vragenrubriek

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

vragenrubriek

Berichtdoor *Annette* » 02 nov 2009 14:04

En als je dan bij beeld in- en uitzoomen aanklikt, waarschijnlijk staat die op een groter aantal
procenten. Dit had ik namelijk ook, weer op 100% gezet en het was weer opgelost :).
Wat de toekomst brengen moge........

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Jo'tje » 02 nov 2009 15:25

Nee dat is het niet. Want het is alleen bij het forumoverzicht. Dat is juist het gekke. Zodra ik op bijv. Psychologie & Gezondheid klik, dan is het weer gewoon...
Maar ik wacht het rustig af hoor!
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Familie Bos
Mineur
Mineur
Berichten: 114
Lid geworden op: 13 mar 2007 00:35

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Familie Bos » 02 nov 2009 22:41

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen het registreren bij het forum, en het registreren bij het profielen gedeelte boven aan de site (bij de tabbladen: vragenrubriek, forum, profielen...).

Als ik mij inlog op het forum, dan kan ik niet in de profielen komen (daar moet ik dan een apparte account aanmaken en appart inloggen). En als ik mij inlog met mijn aangemaakte account bij profielen, dan kan ik weer niet op het forrum (daar moet ik me dan weer appart inloggen met mijn oude registratie van bij het forum) ???
Staan deze twee los van elkaar ofzo ?

Ik kreeg namelijk op het forum steeds het venster profielenonderdeel, dus toen heb ik mij daar maar aangemeld (account aangemaakt), maar ik ben er niets mee opgeschoten.
Het forum moet ik nog steeds appart inloggen en dat irritante "profielen" schermpje komt nog steeds in beeld. Ook is het beeldformaat (tekstformaat) van het forum-overzicht idioot groot (de rest van het forum is wel normaal).

Het valt mij ook op dat in "PROFIELEN" het niet mogenlijk is om mijn account te sluiten ???
Hoe kom ik er nu vanaf dan ?
Ik wil gewoon op het forum zonder irritante profielen onderdeel popup schermpjes en zonder extreem groot formaat forumoverzicht. De rest van refoweb heb ik geen interesse in, alleen het forrum.

Ik wil dus graag mijn account bij profielen sluiten (want ik ben er niks mee opgeschoten, het werkt voor geen meter, en nu kreeg ik nog email dat ik iets kon winnen van refoweb ook, dat wil ik al helemaal niet).

Met vriendelijke groet,
A. Bos
Maakt al de volken tot mijn discipelen en doopt hen in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest en leert hen onderhouden al wat Ik u bevolen heb.

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Re: vragenrubriek

Berichtdoor jip_86 » 04 nov 2009 16:44

Je kunt aanvinken dat je dat profielen schermpje niet meer wilt zien he ;)

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Gerdien B. » 04 nov 2009 16:59

waar dan?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: vragenrubriek

Berichtdoor mw » 04 nov 2009 17:28

dat heb ik nou al tig keer gedaan....
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: vragenrubriek

Berichtdoor henkie » 07 nov 2009 13:33

Het activatievenster is nu weg...

Gebruikersavatar
Familie Bos
Mineur
Mineur
Berichten: 114
Lid geworden op: 13 mar 2007 00:35

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Familie Bos » 07 nov 2009 14:00

Niet dus....

Het hoogst irritante venster "profielen onderdeel" is nog steeds tot vervelens toe aanwezig op het forumoverzicht, net als dat grote formaat van het overzicht.
Maakt al de volken tot mijn discipelen en doopt hen in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest en leert hen onderhouden al wat Ik u bevolen heb.

Gebruikersavatar
Familie Bos
Mineur
Mineur
Berichten: 114
Lid geworden op: 13 mar 2007 00:35

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Familie Bos » 08 nov 2009 17:10

YESSS !!! Het forumoverzicht is weer normaal formaat en zonder profielen onderdeel venster.
Eindelijk werkt alles weer normaal, Thanks... :D
Maakt al de volken tot mijn discipelen en doopt hen in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest en leert hen onderhouden al wat Ik u bevolen heb.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Jo'tje » 09 nov 2009 10:34

Jup, hier is het forumoverzicht ook weer normaal.
Waar lag het nou aan?
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: vragenrubriek

Berichtdoor henkie » 09 nov 2009 11:51

Aan het profielenvenster. Excuus dat het er wat langer op bleef staan. Er was een misverstandje...

Gebruikersavatar
Familie Bos
Mineur
Mineur
Berichten: 114
Lid geworden op: 13 mar 2007 00:35

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Familie Bos » 19 nov 2009 00:35

Ehhmmm...
Bestaat er een mogenlijkheid voor de topic-starter om off-topic berichten te verwijderen of te laten verwijderen ?
Het is namelijk erg jammer als je een best serieuze en moeilijke discussie start en bijna alle reacties gaan over totaal andere onderwerpen terwijl het topic-onderwerp dan niet van de grond komt.

Als die mogenlijkheid er nog niet is, mischien is het dan een goed idee om zoiets te maken dat de topic-starter de off-topic berichten kan verwijderen. Andere discussie's openen dan maar een nieuw topic.
(vaak is het overigens geen probleem hoor, als de discussie af en toe even off-topic raakt, maar bij sommige discussies is het echt niet gewenst omdat dan de duidelijkheid en het overzicht kwijt raakt).
Maakt al de volken tot mijn discipelen en doopt hen in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest en leert hen onderhouden al wat Ik u bevolen heb.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: vragenrubriek

Berichtdoor TheKeimpe » 19 nov 2009 08:59

Stuur een report naar de moderator.
Of begin een eigen forum :wink:

Overigens ga je hier ook erg off-topic...

Gebruikersavatar
Familie Bos
Mineur
Mineur
Berichten: 114
Lid geworden op: 13 mar 2007 00:35

Re: vragenrubriek

Berichtdoor Familie Bos » 19 nov 2009 09:55

off-topic ???
Dit is toch een vragen rubriek ? :roll:
Ik zie nergens anders een refoweb-vragen gedeelte hoor.
Maakt al de volken tot mijn discipelen en doopt hen in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest en leert hen onderhouden al wat Ik u bevolen heb.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: vragenrubriek

Berichtdoor LeChat » 19 nov 2009 12:10

Dit topic gaat eigenlijk over de Vragenrubriek op www.refoweb.nl (dus niet op/over het forum). Voor vragen over het forum kun je terecht in het topic over moderator-acties e.d..
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten