Lekker: die achtergrondreclame

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Yoshi

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor Yoshi » 10 mei 2016 08:37

Inzicht in inkomsten en uitgaven lijkt me toch het minste wat je moet doen wil je geld loskrijgen. Het Nederlandse christelijke forum Credible is daar heel open in en komen jaarlijks netjes met een overzicht. Daar krijg je overigens geen melding als je een addblocker gebruikt.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor henkie » 10 mei 2016 10:29

Niemand roept op om geld over te maken. Wat ons betreft, houd je het gewoon in je portemonnee. Ben je de banners echter zat dan kun je een betaalde account afnemen. Wat je aan een betaald lidmaatschap hebt? Dat zeg ik: je ziet geen advertenties meer.

Yoshi

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor Yoshi » 10 mei 2016 10:31

Dan zeg ik; je neemt je klanten niet serieus en riskeert daarmee eigenhandig je toko de nek om te draaien.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor henkie » 10 mei 2016 10:37

Ik denk dat ik na 15 jaar uitstekend weet hoe dit allemaal in elkaar steekt en wat het beste is voor Refoweb. De bezoekers die zichzelf onmisbaar achtten voor het draaien van deze toko, zijn inmiddels allemaal verdwenen. Als we al die fantastische adviezen hadden opgevolgd dan was al lang einde oefening geweest.

Yoshi

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor Yoshi » 10 mei 2016 11:02

Je verstaat de tijd overduidelijk niet. Fora zijn gigantisch op hun retour en worden voorbijgestreefd door andere middelen van communicatie. Succes met het vinden van nieuwe aanwas, die is er simpelweg vrijwel niet.

Gebruikersavatar
mluther
Verkenner
Verkenner
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:01

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor mluther » 10 mei 2016 22:50

Yoshi schreef:Je verstaat de tijd overduidelijk niet. Fora zijn gigantisch op hun retour en worden voorbijgestreefd door andere middelen van communicatie. Succes met het vinden van nieuwe aanwas, die is er simpelweg vrijwel niet.

Tegen een gepaste vergoeding ben ik wel bereid onder verschillende aliassen de activiteit op de website te verhogen... Dan lijkt het toch nog wat :D. Evt. wil ik ook nog wel m'n browser een nachtje automatisch laten refreshen. Staat leuk op die papier die pagina bezoeken dan.

Enfin, ik hoor het wel Henkie wat het wordt :wink:

Niemand roept op om geld over te maken. Wat ons betreft, houd je het gewoon in je portemonnee. Ben je de banners echter zat dan kun je een betaalde account afnemen. Wat je aan een betaald lidmaatschap hebt? Dat zeg ik: je ziet geen advertenties meer.

Ik ga toch meer voor het kat en muis spel. Wie vangt wie het eerst. Ik gebruik geen Adblock, maar zie toch geen advertenties... :roll:

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor henkie » 11 mei 2016 07:59

Yoshi schreef:Je verstaat de tijd overduidelijk niet. Fora zijn gigantisch op hun retour en worden voorbijgestreefd door andere middelen van communicatie. Succes met het vinden van nieuwe aanwas, die is er simpelweg vrijwel niet.


Jij hebt het over fora...ik niet.

Ik ga toch meer voor het kat en muis spel. Wie vangt wie het eerst. Ik gebruik geen Adblock, maar zie toch geen advertenties...


En ik zie geen berichten meer van jou vanaf nu. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor Tante Pollewop » 11 mei 2016 08:16

Tjonge, is er nu iemand geband vanwege het omzeilen van reclamebanners? :roll:

Yoshi

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor Yoshi » 11 mei 2016 08:40

Tante Pollewop schreef:Tjonge, is er nu iemand geband vanwege het omzeilen van reclamebanners? :roll:

Zo te zien wel. Absurd en verwerpelijk.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor henkie » 11 mei 2016 09:29

Welneeeee, een spelletje is het, lees ik. Ook dat is jammer van mijn tijd overigens.

mohamed

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor mohamed » 22 mei 2016 21:02

Ik krijg steeds de melding dat ik Adblock moet uitzetten, maar kan ik die melding ook uitzetten?

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor lekkerbek » 23 mei 2016 05:56

Ja hoor, door €15,- over te maken.

mohamed

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor mohamed » 23 mei 2016 12:59

lekkerbek schreef:Ja hoor, door €15,- over te maken.

Slecht idee!

Andere suggesties?

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor benefietdiner » 24 mei 2016 07:12

mohamed schreef:Andere suggesties?

Ja, ik heb twee webbrowser op mijn computer draaien. Één met Adblock en één zonder.
Één webbrowser voor sites die niet lastig zijn als je Adblock gebruikt, bij mij dus Google Chrome en één webbrowser die hier irritant mee is, bij mij Edge van Microsoft. Werk perfect.

mohamed

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor mohamed » 24 mei 2016 16:02

Dank voor de tip!


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten