Dwars ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Dwars ?

Berichtdoor schaapje » 14 sep 2012 08:45

Mortlach schreef:
Je mist mijn punt. De christelijke manier om geestelijk bezig te zijn is niet de enige manier om geestelijk bezig te zijn.

Ik mis jou punt niet, ik denk dat jij mijn punt mist, natuurlijk kan jij geestelijk bezig zijn, maar Wie kan/mag dat beoordelen, dan dat jij alléén dat zelf wil beoordelen.

Hebr.4:12
Want het Woord van God is levend en krachtig en scherper dan enig tweesnijdend zwaard en het dringt door tot op de scheiding van ziel en geest, van gewrichten en merg, en het oordeelt de overleggingen en gedachten van het hart.

Wie oordeelt jouw gedachten en het geestelijk "bezig zijn"
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Gebruikersavatar
sunlover
Mineur
Mineur
Berichten: 149
Lid geworden op: 31 dec 2004 20:29

Re: Dwars ?

Berichtdoor sunlover » 25 okt 2012 09:53

Ik ben van mening dat Dwars het slechtste onderdeel is Refoweb.
Met name de columns van Kruipolie vind ik buitengewoon stuitend en dat is niet omdat hij mij persoonlijk raakt maar wel omdat hij anderen op een heel goedkope manier wegzet die meer nagedacht hebben over hun standpunten dan de columnist zelf afgaande op de kwaliteit van de columns. Het meest stuitend vind ik de liefdeloze toon en de neerbuigende wijze waarop over atheïsten en over reformatorische denkers gesproken word. Een goede column stelt op een originele manier iets aan de kaak maar deze columns komen vaak niet verder dan een lange scheldkannonade waarbij iedere kritische reactie afgedaan wordt als vijandschap tegen het evangelie of een persoonlijk zich gekwetst voelen. Het zou de kwaliteit van de hele website enorm verbeteren als deze columns verwijderd werden. Voor een ieder die niet begrijpt welke bezwaren ik tegen deze columns heb is mijn advies de columns van kruipolie te vergelijken met bijvoorbeeld de columns van Krijn de Jong

Gebruikersavatar
Wilsophie
Generaal
Generaal
Berichten: 7626
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:50
Locatie: De Bult

Re: Dwars ?

Berichtdoor Wilsophie » 26 okt 2012 10:20

Ik weet niet wat of wie "Dwars" is maar bij Krijn krijg ik toch "jeuk" en over kruipolie gesproken!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten