Moderators aanwezig?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor schelpje3 » 07 dec 2013 11:15

Ik heb een vraag: als je iets ziet op het forum wat naar je inzicht niet gepast is, zoals een bepaalde foto, wat moet je dan doen?
Ik geef graag de forummer het voordeel van de twijfel, het hoeft geen opzet te zijn, zodat hij/zij het zelf nog kan verwijderen.
Wat te doen volgens de thans geldende regels?

Faramir

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Faramir » 07 dec 2013 11:30

Volgens de thans geldende regels konden afbeeldingen van Jezus Christus gewoon. Het is ook algemeen christelijk en het stond in het open topic.

Bij je verzoeken of je aversie tegen iets moet je ook goed bij jezelf te raden gaan of datgene wat jij wil wel reëel is.
Als in het open forum iemand aangeeft dat hij bijvoorbeeld niet geloofd dat het verhaal van de ark daadwerkelijk geschiedenis is, of dat de drie-eenheid een geloofswaarheid is, enz enz dan is het echt niet reëel om te eisen dat hij/zij die woorden intrekt. Hij/zij staat namelijk zijn zijn/haar goed recht om dat te vinden in dat onderdeel van het forum.

Kortom, wees ook tolerant jegens anderen.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor irmo » 07 dec 2013 12:32

mohamed schreef:Daarom kom je hier ook nog steeds zeker! ](*,)


Ja! Of mag dat ook al niet meer, alleen lezen? ](*,)

yobem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 697
Lid geworden op: 03 mar 2013 17:41

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor yobem » 07 dec 2013 12:53

schelpje3 schreef:Ik heb een vraag: als je iets ziet op het forum wat naar je inzicht niet gepast is, zoals een bepaalde foto, wat moet je dan doen?
Ik geef graag de forummer het voordeel van de twijfel, het hoeft geen opzet te zijn, zodat hij/zij het zelf nog kan verwijderen.
Wat te doen volgens de thans geldende regels?



Werken aan je eigen inzicht en incasseringsvermogen. En niet verlangen dat de hele wereld draait om je eigen tolerantiegrens.

Gebruikersavatar
Wilsophie
Generaal
Generaal
Berichten: 7626
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:50
Locatie: De Bult

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Wilsophie » 07 dec 2013 13:32

henkie schreef:Die meldingen lees ik vrijwel dagelijks, schat ik in. Maar pb's en alle discussies niet. Voor je het weet, ben je een aantal uur op het forum actief. En dat gaat weer ten koste van andere werkzaamheden. Dus het vriendelijke verzoek om het vooral leuk voor en met elkaar te houden ;-)



Dat is duidelijk en we doen denk ik allemaal ons best, daar ga ik vanuit. De wil is wel aanwezig maar het vlees is zwak.

Dan heb ik n.a.v. dit ook een vraagje, ik lees vaak met schuingedrukte letters dat je persoonlijke dingen per pb moet afhandelen.
Maar wat moet ik doen als je mensen niet kunt bereiken met een pb?
Wat is het alternatief?

mohamed

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor mohamed » 07 dec 2013 13:41

mohamed schreef:Daarom kom je hier ook nog steeds zeker! ](*,)

irmo schreef:Ja! Of mag dat ook al niet meer, alleen lezen? ](*,)

Ik had het tegen JeeWee, die kondigde een paar weken terug groots zijn vertrek aan en post hier nog.

Gebruikersavatar
Wilsophie
Generaal
Generaal
Berichten: 7626
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:50
Locatie: De Bult

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Wilsophie » 07 dec 2013 14:26

Werken aan je eigen inzicht en incasseringsvermogen. En niet verlangen dat de hele wereld draait om je eigen tolerantiegrens.




Geweldig antwoord.

Ik hoop dat mijn vraag over pb's niet wordt ondergesneeuwd.
Maar ik zal het herhalen, men verwijderd als moderator met de mededeling, persoonlijke berichten sturen via pb, maar ik kan sommige mensen niet bereiken via de pb, dus wat is dan het alternatief.

