Moderators aanwezig?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Zijn alle moderatoren op vakantie?

Berichtdoor JeeWee » 19 aug 2013 21:43

mealybug schreef:De bezem erdoor zou ik zeggen!


Mooi. Je bent algoed begonnen door je dubbel account 'boer' op te heffen.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

yobem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 697
Lid geworden op: 03 mar 2013 17:41

Re: Zijn alle moderatoren op vakantie?

Berichtdoor yobem » 19 aug 2013 21:56

Nou je kan niet zeggen dat zoiets niet netjes, door middel van een welgekozen forumnaam, is aangekondigd...

Mealybugs

Mealy bugs are related to scale insects. They cause damage by sucking the juice from their host plants. Like many pests, mealy bugs tend to favor new growth. Over time, their damage causes the leaves to yellow and eventually drop from the plant. They can also cause fruits, vegetables, and flower buds to prematurely drop off. In a bad infestation, their waxy excretions (also known as honeydew) encourages the development of sooty mold fungus.

(...)

How to Get Rid of Mealybugs

Like most pests, the best control for mealy bugs is defensive. Healthy, vigorous plants are less susceptible to infestation than weak, underpotted, and stressed plants. As a general rule, make sure your plants are healthy, and you're less likely to attract these annoying critters in the first place.

bron: http://houseplants.about.com

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Zijn alle moderatoren op vakantie?

Berichtdoor mealybug » 19 aug 2013 22:00

yobem schreef:Nou je kan niet zeggen dat zoiets niet netjes, door middel van een welgekozen forumnaam, is aangekondigd...

Mealybugs

Mealy bugs are related to scale insects. They cause damage by sucking the juice from their host plants. Like many pests, mealy bugs tend to favor new growth. Over time, their damage causes the leaves to yellow and eventually drop from the plant. They can also cause fruits, vegetables, and flower buds to prematurely drop off. In a bad infestation, their waxy excretions (also known as honeydew) encourages the development of sooty mold fungus.

(...)

How to Get Rid of Mealybugs

Like most pests, the best control for mealy bugs is defensive. Healthy, vigorous plants are less susceptible to infestation than weak, underpotted, and stressed plants. As a general rule, make sure your plants are healthy, and you're less likely to attract these annoying critters in the first place.

bron: http://houseplants.about.com


Conclusie:
JeeWee is not a healthy plant.
:-)

Maar goed wat dacht je, laat ik mijn valse nicht status nog even herbevestigen?

yobem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 697
Lid geworden op: 03 mar 2013 17:41

Re: Zijn alle moderatoren op vakantie?

Berichtdoor yobem » 19 aug 2013 22:04

mealybug schreef:Maar goed wat dacht je, laat ik mijn valse nicht status nog even herbevestigen?


Daar hebben we in Nederland een spreekwoord voor; "het beestje bij de naam noemen". Dat heb je in dit geval, door mealybug te kiezen, vrij letterlijk gedaan. Dat concludeer ik slechts, behoorlijk zuiver als ik zo vrij mag zijn :wink: .
Laatst gewijzigd door yobem op 19 aug 2013 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Zijn alle moderatoren op vakantie?

Berichtdoor JeeWee » 19 aug 2013 22:04

yobem schreef:Nou je kan niet zeggen dat zoiets niet netjes, door middel van een welgekozen forumnaam, is aangekondigd...

Mealybugs

Mealy bugs are related to scale insects. They cause damage by sucking the juice from their host plants. Like many pests, mealy bugs tend to favor new growth. Over time, their damage causes the leaves to yellow and eventually drop from the plant. They can also cause fruits, vegetables, and flower buds to prematurely drop off. In a bad infestation, their waxy excretions (also known as honeydew) encourages the development of sooty mold fungus.

(...)

How to Get Rid of Mealybugs

Like most pests, the best control for mealy bugs is defensive. Healthy, vigorous plants are less susceptible to infestation than weak, underpotted, and stressed plants. As a general rule, make sure your plants are healthy, and you're less likely to attract these annoying critters in the first place.

bron: http://houseplants.about.com


Had ik dat maar eerder geweten! :-oo
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

yobem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 697
Lid geworden op: 03 mar 2013 17:41

Re: Zijn alle moderatoren op vakantie?

