Reacties op vragenrubriek

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Suggesties zijn altijd welkom.

Moderators: henkie, Moderafo's

Bambi
Generaal
Generaal

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor Bambi » 07 okt 2017 20:55

Mortlach schreef:Joh, zit dat je nou nog steeds dwars?

Nee hoor, maar ik begreep al dat je nu zelf teveel door de ervaringen van en liefde voor je vrouw werd geleid in je mening. :wink:
Het gaat er niet om wat je meemaakt, maar hoe je er mee omgaat.

Bambi
Generaal
Generaal

Berichtdoor Bambi » 07 okt 2017 21:26

Als deze meneer een narcist was, zou ze niet alleen op die momenten het gevoel hebben even niet meer van hem te houden
En een vrouw met een echt minderwaardigheidsgevoel, die dat verbergt met bijdehante opmerkingen, is negatief en zelf passief aggressief
En als een vrouw die zo is, bevestiging nodig heeft, dan vraagt ze :" Vindt je me nog wel aantrekkelijk zo? " Waarop ze van een man verwacht dat hij dan haar gerust stelt en vertelt dat hij haar het mooiste wezen op de planeet vindt.
Dat is verwachten dat een man perfect is in alles. Terwijl ze het zelf niet is.
Dus nogmaals, vergelijk je huwelijk niet met het hare en haal je gram op mij ook niet in die vragenrubriek. Je zit nu te stoken in een huwelijk, omdat je je gelijk wil halen en wil laten zien dat niet ik, maar jij het bij het rechte eind hebt
Het gaat er niet om wat je meemaakt, maar hoe je er mee omgaat.

pindas83
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pindas83 » 08 okt 2017 14:31

Mortlach schreef:Geschoffeerd? Nou, volgens mij was ik echt niet persoonlijk of zo. Soms zeggen ze gewoon dingen waar wel een aanvulling op te geven is. Het is toch niet alleen maar Ja en amen?

Nee dat is zo. Misschien moet je je relaas gewoon beginnen met; “Ik ben het in grote lijnen eens met de beantwoorder..... en dan vervolgens je eigen verhaal doordrukken. Wellicht mag het dan wel.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Mortlach » 08 okt 2017 16:35

Bambi schreef:Als deze meneer een narcist was, zou ze niet alleen op die momenten het gevoel hebben even niet meer van hem te houden
En een vrouw met een echt minderwaardigheidsgevoel, die dat verbergt met bijdehante opmerkingen, is negatief en zelf passief aggressief
En als een vrouw die zo is, bevestiging nodig heeft, dan vraagt ze :" Vindt je me nog wel aantrekkelijk zo? " Waarop ze van een man verwacht dat hij dan haar gerust stelt en vertelt dat hij haar het mooiste wezen op de planeet vindt.
Dat is verwachten dat een man perfect is in alles. Terwijl ze het zelf niet is.
Dus nogmaals, vergelijk je huwelijk niet met het hare en haal je gram op mij ook niet in die vragenrubriek. Je zit nu te stoken in een huwelijk, omdat je je gelijk wil halen en wil laten zien dat niet ik, maar jij het bij het rechte eind hebt

Okee, laten we even duidelijk stellen dat ik het woord narcist met betrekking tot deze vraag niet in de mond heb genomen; het lijkt een overblijfseltje van jou van weken (maanden?) geleden toen we ook een keer in de clinch lagen.
"Hydrogen is a light, odorless gas that, given enough time, starts wondering where it came from."
Edward Robert Harisson

Terug naar “RefoWeb”