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor mealybug » 07 dec 2013 14:39

mohamed schreef:Ik had het tegen JeeWee, die kondigde een paar weken terug groots zijn vertrek aan en post hier nog.

Gooit iets op het forum, en doet dan verder niet mee aan discussies, maar leest mee om te zien hoe de hondjes gaan vechten...ook daar zou gerust een regel voor bedacht mogen worden.

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor johannes1 » 07 dec 2013 15:00

Wilsophie schreef:
Dat is duidelijk en we doen denk ik allemaal ons best, daar ga ik vanuit. De wil is wel aanwezig maar het vlees is zwak.

Dan heb ik n.a.v. dit ook een vraagje, ik lees vaak met schuingedrukte letters dat je persoonlijke dingen per pb moet afhandelen.
Maar wat moet ik doen als je mensen niet kunt bereiken met een pb?
Wat is het alternatief?

misschien willen ze niet in contact met jou, want een pb ontvangen ze altijd. Mijn advies laten rusten.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
Wilsophie
Generaal
Generaal
Berichten: 7626
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:50
Locatie: De Bult

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Wilsophie » 07 dec 2013 15:06

Nee ze willen geen contact dat is mij ook duidelijk, dus dan kan ik er verder niets mee begrijp ik?
Zet dan voortaan maar wat anders neer als het mij aangaat, dan een standaard cliché. Overigens vind ik het heel goed dat voor zover ik vandaag heb kunnen lezen dat alle persoonlijke aanvallen zijn verwijderd en dat juich ik zeker toe, het is geen kritiek op het beleid, maar op het effect ervan.

mohamed

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor mohamed » 07 dec 2013 15:14

mohamed schreef:Ik had het tegen JeeWee, die kondigde een paar weken terug groots zijn vertrek aan en post hier nog.

mealybug schreef:Gooit iets op het forum, en doet dan verder niet mee aan discussies, maar leest mee om te zien hoe de hondjes gaan vechten...ook daar zou gerust een regel voor bedacht mogen worden.

Niet meer posten is niet meer posten. Kennelijk kan JeeWee zich niet eens aan zijn eigen wetten houden, maar ondertussen wel doodleuk verlangen dat anderen zich naar hem schikken. Steker nog, als ze dat niet doen is meneer verontwaardigd en blijft weg. Nou ja, probeert dat met vallen en opstaan. :roll:
Wilsophie schreef:Daar is geen regel voor wel een woord: "zelfbevrediging".

:lol:

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor irmo » 07 dec 2013 15:43

mohamed schreef:Ik had het tegen JeeWee, die kondigde een paar weken terug groots zijn vertrek aan en post hier nog.



Mijn excuses, dan heb ik niks gezegd, sorry :wink: Dan hou ik weer terug mijn mond!

Gebruikersavatar
Wilsophie
Generaal
Generaal
Berichten: 7626
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:50
Locatie: De Bult

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Wilsophie » 07 dec 2013 21:00

Ik heb inmiddels in een topic van altijd dezelfde mensen alleen maar persoonlijke aanvallen gelezen en wat denk je? Geen enkele moderatie.
Vanochtend werden Jaapo en ik en nog iemand constant gecorrigeerd met dergelijke moderaties en verwijderde berichten , ik lees vanaf vanmiddag de ernstigste persoonlijke beschuldigingen van mensen uit eigen gelederen en geen enkele verwijdering.
Daarom twijfel ik toch aan de objectiviteit of houdt men mensen uit eigen kring de hand boven het hoofd??

Faramir

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Faramir » 07 dec 2013 21:24

Ik ben me nergens van bewust, maar als je mij bedoeld laat het dan even weten.

Faramir

Re: Moderators aanwezig?

Berichtdoor Faramir » 07 dec 2013 22:01

Ja. Ik volg verder ook niet alle topics dus mis wel eens wat.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 62 gasten