Berichtdoor yobem » 19 aug 2013 22:13

underpotted


Jeewee schreef:Had ik dat maar eerder geweten! :-oo


Yip, gewoon een kwestie van een flinke/grotere pot vinden... Dat mag voor jou toch geen probleem zijn :mrgreen:

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Zijn alle moderatoren op vakantie?

Berichtdoor coby » 19 aug 2013 22:47

yobem schreef:Nou je kan niet zeggen dat zoiets niet netjes, door middel van een welgekozen forumnaam, is aangekondigd...

Mealybugs

Mealy bugs are related to scale insects. They cause damage by sucking the juice from their host plants. Like many pests, mealy bugs tend to favor new growth. Over time, their damage causes the leaves to yellow and eventually drop from the plant. They can also cause fruits, vegetables, and flower buds to prematurely drop off. In a bad infestation, their waxy excretions (also known as honeydew) encourages the development of sooty mold fungus.

(...)

How to Get Rid of Mealybugs

Like most pests, the best control for mealy bugs is defensive. Healthy, vigorous plants are less susceptible to infestation than weak, underpotted, and stressed plants. As a general rule, make sure your plants are healthy, and you're less likely to attract these annoying critters in the first place.

bron: http://houseplants.about.com

hahaha, ik dacht dat het melige mug betekende. M'n Engels is beroerd.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

Rozijn
Majoor
Majoor
Berichten: 1557
Lid geworden op: 18 sep 2013 15:58

Moderators aanwezig?

Berichtdoor Rozijn » 06 dec 2013 21:34

Een vraag: hoe vaak zijn er moderators aanwezig op het forum?

Hoe kom ik op deze vraag?
Er lopen de laatste tijd nogal eens discussie uit de hand... Niet leuk, dat is helder.
Als forumlid sta (nu ja in overdrachtelijke zin dan) je er bij en kijk je er naar. Je kunt proberen iets te sussen, maar verder kun je niets.

Hoe eerder bepaald gedrag stopt, hoe beter... Maar als er geen mod aanwezig is (dat kan ik ook wel weer begrijpen, altijd maar achter je computer zitten is ook geen feest, zeker niet als je als taak hebt om de forummers in toom te houden) dan blijft het een poosje sudderen. Met nare gevolgen van dien.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor irmo » 06 dec 2013 22:29

ja, dat verbaast mij ook regelmatig....hoe lang bepaalde dingen kunnen doorlopen. Maar ik lees nog steeds graag mee :)

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor johannes1 » 06 dec 2013 22:37

Zoals denk alle moderators heb ik gewoon een full-time job. Ik lees in mijn pauze's en 's avonds dit forum. Vooral meldingen van jullie bekijk ik dan, omdat dit mij veel tijd scheelt. Ik kan dan gelijk naar de topic waar het verkeerd gaat. Dus meldt vooral als het mis gaat in een topic.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor JeeWee » 06 dec 2013 23:00

irmo schreef:ja, dat verbaast mij ook regelmatig....hoe lang bepaalde dingen kunnen doorlopen. Maar ik lees nog steeds graag mee :)

ik heb het opgegeven.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

mohamed

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor mohamed » 07 dec 2013 01:02

irmo schreef:ja, dat verbaast mij ook regelmatig....hoe lang bepaalde dingen kunnen doorlopen. Maar ik lees nog steeds graag mee :)

JeeWee schreef:ik heb het opgegeven.

Daarom kom je hier ook nog steeds zeker! ](*,)

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor mealybug » 07 dec 2013 08:10

JeeWee schreef:ik heb het opgegeven.

Dan had je je account wel opgedoekt.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor henkie » 07 dec 2013 10:48

Die meldingen lees ik vrijwel dagelijks, schat ik in. Maar pb's en alle discussies niet. Voor je het weet, ben je een aantal uur op het forum actief. En dat gaat weer ten koste van andere werkzaamheden. Dus het vriendelijke verzoek om het vooral leuk voor en met elkaar te houden ;-)

Faramir

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Faramir » 07 dec 2013 10:51

Volgens mij zijn we met allemaal volwassenen op het forum hier.

Maar wellicht kunnen we elkaar ook aanspreken als het dreigt mis te lopen. En dan niet vervelend inclusief een hele rits beschuldigingen/verwijten maar gewoon zoals; x, misschien is het goed om even een uurtje wat afstand te nemen, y ik vind je je nu wat onredelijk reageren, denk er nog eens over.

Heel simpel en degene die aangesproken wordt weet meteen dat hij/zij onbewust een grens overgegaan is.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten