun een ander ook zn minuutje hè?!
:wink:

Ik gun ze úúúren.................maar ze zeggen niks. :mrgreen:

maar soms kan zwijgen als rust ook een zegen zijn en beter dan de domper praatjes. :-oo

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 30 nov 2017 15:22

pindas83 schreef:Als je op die tour gaat is het beter jou voortaan te bestempelen als Jezebel. Welke een schoondochter was van Omri, het omgekeerde van Irmo.
Ik geef toe, het vergt wat fantasie maar we komen er wel, niet?



Serieus ja? :P Dan liever als Lilith, als we dan toch op die toer gaan. Past me wat beter :-$

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor pindas83 » 01 dec 2017 22:29

irmo schreef:Serieus ja? :P Dan liever als Lilith, als we dan toch op die toer gaan. Past me wat beter :-$


Okay!
Jij wint! Lily it is!

jaapo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 991
Lid geworden op: 19 jan 2011 16:03

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor jaapo » 01 dec 2017 22:34

Naar hier verwezen voor het volgende: Er was een topic De slang in het Paradijs in het Open Forum. Dat werd zomaar naar Bijbel verplaatst met weglating van de laatste postings, waarin ik me gekwetst verklaarde, omdat ik mij niet een christen mocht noemen , als ik andere standpunten had dan de schrijver/schrijfster. Ik heb al een paar keer om opheldering gevraagd, maar krijg het niet. Dat vind ik wel heel zwak van de moderator(en) en ook niet netjes. Er is geen onvertogen woord geschreven en het was ook nog eens in het Open Forum. Ik was hier een geïnteresseerde meelezer en soms reageerder in een bescheiden aantal topics, vooral in het Open Forum. Maar zo hoeft het natuurlijk niet meer. We zijn geen kleine kinderen meer.
Mijn motto: gezang 7, Liedboek voor de Kerken = Lied 316 NLB

Bambi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Bambi » 02 dec 2017 06:43

Maak je niet druk @Jaapo. Alles wat ik van God Zelf leerde en hier vertelde,is allemaal verwijderd, alsof het onzin was. Omdat het niet in de leer die Calvijn geleerd heeft stond. Het is ik tegen Calvijn. :-oo
(Je vraagt je af, waarom niemand de Heilige Geest Zelf hoort, maar dat is blijkbaar zoals Calvijn al zei:" Iedereen die denkt dat de Heilige Geest een boodschap voor ze heeft, is hoogmoedig" Alleen hij had dat blijkbaar nog en de rest denkt alles wat hij zei als zijnde de laatste waar de Heilige Geest nog tegen sprak, terwijl zijn theorie VAN DE DUBBELE PREDESTINATIE al niet eens van hemzelf en de Heilige Geest kon zijn, want dan klopt de rest van het nieuwe Testament niet meer en daarom wringen ze zich in allerlei bochten om de raarste uitleg voor de rest van het Nieuwe Testament te verzinnen. Dat krijg je als je basis niet klopt met de Waarheid, dan klopt de rest ook niet.

En voordat er weer mensen me om de oren gaan slaan, dat het in hun kerk niet zo is, iedere dominee slaat Calvijn ook nog es na bij de preekvoorbereiding, om te zien wat hij dan van de rest van het Nieuwe Testament maakte. Ik wil dat niet eens weten.
Want het evangelie brengen aan mensen die al geloven en een kind van God zijn en die mensen panisch maken, dat ze niet uitverkoren zijn bij de grondlegging, dat was al een punt waar de abt van de eerste bedenker van die duvelse leer, ergens in 850 ofzo, al op wees.

En dan vul ik de gedachtes nog maar verder in. De gedachte bijvoorbeeld dat alle dominees toch ook zeiden dat het waar was en niemand het tegendeel leerde
Iemand ooit in de Bijbel gelezen dat een apostel zei dat bekeerden in het zwart moest lopen? Nee dus. Ook een leer verzonnen door mensen en geen dominee die van de Heilige Geest hoorde dat dat niet waar was en dat geldt voor veel dingen. Dat zegt niks over mij, maar alles over hoe goed de dominees toen en nu naar andere mensen luisteren ipv naar de Heilige Geest luisteren.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten