Lekker: die achtergrondreclame

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Suggesties zijn altijd welkom.

Moderators: henkie, Moderafo's

Cathy
Kapitein
Kapitein

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor Cathy » 08 feb 2018 11:21

Refoweb is soms net een flipperkast. :mrgreen:
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

Yoshi
Majoor
Majoor

Berichtdoor Yoshi » 27 apr 2018 11:44

Sinds vandaag krijg ik op de pc de melding om mij in te schrijven voor de refoweb nieuwsbrief. Leuk, maar als je een resolutie draait van 1366x768 dan is het forum onbruikbaar geworden aangezien de pop up de gehele linkerkant beslaat tot boven het scherm waardoor je niet op het kruisje kan drukken.

Oplossing is om de browser even met F11 op full screen te zetten en dan de pop up weg te drukken, maar netjes is anders.

coby6
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor coby6 » 27 apr 2018 11:59

Yoshi schreef:Sinds vandaag krijg ik op de pc de melding om mij in te schrijven voor de refoweb nieuwsbrief. Leuk, maar als je een resolutie draait van 1366x768 dan is het forum onbruikbaar geworden aangezien de pop up de gehele linkerkant beslaat tot boven het scherm waardoor je niet op het kruisje kan drukken.

Oplossing is om de browser even met F11 op full screen te zetten en dan de pop up weg te drukken, maar netjes is anders.

Ja ik zit op een telefoon. Heb me maar ingeschreven anders hoepelde ie niet op.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 apr 2018 09:49

Ik ben er nu vanaf door de pop-up blocker aan te zetten. Zonder die blocker werd het forum op mijn telefoon onbruikbaar omdat de pop-up meer dan schermvullend was en ik niet kon scrollen om de pop-up weg te klikken. Lijkt me verstandig als dit even wordt teruggekoppeld aan de ontwikkelaar en dat die kijkt hoe de advertentie zo kan worden gemaakt dat het forum wel telefonisch benaderbaar / bruikbaar blijft.
“He died not for men, but for each man. If each man had been the only man made, He would have done no less.”
― C.S. Lewis

lekkerbek
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor lekkerbek » 28 apr 2018 15:39

Ik denk dat dit al gedaan is, ik zag het gister ook, heb Henkie hierover een mail gestuurd. Hij mailde later terug dat het nu in orde moest zijn, daarna kon ik idd het forum weer bezoeken.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 28 apr 2018 17:12

Het is opgelost inderdaad.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 apr 2018 12:14

Goed bezig ;-)
“He died not for men, but for each man. If each man had been the only man made, He would have done no less.”
― C.S. Lewis

Terug naar “RefoWeb”